Eli kuten otsikosta kävi jo ilmi, olen ollut 23 päivää masturboimatta! En ole koskaan päässyt näin pitkälle, mutta nyt tavoitteenani onkin ollut nostaa kehon luonnollisia testosteronitasoja. Mitkä ovat teidän tavoitteitanne ja miten olette tässä vaaativassa itsekurinpidossa onnistuneet? Otan vastaan neuvoja ja supporttia. Kiitos vastauksista jo etukäteen, eiku siis ei käteen...
Vastaukset 2
- ynyhnynnn
Olen muutaman kerran kerran ollut useamman kuukauden, sanoisin, et toi noin kolme viikkoa, jonka olet ollut "lakossa" oli mulle se maaginen raja, sen jälkeen masturboimattomuus oli jopa suht helppoa. En myöskään harrastanut muuta seksiä noiden kuukausien aikana. Olen ollut myös noin 1,5v laukeamatta lainkaan, mutta myönnettäköön, että tuona aikana hinkkasin kyl kalua satunnaisesti.
- Anonyymi
Oon 17v kundi. Asun kakaiossa 15 ja 18 v. siskohmjen kanssa samassa huoneessa. En ole ikinä - siis en koskaan - masturboinut. Yöllisiä siemensyöksyjä saan 4-8 päivän välein. Ellei nuorempi sisko auta. Hän tajuaa panetukseni ja antaa 1-2 viikon välein käsihoidot kun vanhempi sisko on ulkona. Ollaan muutenkin vertailtu panetuksia. En uskalla nuolla pikkusiskoa, eikö ole sitä ehdottanutkaan. On silti mua helpottaessaan maistanut spermaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471297- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55758- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152663- 47634
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26631Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623- 57618
- 46576