koska saku koivu tulee turun pallo seuraan
saku koivu
11
1653
Vastaukset
- tps_girl
..mahdollisimman pian, mutta viimeisempien tietojen mukaan viimeistään joulutauon jälkeen!
- caesar
katoppa kun sillä on kasi vielä vähän pipi ,et kyl sil viel vähä aikaa menee mut kä kattoo tiatoo sivulta www.sm-liiga.fi siällä on jotain uutisia josta löytyy tiatoa.
- Simsinpelaaja
Kun ranne on sellasessa kiunoossa, et montreal antaa peli luvan
Jos TPS saa riveihinsä sekä Koivun että Recchin, joiden kanssa ilmeisesti asiasta on jo alustavasti sovittu, niin siinä on SM-liigan ylivoimaisesti kovin parivaljakko. Ei se mestaruutta takaa vielä, mutta vahvoilla Tepsi silloin olisi. Oikeastaan mielenkiintoista onkin, miten muut seurat vastaa. Keväästähän voi tulla mielenkiintoinen.
- kiekkotietäjä
Kärpät saa pidettyä Nylanderin, niin kaveriksi ollaan huhupuheiden mukaan hankkimassa itse Mario Lemieux'tä. Siinä jäävät Koivut ja Recchit kakkoseksi.
- Lätkähullu(n)
kiekkotietäjä kirjoitti:
Kärpät saa pidettyä Nylanderin, niin kaveriksi ollaan huhupuheiden mukaan hankkimassa itse Mario Lemieux'tä. Siinä jäävät Koivut ja Recchit kakkoseksi.
Taitaa Nylander painella joulutauon koittaessa Ruotsiin...
- bonasa-bonasia
kiekkotietäjä kirjoitti:
saahan sitä puhua mutta super mariohan ei kärppiin tuu,ja sitä paitsi miten niin saku ja markki jää kakkoseks,,.ne hän on vanhoja ketju kavereita,..tosin kun nylander ja mario..(=
- goku92
joulun jälkeen
- lehkä tps fani
Mun tietääkseni Saku Koivu on turussa, mutta harjoittelee vasta joukkoeen mukana että ei pelaa vielä, sen ranne vamman takia. Mutta hyvä että nähdään Sakuaki taas Suomessa, mun tietääkseni Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa joulu tauon jälkeen. mutta mä en ole ihan varma. kirjoittanut elisa
- ehkä tps fani
Mun tietääkseni Saku Koivu on turussa, mutta harjoittelee vasta joukkoeen mukana että ei pelaa vielä, sen ranne vamman takia. Mutta hyvä että nähdään Sakuaki taas Suomessa, mun tietääkseni Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa joulu tauon jälkeen. mutta mä en ole ihan varma. kirjoittanut elisa
- juupelis
Mitenkään juuri tämän henkilön kirjoittamista osoittamatta haluan kuitenkin ihmetellä nykyajan kirjoitustaitoa. Kun näitä viestejä lukee niin aika tarkkaan pystyy arvioimaan kirjoittajan iän. Melko järkyttäviä kirjoitusvirheitä :). En tiedä mitä koulussa nykyään puuhaillaan päivisin mutta ennen saatiin pienemmin resurssein tenavat sentään kirjoittamaan asian niin, että muutkin sen ymmärsivät. Taitaa tulla meikäläiselle ankeat eläkepäivät kun puhuu ja kirjoittaa eri kieltä :)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944