Ollaan tulossa joululomalle Enon seudulle. Mahtaisikohan sieltäpäin löytyä tallia, jossa 9- ja 12-vuotiaat tytöt voisivat käydä pari kertaa ratsastamassa? Yritin katsella netistä, ja siellä oli sillanpään talli ja Tastalli sekä Uimaharjulla Kiiskin talli?
Millaisia paikkoja nämä ovat, voiko näistä vuokrata poneja ja onko täällä kenelläkään kokemuksia näistä.
Kiitos jo etukäteen!
Ratsastustalleja Enon tienoilla?
Ratsumamma
2
345
Vastaukset
- Enohepo
Sillanpään tallilla oli nettisivut, mutta ne eivät taida toimia enää. Tastallin sivut ovat myös päivittämättömät. Kiiskin talli oli muistaakseni lähinnä ravihevosille, ja ilmeisesti siellä oli traaginen kuolemantapaus (itsemurha?), eikä talli ole enää toiminnassa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
- Korjausedelliseen
Kyllä on ollut ikävä kuoleman tapaus, mutta kuolinsyy aivan luonnollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628