Radio dei ja radio patmos lähettää ohjelmaa - taivaan ja maan väliltä.
Soittaja kertoi saneensa sanan Herralta Jeremia 1:14
Jer. 1:14
Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.
Jer. 4:6 Nostakaa lippu Siionia kohti, paetkaa pysähtymättä; sillä minä annan tulla pohjoisesta onnettomuuden ja suuren hävityksen.
Tuli Herralta sana
9
121
Vastaukset
- Mullahitko?
Israeliinko arabikevät laajenee isisin voimalla?
Pohjoinen maa on Venäjä, joka tulee aloittamaan Kolmannen maailmansodan ja hyökkää silloin myös Israelin kimppuun. Venäjän armeija tulee kuitenkin tuhoutumaan Israelissa, kun Jumala itse puuttuu taisteluun ja lähettää taivaasta tulta ja tulikiveä Venäjän armeijan tuhoksi.
Sitä ennen Venäjällä alkaa juutalaisten vaino, jonka takia juutalaiset joutuvat pakenemaan Venäjältä pois kohti Siionia. Monet juutalaiset pakenevat ensin hädissään naapurimaa Suomeen, josta jatkavat sitten matkaa Israeliin.- sodomaa kohti
Tuossa Jer. puhutaan onnettomuudesta(jokin ydinonnettomuus? Jumalan käsi on tapahtumien takana eikä venäjän aloitukset, tai jos sota niin Jumala on asioitten takana, tulta ja tulikiveä tuli sodomassakin. Suomen varjelus mitataan pitkälti tulevassa avioliittolaissa jos hyväksytään niin ei hyvältä näytä koska moraalia on purettu jo muutenkin niin paljon.
- Herra auta
Seiskalla oli juuri ohjelma, jossa Suomen kautta Israeliin 90- luvulla siirtyneet kertoivat matkastaan ja Suomessa viipymisestään. Oli mielenkiintoista kuulla tarinoita.
Tulossa kuitenkin vielä vakavampi aika. - Ei kai enää mitään
Sodomasta ja Gommorrasta Suomessa. Mitä niiden elämänmenosta puuttuu täältä?
- AAALEERT
Turkin ja Kreikan välille syttyy sota, johon Venäjä osallistuu ja jatkaa kohti Israelia.
- Amen
Ja kohtaa loppunsa siellä.
- Kaikkien?
Näin vanhempi käännös. Jer.1:4. Biblia (1776) Ja Herra sanoi minulle, pohjasta on paha tuleva kaikkien maan asuvaisten päälle.
- pahaa paljon
Milloin on sulaminen jäämerillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411321Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945