Mieheni peppu

NautiskelleN

Onko muita naisia, jotka nauttivat tavattoman paljon miehensä pepun nuolemisesta?

Minusta ei ole mitään sen suloisempaa kuin latkia muruni peppua, kiihottaa häntä kielelläni - imeä ja maiskautella. Hieroa pakaroita, runkata kovaa kalua...nauttia kiireettä. Tunnen miten tuon käsittelyni aikana valun ja kiihotun todella paljon. Joskus otan mukaan leikkiini tapin tai sauvan. Kuinka kiihottavaa on laittaa hänet öljystä valuvaksi ja kuulla se litisevä ääni. Puremajäljet pepussa tai piiskan jäljet... Tämä kaikki vaan on niin ihanaa!

Miten te muut nautitte miehestänne?

10

1414

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törttönen

Ismo olet taas jättänyt mielialalääkkeet ottamatta. Jos työnnät vielä kerrankin kuusenkävyn perseesi saat mennä lääkäriin aivan yksin, en tule pitelemään kättä joka haisee paskalle.

• Huimaavaa

Tää on kyllä niin laadukas foorumi o.O

• 4+18

Löytyispä nainen, joka nuolis mun peppua samalla runkaten mun kalua.

• Nautiskelen Myös

Tykkään olla kyllä naisen nuoltavana, mutta enemmän tykkään nuolla naista. Kostea pehmeä kieli tuntuu kyllä hyvältä peppureijälläni, mutta saan enemmän kiksejä siitä kun nuolen naista. Valitettavasti en ole päässyt kokeilemaan, mutta ajatuksissa on ollut, että olisiko mahdollista tuottaa naiselle orgasmin vain peppua nuolemalla.

• nauttisinkovasti

Minäkin tykkään olla naisen nuoltavana, se saa aivan mahtavia kiksejä aikaan. Edellisessä suhteessa sain tuollaista käsittelyä kuin aloittaja kuvaili.

• ....

Hyi jumalauta mitä sikoja täällä on työntäkää löylykauha perseeseen

• fhkiyvhtu
        .... kirjoitti:

Hyi jumalauta mitä sikoja täällä on työntäkää löylykauha perseeseen

Kokeile heinäseivästä jos löylykauhasi ei tunnu enää miltään

• Anonyymi

Ihanan kuuloista.

• Anonyymi

Kyllä. Osaan kuvitella itseni nautiskelemassa tuommoisesta naisen käsittelystä.

• Anonyymi

Siis kyllä muna menee peppuun ja se tuntuu jopa hyvälle, mutta jos peppuun laitetaan käsi rannetta myöden, niin ei tunnu mitenkään hyvälle. Naisen pilluun varmaan menemään kohtuullisen kokoisen käden ja ranteen. Mutta jotain järkeä näihin juttuihin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe