Ryhmää kokeilemaan?

innokas :)

Tiedän, että mahdollisuus asiallisten vastausten saamiseen on häviävän pieni, mutta kysynpä kuitenkin:

Jos nelikymppinen hyvävartaloinen mies haluaisi kokeilla kolmen kimppaa tai suurempaakin joukkoa mukavassa seurassa, olisikohan se oikeasti mahdollista? Miehistä kun on aina vähän ylitarjontaa näissä hommissa :)

7

997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaveria mukaan

Ylitarjontaa on, mutta monella jää puheen asteelle. Olen aina välillä etsinyt asiallista kaveria mukaan kimppaan, kun sopiva nainen on löytynyt, mutta ei ole helppoa. Minulla on yksi kaveri joka kanssa ollaan kimppoja hoideltu, mutta aina ei aikataulut osu yksiin. Sopiva kaveri kyllä mahtuisi vielä mukaan. Ja selvennyksenä, että mielenkiinto kohdistuu meillä vain naisiin.

• innokas :)

Toihan kuulostaa todella hyvältä! Asiallinen olen kyllä :) Et satu olemaan pk-seudulta?

• Kaveria mukaan

Ttampereen seudulta olen. Eihän tässä matka mikään ongeelma ole.

• yleensä jää puheen asteelle juu, ainakin meidän kohdalle on sellaisia osunut paljon. mutta on onneksi niitäkin jotka on puheidensa takana ja saapuu paikalle :)

• hoitoon :)

Odotinkin jo Laatuvalvojan viestiä :) Säälittävää, että sinun pitää elää elämääsi toisia kiusaten. Mutta minkäs sille teet: Jotkut eivät osaa hakea apua ongelmiinsa vaan purkavat ne toisiin ihmisiin. Ja niin kiusaaminen vaan jatkuu... Laatuvalvoja: Säälintunteeni sinua kohtaan on syvä. Kiusaajat kun eivät koskaan ole ehjiä ihmisiä.

• Kaveria mukaan

Hei innokas ja nuori_pari03. Laitoin teille viestiä, ennenkuin osoitteet poistettiin. Tuliko perille?

• Kutsuni.

Toivittavasti laitoit kanssa kuvia ja kunnon tekstiä.

Ois meinaan hämmästys mojovampi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1531
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      67
      1263
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1131
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      982
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      721
    Aihe