Onko edellinen asukas ruokkinut lintuja?

TurunLinnut

Hei,

muutin tänä syksynä opintojen perässä uuteen yksiöön kolmikerroksiseen kerrostaloon. Parina viimeisenä viikkona olen huomannut talitinttien määrän suurta kasvua, etenkin ikkunani liepeillä. Tämän lisäksi talitintit tulevat istuskelemaan ranskalaisen parvekkeeni tangoille useiksi sekunneiksi, katsellen välillä ikkunasta sisään. Tämän johdosta epäilenkin, että edelleinen vuokralainen olisi talvella ruokkinut lintuja. Onko nyt minulla osa vastuusta linnuista, vai voiko heidät jättää ruokkimatta? Käykö kaupan halpa talipallo näin alkajaisiksi? Milloin ruokinta täytyy aloittaa ja milloin olisi syytä lopettaa? Luin, että lopputalvelsta/varhaiskeväästä lintujen ruokinta voidaan lopettaa.

Kiitos jo etukäteen kaikista asiallisista vastauksista

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sulla....

mitään vastuuta niistä ole mutta jos haluat ne seuraksesi niin talipallo käy mainiosti.Seuraa maan pintaa kun lumi poistuu niin voit lopettaa ruokinnan.Huomaa myös että kaikki taloyhtiöt ei hyväksy ruokintaa senhän voit kysyä isännöitsijältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe