Tuli Herralta sana

Mutta koska?

Radio dei ja radio patmos lähettää ohjelmaa - taivaan ja maan väliltä.
Soittaja kertoi saneensa sanan Herralta Jeremia 1:14

Jer. 1:14
Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.

Jer. 4:6 Nostakaa lippu Siionia kohti, paetkaa pysähtymättä; sillä minä annan tulla pohjoisesta onnettomuuden ja suuren hävityksen.

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullahitko?

Israeliinko arabikevät laajenee isisin voimalla?

• Pohjoinen maa on Venäjä, joka tulee aloittamaan Kolmannen maailmansodan ja hyökkää silloin myös Israelin kimppuun. Venäjän armeija tulee kuitenkin tuhoutumaan Israelissa, kun Jumala itse puuttuu taisteluun ja lähettää taivaasta tulta ja tulikiveä Venäjän armeijan tuhoksi.

Sitä ennen Venäjällä alkaa juutalaisten vaino, jonka takia juutalaiset joutuvat pakenemaan Venäjältä pois kohti Siionia. Monet juutalaiset pakenevat ensin hädissään naapurimaa Suomeen, josta jatkavat sitten matkaa Israeliin.

• sodomaa kohti

Tuossa Jer. puhutaan onnettomuudesta(jokin ydinonnettomuus? Jumalan käsi on tapahtumien takana eikä venäjän aloitukset, tai jos sota niin Jumala on asioitten takana, tulta ja tulikiveä tuli sodomassakin. Suomen varjelus mitataan pitkälti tulevassa avioliittolaissa jos hyväksytään niin ei hyvältä näytä koska moraalia on purettu jo muutenkin niin paljon.

• Herra auta

Seiskalla oli juuri ohjelma, jossa Suomen kautta Israeliin 90- luvulla siirtyneet kertoivat matkastaan ja Suomessa viipymisestään. Oli mielenkiintoista kuulla tarinoita.
      Tulossa kuitenkin vielä vakavampi aika.

• Ei kai enää mitään

Sodomasta ja Gommorrasta Suomessa. Mitä niiden elämänmenosta puuttuu täältä?

• AAALEERT

Turkin ja Kreikan välille syttyy sota, johon Venäjä osallistuu ja jatkaa kohti Israelia.

• Amen

Ja kohtaa loppunsa siellä.

• Kaikkien?

Näin vanhempi käännös. Jer.1:4. Biblia (1776) Ja Herra sanoi minulle, pohjasta on paha tuleva kaikkien maan asuvaisten päälle.

• pahaa paljon

Milloin on sulaminen jäämerillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6943
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4075
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3199
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe