Mäenpään varavaltuutettu puhuu suunsa puhtaaksi tuoreimmassa fight sportissa. Sanoo suoraan ettei viihtynyt Mäenpään tilaisuudessa, jossa seremonioita oli enemmän kuin otteluita ja yleisöä. Ottelun alku venyi Mäenpään puheiden takia niin pitkälle, ettei jaksanut enää edes otella.
Varavaltuutettu hylkäsi Mäenpään
4
72
Vastaukset
- boxbox
Taisi tämä Mäenpään voimailugaalailta olla viimeinen naula Turun Seudun Nyrkkeilijöiden ruumisarkkuun, mitä rahaa oli jäljellä puoluesihteeri Tero Jokisen päiväraha- ja lihapiirakkakulujen jälkeen jäljellä
- OikeinTeki
Varavaltuutettu on erittäin fiksu, ahkera ja asiallinen kaveri. Puhuu myös erinomaista ruotsia ja englantia, eli älyä ja sivistystä riittää päinvastoin kuin eräällä toisella.
Ainoa virhe oli ryhtyä Sinivalkoisten ehdokkaaksi. - Tervetuloapois
Tervetuloa fiksu varavaltuutettu tuleviin kunnallisvaaleihin järkevän ja uskottavan puolueen ehdokkaaksi. Voit siirtyä hetikin lähettämällä ilmoituksen kaupungin kansliaan.
Läpimeno on varmaa ja uskottavuus palautuu. - yucca_fin
Olavi Mäenpää on harmiton tapaus. Perinteinen ihminen joka haluaa valtaa itselleen ja keksinyt siihen isänmaallisuuden. Ei häntä oikeasti isänmaallisuus kiinnosta vaan vallan kahmiminen itselleen. Minä olen isänmaallinen mutten minä sitä kailota ympäri kyliä enkä hakkaa mustia ihmisiä/ muita maahanmuuttajia pesäpallomailalla. Käytän väkivaltaa vain itsepuollustukseen. En myöskään hauku ketään keksustelupalstoilla. Miksi omaa isänmaallisuutta ylipäätään pitää kailottaa kaikille...? Tai omaa uskoaan tai ateismiaan? itselläni ei tarvetta moiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728