saku koivu

ana

koska saku koivu tulee turun pallo seuraan

11

1673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tps_girl

..mahdollisimman pian, mutta viimeisempien tietojen mukaan viimeistään joulutauon jälkeen!

• caesar

katoppa kun sillä on kasi vielä vähän pipi ,et kyl sil viel vähä aikaa menee mut kä kattoo tiatoo sivulta www.sm-liiga.fi siällä on jotain uutisia josta löytyy tiatoa.

• Simsinpelaaja

Kun ranne on sellasessa kiunoossa, et montreal antaa peli luvan

• Jos TPS saa riveihinsä sekä Koivun että Recchin, joiden kanssa ilmeisesti asiasta on jo alustavasti sovittu, niin siinä on SM-liigan ylivoimaisesti kovin parivaljakko. Ei se mestaruutta takaa vielä, mutta vahvoilla Tepsi silloin olisi. Oikeastaan mielenkiintoista onkin, miten muut seurat vastaa. Keväästähän voi tulla mielenkiintoinen.

• kiekkotietäjä

Kärpät saa pidettyä Nylanderin, niin kaveriksi ollaan huhupuheiden mukaan hankkimassa itse Mario Lemieux'tä. Siinä jäävät Koivut ja Recchit kakkoseksi.

• Lätkähullu(n)
        kiekkotietäjä kirjoitti:

Kärpät saa pidettyä Nylanderin, niin kaveriksi ollaan huhupuheiden mukaan hankkimassa itse Mario Lemieux'tä. Siinä jäävät Koivut ja Recchit kakkoseksi.

Taitaa Nylander painella joulutauon koittaessa Ruotsiin...

• bonasa-bonasia
        kiekkotietäjä kirjoitti:

saahan sitä puhua mutta super mariohan ei kärppiin tuu,ja sitä paitsi miten niin saku ja markki jää kakkoseks,,.ne hän on vanhoja ketju kavereita,..tosin kun nylander ja mario..(=

• goku92

joulun jälkeen

• lehkä tps fani

Mun tietääkseni Saku Koivu on turussa, mutta harjoittelee vasta joukkoeen mukana että ei pelaa vielä, sen ranne vamman takia. Mutta hyvä että nähdään Sakuaki taas Suomessa, mun tietääkseni Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa joulu tauon jälkeen. mutta mä en ole ihan varma. kirjoittanut elisa

• ehkä tps fani

Mun tietääkseni Saku Koivu on turussa, mutta harjoittelee vasta joukkoeen mukana että ei pelaa vielä, sen ranne vamman takia. Mutta hyvä että nähdään Sakuaki taas Suomessa, mun tietääkseni Saku pelaa ensimmäisen ottelunsa joulu tauon jälkeen. mutta mä en ole ihan varma. kirjoittanut elisa

• juupelis

Mitenkään juuri tämän henkilön kirjoittamista osoittamatta haluan kuitenkin ihmetellä nykyajan kirjoitustaitoa. Kun näitä viestejä lukee niin aika tarkkaan pystyy arvioimaan kirjoittajan iän. Melko järkyttäviä kirjoitusvirheitä :). En tiedä mitä koulussa nykyään puuhaillaan päivisin mutta ennen saatiin pienemmin resurssein tenavat sentään kirjoittamaan asian niin, että muutkin sen ymmärsivät. Taitaa tulla meikäläiselle ankeat eläkepäivät kun puhuu ja kirjoittaa eri kieltä :)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe