Valentina Nappi

Jarkko83ff

Mitäs ootte mieltä tästä 1990 syntyneestä brunetesta? Mielestäni pitkiin aikoihin oikeasti luonnollisen kaunis näyttelijä. Ei tatuointeja, lävistyksiä jokapaikassa ja sheivattu maltilla. Ihme homma että nykyisin näyttelijät on niin narkkarin näköistä porukkaa tai muuten vaan niin epäluonnollisia kuin vain voi olla. On silikooneja, huulitäytteitä ja vaikka mitä. Lisäksi aina karvattomia. Täyttää roskaa sellainen.
Hyviä leffoja mm sottomissione ja lisäksi löytyy hd kuvalla erittäin pariskuntaystävällistä ja kaunista tavaraa.
Toki häneltäkin tullut täyttä kuraa jo ulos, että kaikki ei ole hyviä.
Suosittelen!
En laita linkkejä, koska jokajannu ne löytää vaikka googlella itsekin....

3

2060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • russian arse

      Myös Anna Polina, Charlotte Vale, Penny Pax jne. ovat luonnollisia ja siistejä herkkuja.

    • Anonyymi

      Jees muija. Pillu, perse ja tissit 10 ... Todella hyvä vartalo, ottaa hyvin poskeen. Kiihottava ääni ja puhetapa. Ihanat hiukset ja kaunis naama.

      Jostain syystä tykkää touhuta Afrikan miesten kanssa. Lähes kaikissa pätkissä todella isolla varustettu tumma mies tai useampi kairaa tota. Samoin lähes joka pätkässä ottaa kakkoseen ennemmin tai myöhemmin. Tekee myös paljon dp kohtauksia.

      • Anonyymi

        Sinä sitten saat? BUAHAHAA!!!!

        Omaa kättäs saat niin ei kannattais paljon huudella pelle!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe