Rami takaisin!!!

mies6.9

Ja äkkiä, ja eroa Kummola! Muuten Suomen jääkiekko vajoaa ennen näkemättömään lamaan näitten valmennusryhmäsotkujen takia. Peli on yksinkertaisesti lukossa (Tsekkipelin perusteella).

Ei taida paluu olla enää kuitenkaan mahdollista???

Jortsu on toinen mahdollisuus tai joku ulkomailta...??

7

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närkästynyt

      No niin,,Karjala turnaus alkoi ja heti tappiolla ??? Ja Suomen pelistä,,,ei mitään järjestystä ja kuria ja tulos 0-3 , ilman Norrenaa varmaan 0-10. Tiedän että Kummola ei tätä lue, mutta mun mielipide olisi että vanha ajattelematon Kummola sivuun ja Summanen takas ruoriin. Maajoukkueemme tarvitsee jämäkän ja tiukan valmentajan, ei tuollainen vellihousu kuin Westerlund on, pysty auttaamaan maajoukkuettamme ylöspäin ,,vaan alamäki alkaa ja lujaa jos ei saada kunnon valmentajaa, esim Jortikkaa tai Currea !!!! Kun Summanen ei enään käy ??????? Avatkaa silmänne maajoukkueen päättäjät !!!!!!

    • rosewater

      Ei missään nimessä Summasta takaisin maajoukkueeseen. Hän puristi joukkueen jo tyhjiin, eikä hänkään saisi enempää irti pelaajista.

      Annetaan maajoukkueelle nyt työrauha, sillä minun mielestä vain esityksillä MM-kisoissa on merkitystä. Tällaiset Kalja(la)-turnaukset on yhtä tyhjän kanssa.

      • poronkäristys

        Aina kun puetaan maajoukkuepaita päälle, pitäis pelata täysillä.Kaikilla peleillä on merkitystä...
        Vai onko niin että esim. poliitikot saa törttöillä kolme ja puoli vuotta, mutta sillä on sitten vaan merkitystä mitä tekee vaalien alla?


      • poronkäristys kirjoitti:

        Aina kun puetaan maajoukkuepaita päälle, pitäis pelata täysillä.Kaikilla peleillä on merkitystä...
        Vai onko niin että esim. poliitikot saa törttöillä kolme ja puoli vuotta, mutta sillä on sitten vaan merkitystä mitä tekee vaalien alla?

        En minä nyt väittänytkään etteivätkö pelaajat olisi parhaansa tehneet. Mutta, mutta, näissäkin kannattaa muistaa muutama sellainen käytännön juttu. Pelaajat ovat ammattilaisia, joiden palkan maksaa seura, ei Jääkiekkoliitto. Saahan sitä talkoisiin pyytää ja hyvin motivoituneina pelaajat kutsua noudattavat ja hyvällä moraalilla pelaavat.

        En kuitenkaan odota, että pelaajat antaisivat tällaisessa turnauksessa kaikkensa. Kun valmentajatkin valitsee pelaajia osin näyttömielessä, jolloin tiedetään, että valituista vain harva esiintyy lopullisessa MM-kisajoukkueessa. Totta kai pelaajat haluavat antaa mahdollisimman hyvän kuvan itsestään ja pelaavat minkä osaavat, mutta epäilisin, että ihan joka rakoon ei mennä esimerkiksi loukkaantumisriskin takia. Tai kiekon eteen ei heittäydytä niin innokkaasti. Viisautta on olla pelikunnossa oikeaan aikaan kaudesta.

        Poliitikkojen tekemisiä en ole niin tarkkaan seurannut, mutta hieman on sellainen kuva, että vaalien alla heillä on selvää ryhdistäytymistä ja piristymistä havaittavissa.


      • lätkäfani
        rosewater kirjoitti:

        En minä nyt väittänytkään etteivätkö pelaajat olisi parhaansa tehneet. Mutta, mutta, näissäkin kannattaa muistaa muutama sellainen käytännön juttu. Pelaajat ovat ammattilaisia, joiden palkan maksaa seura, ei Jääkiekkoliitto. Saahan sitä talkoisiin pyytää ja hyvin motivoituneina pelaajat kutsua noudattavat ja hyvällä moraalilla pelaavat.

        En kuitenkaan odota, että pelaajat antaisivat tällaisessa turnauksessa kaikkensa. Kun valmentajatkin valitsee pelaajia osin näyttömielessä, jolloin tiedetään, että valituista vain harva esiintyy lopullisessa MM-kisajoukkueessa. Totta kai pelaajat haluavat antaa mahdollisimman hyvän kuvan itsestään ja pelaavat minkä osaavat, mutta epäilisin, että ihan joka rakoon ei mennä esimerkiksi loukkaantumisriskin takia. Tai kiekon eteen ei heittäydytä niin innokkaasti. Viisautta on olla pelikunnossa oikeaan aikaan kaudesta.

        Poliitikkojen tekemisiä en ole niin tarkkaan seurannut, mutta hieman on sellainen kuva, että vaalien alla heillä on selvää ryhdistäytymistä ja piristymistä havaittavissa.

        Tuolla asenteella hävitään kaikki pelit aina! Mitä järkeä pelata otteluita, jos niillä ei ole "merkitystä". Rami vihasia häviötä ja niin pitäisi kaikkien muidenkin! Jos tuollaisiin tuloksiin vaan tyydytään niin sitten vasta turpaan tulee, kun muut maat saavat nhl-pelaajansa takaisin houkuteltua.


      • lätkäfani kirjoitti:

        Tuolla asenteella hävitään kaikki pelit aina! Mitä järkeä pelata otteluita, jos niillä ei ole "merkitystä". Rami vihasia häviötä ja niin pitäisi kaikkien muidenkin! Jos tuollaisiin tuloksiin vaan tyydytään niin sitten vasta turpaan tulee, kun muut maat saavat nhl-pelaajansa takaisin houkuteltua.

        Viime kaudella Summasen maajoukkue jylläsi kyllä Euro Hockey Tourilla, mutta sitten MM-kisoissa sijoitus oli heikoin moneen vuoteen. Kenties Summasenkin olisi kannattanut miettiä mihin turnaukseen oikein satsaa.

        Minusta tärkeintä on voittaa sota, ei yksittäisiä taisteluja. Tarkoitan tällä sitä, että nämä Karjala-turnaukset ovat enemmän valmistavia turnauksia itse pääturnauksen ollessa MM-kisat. Näillä peleillä on merkitystä ja varmasti joukkue haluaa jokaisen pelin voittaa. Joskus vain tappio opettaa ja antaa enemmän kuin voitto.

        Kai sinäkin tunnustat sen, että jos tämä turnaus halutaan voittaa, niin maalissa pelaisi Kiprusoff. Kipperiä ei kuitenkaan voi peluuttaa puhki, vaan on kuormitettava muitakin maalivahteja. Yhden pelin tai yhden turnauksenkaan takia ei kannata heittää kirvestä kaivoon.


    • uran huipulla

      Joo, Summanen takaasi! Kummola sais jo vihdoin tajuta että aika on menny siitä ohi.Tai sitten liitossa peljästyttiin mahdollista menestystä tulevaisuudessa, Suomihan olisi voinu vahingossa vaikka voittaa jonkun ison turnauksen Summasen valmentamana!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe