Histogenin viimeinen vaihe alkaa Japanissa 2015

rthrthtrhtryhtr

Juu eli Histogen aloittaa ensi vuoden alussa Japanissa viimeisen vaiheen testauksen. Tulokset ovat olleet aika lupaavia. Mahdollisesti parin kolmen vuoden sisään olisi siis tulossa ainakin Aasiassa markkinoille.

Tässä yhtiön tiedotustilaisuus kuukauden takaa.

https://www.youtube.com/watch?v=WIM-vA6l0u8

11

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töttöröö

      Ollaanko tällaisesta miten tietoisia Suomessa? Itse kuulen ensimmäistä kertaa.

    • Jos olet tätä

      foorumia seurannut säännöllisesti niin olisit tiennyt tästä jo 2 vuotta sitten.

      • Ooopiuumi

        Missähän hinnoissa tällainen hoitomuoto mahtaa liikkua jos tämä joskus markkinoille tulee? Ei ole mitään käryä. Onko kymppejä, satasia vai tonneja? Osaako kukaan arvioida?


      • aivan varmasti
        Ooopiuumi kirjoitti:

        Missähän hinnoissa tällainen hoitomuoto mahtaa liikkua jos tämä joskus markkinoille tulee? Ei ole mitään käryä. Onko kymppejä, satasia vai tonneja? Osaako kukaan arvioida?

        on tonneja.


      • Reduct
        aivan varmasti kirjoitti:

        on tonneja.

        Jotenkin rohkenen epäillä, koska mikäli tämä hoito olisi todella käänteentekevä mullistus kaljuuntumisen historiassa, niin varmasti halutaan maksimaalinen tuotto ja hyöty yhtiölle. Ja sitä ei saada todellakaan jos hoita maksaa muutaman tonnin, koska muutkin kaljuuntuvat kuin vain rikkaat ja hyvätuloiset. Itse veikkaisin jotain 500-1000€ per hoito.


      • 2-3 tonnia koko
        Reduct kirjoitti:

        Jotenkin rohkenen epäillä, koska mikäli tämä hoito olisi todella käänteentekevä mullistus kaljuuntumisen historiassa, niin varmasti halutaan maksimaalinen tuotto ja hyöty yhtiölle. Ja sitä ei saada todellakaan jos hoita maksaa muutaman tonnin, koska muutkin kaljuuntuvat kuin vain rikkaat ja hyvätuloiset. Itse veikkaisin jotain 500-1000€ per hoito.

        pää. Ei varmasti halvemmalla lähde, ihan jo sen takia että tuon kehittelyyn on mennyt 20 vuotta ja pitää saada sijoitettuja rahoja takaisin. Joten hinta on oletetusti kova.


      • Olen lukenut
        Ooopiuumi kirjoitti:

        Missähän hinnoissa tällainen hoitomuoto mahtaa liikkua jos tämä joskus markkinoille tulee? Ei ole mitään käryä. Onko kymppejä, satasia vai tonneja? Osaako kukaan arvioida?

        ulkomaisilta palstoilta, että hinta olisi aikalailla sama kuin perus hiustensiirto-operaatiossa, sillä kuulemma juuri hiustensiirron Histogen haluaa haastaa.


    • jkdkudmsj

      Kuinkahan kauan tämän hoidon vaikutus sitten kestää? Jos hinta on tuhansia euroja, pitää hiusten pysyä päässä vuosia. Netissä on arvailuja vuoden ja kymmenen vuoden keston välillä. Jos kesto olisi vain vuosi ja hinta tonneja, se tuskin porukkaa houkuttelee.

    • Toivoa on

      Myös Replicelin kumppani Shiseido aloittaa vuoden 2015 alusta toisen vaiheen testit heidän kantasoluhoidostaan hiustenlähtöön. Tavoitteena on saada tuote markkinoille Japaniin vuonna 2018. Eurooppaan näitä saa odottaa kauemmin koska Japanin uusi laki antoi vihreää valoa kantasoluhoidoille jos se osoittautuu turvalliseksi. Käytännössä tämä tarkoittaa FDA:n vaatiman kolmannen testivaiheen ohittamista.

      Täytyy kuitenkin muistaa, että sekä Histogenin ja Replicelin tapauksessa hoidon täytyy olla huomattavasti parempi kuin finan ja minoksidiilin yhdistelmä. Muuten tuote ei mene kaupaksi eikä sitä kaupallisteta, koska geneeriset lääkkeet ovat lähes ilmaisia.

    • M88889

      Onko kenelläkään tietoa missä mennään tämän Histogenin suhteen? Kannattaako elätellä toiveita että tämä tuote tulisi euroopan markkinoille lähivuosina?
      Kyllähän tässä olisi erittäin kuin tervetullutta saada markkinoille uusia tehokkaita hoitomuotoja kaljuuntumista vastaan.

      • Niinnotuota

        Ei ole vähään aikaan ko. tuotteesta kuulunut. Itse ainakin olen siirtänyt toivoani enemmän Shisheidon ja Replicelin varaan. Kesällä uutisoitiin sen tulevan 2018 markkinoille ja on puhuttu jopa koko alan mullistavasta hoidosta, eikä mistään hetkellisestä avusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe