minulla aloitettiin Levetirasetaami 3vk sitten. Muuten ei mitään ongelmia mutta pääkipuja ollut aika paljon. Onko kellään kokemuksia? oisko vain tällaisiä lääkkeen aloituksen ongelmia.
levetirasetaami
4
388
Vastaukset
- Yksilöll.
Minulla oli pyörrytys samassa kohdassa. Aina yksilölliset erot ovat mahdollisia. Jos ei mene ohi, kannattaa käydä Migreeniyhdistyksen sivuilla.
Itselläni on myös käytössä Levetirasitaamia sisältävä lääke nimeltä Keppra. Kun lueskelin pakkauksen mukana tulevasta ohjeesta, niin hyvin yleinen haittavaikutus on päänsärky. Sitä esiintyy 1:llä käyttäjällä 10:stä.
Neuvona antaisin, jos päänsärky on mielestäsi haitallista, niin keskustele hoitavan neurologin kanssa asiasta.- Ringse
Mulla oli myös Keppra (lukuisia lääkkeitä testattu) ja tämän kohdalla oireina oli stressi ja hermostuminen, mutta ne katosivat melko nopeasti. Lääke tosin lakkasi toimimasta samoihin aikoihin..
- taikaköynnös
Hei! Minulla on ollut keppra kohta yhdeksän vuotta. Täysin kohtaukseton olen ollut tämän lääkkeen aloittamisen jälkeen. Tätä ennen lamictal, jolla tasapaino oli tosihuono. Keppraan siirryttäessä päänsärky oli aluksi päivittäistä, jatkuvaa ja migreeninomaista noin kuukauden verran, jonka jälkeen aivot alkoivat tottua lääkkeeseen ja kipu poistui. Tämä lääke on nostanut elämänlaatuani 100%. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2473145Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 761192
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967