21v mies ettii seuraa vanhemmista naisista 40-55v ei väliä minkä kokoinen tai näköinen
seuraa vanhemmasta naisesta
30
6747
Vastaukset
- rouva 43
43 v naisellinen nainen...
- nuorimiehhs
rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)
- rouva43
nuorimiehhs kirjoitti:
rouva 43 haluatko saada nuorempaa ;)
Haluaako nuori mies... aikusta...
- Anonyymi
kiinodtaiskos tällänen keski.vartalo 19v
- Anonyymi
Haluisitko saada munaa kunnolla
- kääntäjä-12345
jaska ettii pimppaa mitä pumpata "24h" mut leidit varmaan tajuaakin sen :)
- rouva43
Okei.. kitti vinkistä.. taidan olla aika idealisti tai sitten vaan naivi....
- rouva 46
Painu tissiposki äitis luo
- halukas rva 46
Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.
- esapekka59
halukas rva 46 kirjoitti:
Haluaisin juuri tuollaista nuorta jaksavaa miestä tyydyttämään kyltymättömät himoni..suuseksiin.
Mä voin tulla nuolemaan sun pimppaa
- tiedustelija-nro 564
siis nuolemaan rva 46 :sta vai esepekan kanssa kahrenkesken… tätä pekka varmaan funtsii..
tussun nuolijat ei välttämättä halua tappia nuolla, tuost saa vähän sellasen käsityksen :) - jaksava nuorimies
No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)
- rouva43
jaksava nuorimies kirjoitti:
No täd ois vanhemmista naisista kiinnostunu 21v nuorimies ja hyvin varustettu;)
Missä päin...
- Anonyymi
Mä voisin tulla nuolee sut tosi märäksi
- rouva3
Niinpä jännä että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.. itse parhaassa iässä seksin suhteen....
- rouva3
pekael kirjoitti:
Hei rouva3,mistä päin suomea olet,olen itse vanhempi viriili mies ja seksi kiinostaa.
Toki seksi kiinnostaa..
Etin kans päijät hämeest vanhempaa naista. Oon 24 vuotias hyvä kuntonen äijä. Viestiä voi laittaa osotteesee [email protected] :)
- ...
On se kumma kun on jo vaikka kuinka kauan etsinyt kypsempää naista mutta ei millään tunnu löytyvän.
- rouva43
MIstä olet etsinyt... kyllä niitä on...
- Anonyymi
18 v hoikka nuori mies etsii vanhempaa naista 40 ylöspäin naisen ulkonäöllä ei kauheasti väliä kokemus kiinnostaa paljon vakio kiinnostaa millon vain aikaa
- Anonyymi
minä olen 51 v mies ja etsin itseäni vanhempaa naista seuraksi seksiin ja yhdessäoloon muutenkin mutta eipä teitä taida olla olemassa ja plussaa jos on lihava
- Anonyymi
22v miehen alku etsii vanhempaa naista Kainuun tai Pohjois-Savon alueelta
- Anonyymi
Olisi tällänen 19v jätkä joka etti opettaja seksin saloihin
- Anonyymi
Ikää 16 etin vanhempaa lahesta. naista!
- Anonyymi
Etsin myös vanhempaa neitoa seurakseni. Itse 37v ihan perus ukkeli. Pitkä ja jotkut haukkuneet komeaksikin. Pistä numero tai sposti osoite niin jatketaan.
- Anonyymi
No tehkää jotain!
Täällä marmattaminen ei ole tekemistä! - Anonyymi
Kelpaisiko 37v mies oisin valmis antaa mitä vaa nainen haluu
- Anonyymi
Maksan 1000€ mutta täytyy olla täysi ikäinen sekä pillun kestää vrk panot. Facebookista tavotat minut https://www.facebook.com/profile.php?id=100010503222713
Missä olen ikäiseni tai vanhempi nainen, joka esiintyy mieluusti nyloneissa ja nauttii kun mies palvoo sääriä ja vetää käteen.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442977- 502452
- 1072421
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111- 1001658
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4301550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141502Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81489R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289