Unen aikana kuljeskelin niissä paikoissa missä luultavasti yleensä liikunkin, mutta lisämausteen uneen toi se, että tajusin olevani paksuna. Asian tajuttuani mietin, että ei minua ole luotu äidiksi ja että ei minusta ole tähän.. Raskaus ei niinkään näkynyt, mutta tunsin sen vauvan potkut ja koitellessani mahaa tunsin sen pään mahan yläosassa!!! Uni alkoi mennä skifiksi kun näin jopa vauvan muodon mahan läpi. Unen lopuilla lahdin käymään hölkkä lenkillä vanhemman siskoni ja äitini kanssa. Vaikeuksien kanssa kun tuntui, että lapsi olisi jo tulossa... Yhtäkkiä lenkkiseura oli tipotiessään ja minä mahani kanssa jäin tielle seisomaan ja tuijottelemaan mahaa.. josta nostin syliini uinuvan vauvan, hitaasti mahan läpi, mutta ihan niinkuin ohut kerros nahkaa olisi ollut vielä meidän välissä kuin joku harso?!:D Pitelin nukkuvaa lasta sylissä ja ihastelin kuinka ihana se olikaan...
Minulla ei ole lapsia, eikä miestä/naista, eikä mitään tarkoitusta hankkia lasta, mutta tämä oli kyllä jo paras!:D Biologinen kelloko vaiko enneuni..?;D
mielenkiintoinen raskaus unessa..:S
1
119
Vastaukset
Unesi on enne, jos sen merkityksen haluat sille antaa. Unesi ei kuitenkaan tarkoita, että olet nähnyt tulevaisuuteen.
Mitä vauva merkitsee sinulle?
Voisin kuvitella toivoa, velvollisuuksia ja täyttymyksen tunnetta, jonkinlaisen tarkoituksen toteumista. Samalla se tarkoittaa leegioita velvollisuuksia, joihin pelkäät olevasi valmis. Kuka tahansa pelkäisi. Kaikki olivat tiessään kun tosihetki tulee. Pelkäät jääväsi yksin. Tai pikemminkin, kuinka pärjäät yksin.
Voisin kuvitella, että tällaisia unia näkevät naiset. Miksi kuitenkin sinut erotti lapsesta läpinäkyvä kerros nahkaa tai harsoa?
Kenties ainoa asia mikä erottaa sinut tuosta ihanasta pikku olennosta on asenteesi häntä kohtaan? Tai liha eli mies.
Muihin syihin en halua puuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349