Tiedän, että mahdollisuus asiallisten vastausten saamiseen on häviävän pieni, mutta kysynpä kuitenkin:
Jos nelikymppinen hyvävartaloinen mies haluaisi kokeilla kolmen kimppaa tai suurempaakin joukkoa mukavassa seurassa, olisikohan se oikeasti mahdollista? Miehistä kun on aina vähän ylitarjontaa näissä hommissa :)
Ryhmää kokeilemaan?
7
990
Vastaukset
- Kaveria mukaan
Ylitarjontaa on, mutta monella jää puheen asteelle. Olen aina välillä etsinyt asiallista kaveria mukaan kimppaan, kun sopiva nainen on löytynyt, mutta ei ole helppoa. Minulla on yksi kaveri joka kanssa ollaan kimppoja hoideltu, mutta aina ei aikataulut osu yksiin. Sopiva kaveri kyllä mahtuisi vielä mukaan. Ja selvennyksenä, että mielenkiinto kohdistuu meillä vain naisiin.
- innokas :)
Toihan kuulostaa todella hyvältä! Asiallinen olen kyllä :) Et satu olemaan pk-seudulta?
- Kaveria mukaan
Ttampereen seudulta olen. Eihän tässä matka mikään ongeelma ole.
yleensä jää puheen asteelle juu, ainakin meidän kohdalle on sellaisia osunut paljon. mutta on onneksi niitäkin jotka on puheidensa takana ja saapuu paikalle :)
- hoitoon :)
Odotinkin jo Laatuvalvojan viestiä :) Säälittävää, että sinun pitää elää elämääsi toisia kiusaten. Mutta minkäs sille teet: Jotkut eivät osaa hakea apua ongelmiinsa vaan purkavat ne toisiin ihmisiin. Ja niin kiusaaminen vaan jatkuu... Laatuvalvoja: Säälintunteeni sinua kohtaan on syvä. Kiusaajat kun eivät koskaan ole ehjiä ihmisiä.
- Kaveria mukaan
Hei innokas ja nuori_pari03. Laitoin teille viestiä, ennenkuin osoitteet poistettiin. Tuliko perille?
- Kutsuni.
Toivittavasti laitoit kanssa kuvia ja kunnon tekstiä.
Ois meinaan hämmästys mojovampi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U502010Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781858SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1061797Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821493- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä201993Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11968- 19878
- 61873