Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tämä palsta EI OLE tarkoitettu omista ongelmista avautumiseen!!!

lukutaidotonta väkeä

Miksi Köyhien asialla puolueen palstalla käydään keskustelua yleisistä aiheista ja avaudutaan omista ongelmista eikä käydä keskustelua KÖYHIEN ASIALLA PUOLUEESTA?
Tämä palstahan on tarkoitettu keskusteluun kyseisestä puolueesta.

Ovatko ihmiset lukutaidottomia?

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yvvtvtvtvyv

      Onko hiekkaa väärässä paikassa?

    • Mun ongelmathan on

      KA -puolueen ongelmia. Mähän tuhosin koko Köyhien Asialla Rp :n tulevaisuuden asettumalla kuntavaaliehdokkaaksi Espoossa 2008.

      Nyt kaikki luulee että tän puolueen agenda on jotenkin poliittinen, mutta sitähän se ei ole. Mun agenda on pedofiilit (maksan todella hyvin pedarien yhteystiedoista) ja muiden ihmisten kunnian loukkaaminen omien kotisivujeni kautta.

      Mä oon sen verran paatunut, et ei mua paljon tommonen kirjoittelu nappaa enkä mä aio sinne vankilaan ees mennä. Mä meen mun kanoottiin piiloon ja tumputan siellä 24/7 ja huudan JIIIIHHAAAA! aina kun lasti lähtee. Et zilleen.

    • Onnea löytämiseen

      Tällä palstalla ei enää keskustella Köyhien Asialla -puolueesta. Yhdestä sen entisestä ehdokkaasta kyllä. Tätä ei poistettu ehdokaslistalta vaikka tämä tiedettiin rikolliseksi.

      En tiedä missä puolue nykyään käy keskustelua; ei ainakaan täällä.

      • tututututu

        Mikäs se semmoinen mies/nainen on?


    • Onnea löytämiseen

      Kuule: jos mainitsisin hänen nimensä, hän ryntäisi oitis poliisille viemään varmaan tuhannennen rikkarinsa. Jota tosin ei tutkittaisi. Yritin muuten googlettamalla etsiä oikeaa Köyhien asialla -keskustelua. En löytänyt. Ehkä heillä ei ole keskustelukulttuuria.

    • Vaalianalyytikko

      Nyt pitää arvon kitisijän muistaa, että kyseinen espoolainen henkilö tuli KA:n 2008 kunnallisvaalien vaaliehdokkaaksi KA:n puheenjohtajan henkilökohtaisella päätöksellä. Yleensä näistä ehdokasasioista päättää puolueen hallitus kokouksissaan.

      Tämän ehdokkaan taustoja ei puheenjohtaja edes vaivautunut tarkistamaan. Jos hän olisi tämän tehnyt, niin hänelle olisi selvinnyt, että minkälainen henkilö on kyseessä. Tällöin hänelle olisi myöskin selvinnyt, että minkälaista vahinkoa tämä henkilö pystyisi kotisivuillaan tuottamaan Köyhien Asialle.

      Tästä henkilöstä informoitiin jäsenistön kautta puheenjohtajalle, mutta hän ei ottanut asiaa kuuleviin korviinsa. Tämän vuoksi KA:n vaalikampanja 2008 kunnallsivaaleissa tuotti niin huonon tuloksen.

      Seuraavissa vaaleissa KA yritti eduskuntaan ja jälleen yhtä heikolla tuloksella. Syynä oli puhtaasti se, että puheenjohtaja ei kyennyt, ymmärtynyt tai osannut tehdä jäsenistölleen selkeätä pesäeroa ko. kotisivujen ylläpitäjästä.

      Tuollaisen järjettömyyden vuoksi Köyhien Asialla rp rypee nykyisissä pohjamudissaan. Asiasta saa puheenjohta syyttää omaa ajattelamattomuuttaan asiasta.

      Köyhien asialla Rp on tuuliajolla ja tulee olemaan tuuliajolla niin kauan kun nykyinen puheenjohtaja istuu despoottina vallan kahvassa kiinni. Jotta KA kykenisi nousemaan rappiotilastaan, on syytä vaihtaa puheenjohtaja,hallitus ja uudistaa puolueen imago.

      • Hämmästynyt

        Voi että kaikenlaisia hulluja täällä kirjoittelee, ei ketään kuule kiinnosta nuo sun tarinat. Ota lääkkeet ja mee nukkumaan


      • oiyytreqwrrtyuu
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Voi että kaikenlaisia hulluja täällä kirjoittelee, ei ketään kuule kiinnosta nuo sun tarinat. Ota lääkkeet ja mee nukkumaan

        Mee ite ja työnnä löylykauha perseeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe