Eli kuten otsikosta kävi jo ilmi, olen ollut 23 päivää masturboimatta! En ole koskaan päässyt näin pitkälle, mutta nyt tavoitteenani onkin ollut nostaa kehon luonnollisia testosteronitasoja. Mitkä ovat teidän tavoitteitanne ja miten olette tässä vaaativassa itsekurinpidossa onnistuneet? Otan vastaan neuvoja ja supporttia. Kiitos vastauksista jo etukäteen, eiku siis ei käteen...
23 päivää masturboimatta...
2
473
Vastaukset
- ynyhnynnn
Olen muutaman kerran kerran ollut useamman kuukauden, sanoisin, et toi noin kolme viikkoa, jonka olet ollut "lakossa" oli mulle se maaginen raja, sen jälkeen masturboimattomuus oli jopa suht helppoa. En myöskään harrastanut muuta seksiä noiden kuukausien aikana. Olen ollut myös noin 1,5v laukeamatta lainkaan, mutta myönnettäköön, että tuona aikana hinkkasin kyl kalua satunnaisesti.
- Anonyymi
Oon 17v kundi. Asun kakaiossa 15 ja 18 v. siskohmjen kanssa samassa huoneessa. En ole ikinä - siis en koskaan - masturboinut. Yöllisiä siemensyöksyjä saan 4-8 päivän välein. Ellei nuorempi sisko auta. Hän tajuaa panetukseni ja antaa 1-2 viikon välein käsihoidot kun vanhempi sisko on ulkona. Ollaan muutenkin vertailtu panetuksia. En uskalla nuolla pikkusiskoa, eikö ole sitä ehdottanutkaan. On silti mua helpottaessaan maistanut spermaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656