Miksi aikuset näyttää huonoa esimerkkiä lapsille?

Tosi moni aikunen näyttää ihan paskaa homofoobista esimerkkiä lapsille. Miten joku aikunen voi olla niin lapsellinen, että vihaa homoja? Miten niin moni aikunen on sellainen. Mä vaan inhoon sellasia ihmisiä! Kunnon idiiotteja, ja henkisesti ihan 12vn tasolla. Ymmärrän nuoret homofoobikot, mutta en näitä 20-30 kymppisiä aikusia, joiden pitäisi olla kypsiä ymmärtämään mitä rakkaus on. Ja miten kehitys menee. Joten totetan: Suurinosa aikuisista esittää viisasta, mutta on idiiootteja!

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13467890+

      No ei noissa hinttareissa muuta kuin eivät olis kokoajan mediassa pinnalla. Kokoajan jossai salkkareissa jätkät nuoleskelee toisiaan yms. TV tekee niistä liika ison numeron.
      http://www.youtube.com/watch?v=T-YSNvN9hqQ&feature=youtu.be Aina niitä on ollut Suomessa ja Venäjällä ja ihmiset on vaan viitannut kintaalla että senkus ovat kuhan eivät mun perseeseen tuikkaa.

    • Anonyymi

      Fuck Gay People

    • Anonyymi

      Ei eräille tule tieto koskaan kasvamaan , vaan ovat sitä omaa luokkaansa muissakin asioissa . Jokaisessa perheessä on mahdollisuus saada lapsi joka on homo joten ei kukaan sitä itse päätä mitenkään.
      Mutta sitä ei kaikki näytä ymmärtävän.
      Huvittavinta oli kun elämänsä suurisuisena eräskin huuteli inhottavasti homoista ja aina jotain ilkeää sanottavaa, sitten kävi niin että sai ihanan pikkupojan lapsenlapsekseen ja oli hyvin ylpeä ”ns meidän poika” tyylillä, mutta tämä poika olikin homo, niin että vanhan äijän oli taivuttava totuuden edessä että poika saisi elää yhtä hyvän elämän kun kaikki muutkin pojat. Hiljaiseksi muuten meni sekin äijä eikä aukonut enää päätään kellekään , niin että elämä antoi hänelle opetuksen ja kunnolla. Pojalla hyvät todistukset koulusta ja hyvätuloinen ammatti mutta papparainen on hiljaa, lieneekö, ottaneensa oman pään aukomisensa karmana siitä että oli aina ivannut juuri tätä ihmis ryhmää .

      Joten kuka tahansa voi saada lapsen joka on homo ja nämä lapset ovat ihan yhtä ihania ja arvokkaita kun kaikki muutkin , kas maailmasi ei pyöri raamatun eikä luulottelijoiden mukaisesti, tiede on se joka tänään on ainoa lähde joka asialle .annetaan kaikkien elää ja eletään itsekin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe