Nyt iski kinkkinen kysymys. Minulla pieni sitruunan taimi, mutta en ole oikein tietoinen kastelenko sitä liikaa vai? Kun lehdet ovat nahistuneen oloiset vai kuuluvatko ne sellaiset olla. Ja kuinka paljon sitruunapuun tainta kuuluu kastella ja miten usein?
Sitruunapuun taimi
2
288
Vastaukset
- Sitrusten_hoito
Minulla kasvaa noita sitruunoita kaikissa kukkavaaseissa,
kun jostain syystä kiikutan aina kaikki siemenet kukkapurkkeihin avokadot mukaan lukien.Aika kauanhan nuo ottavat itääkseen.Puoli vuotta saa laskea aikaa sitruunan tai sitrusten itämiselle ja 3kk avokadolle.
A to Z gardening YouTubella vaihtoivat multia sitruunalle.Kasvualuatan pitäisi olla sellaista josta vesi hulahtaa läpi.Jos sinulla on tavallinen kukkamulta on se luultavasti liian kosteaa.Lisäksi ohjelman mukaan sitruunan mullanvaihto on joka 5.vuosi.
Nyt kun on kevät voisit sekoitella sitruunallesi oman kasvualustan.
Ilmeisesti alustassa tulisi olla aikalailla pientä soraa ja kosteutta pitämässä hiukan savea.Loput multaa.- dsfdf
Minulla on sitruunoita "taimi- ja kaktusmulta"-nimellä myytävässä mullassa. Se on hiekkapitoinen. Silti auringossa viihtyvät taimet tarvitsevat kastelua aika usein.
Jännä kun minun sitruunat itävät kyllä muutamissa viikoissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335612
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2444088- 91725
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154968Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40766
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65742