Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa. Minulle tehtiin uo:ssa puoli vuotta sitten sellainen selvitys, miksi sitä nyt sitten kutsutaankaan, ulosottoselvitys? Ja sen perusteella tuloistani menee 1/6 uo:hon. Käytännössä tämä on tarkoittanut noin 700-800e/kk puolen vuoden ajan. Tänään tuli kuitenkin uo:sta kirje: Koska ette ole suorittaneet ulosottovelkojanne ja koska taloudellista tilannettanne ei ole muulla tavoin saatu luotettavasti selvitettyä pla pla pla. Nyt pitää siis mennä sinne taas. Siis mitä helvettiä?? Miten niin en ole hoitanu uo:velkojani kun niitä lähtee sovitusti joka saatamarin tilistä? Ja miten niin tulojani ei ole voitu luotettavasti selvittää kun se kysymyslitania on puoli vuotta sitten jo käyty läpi? Täytyykö siellä oikeasti käydä puolivuosittain???? Mutta miksi näin vittumainen kirje?
Kutsu uo:sta?
7
271
Vastaukset
- jtt35
Tuon perusteella nettotulot on 4500 €, josta yksinäiseltä menee ulosottoon n. 2000 € ja viiden lapsen huoltajalta 1400 €. Eli aika vähällä pääset. Tai joku on laskenut väärin.
- 46 000 €
Onko palkasta pidätetty summa varmasti mennyt ulosottoon? Sieltä pitäisi joka kuukausi tulla kuitti ja selvitys miten velkoja on lyhennetty. Jos ei ole tullut, niin sitten on tilityksessä ollut jotain häikkää. Paljonko uo-velkaa on ? Jos velka lyhenee kovin hitaasti, niin uo-virkailija saattaa haluta keskustella omaisuuden realisoinnista uudelleen. Pystyisitkö mitenkään tekemään lisäsuorituksia ?
Siellähän se selviää kun menet keskustelemaan kuten kutsuttu on. Oletko palkkatyössä? Palkkalaskelmassa näkyy ulosmitattu summa ja UO:stakin tulee kuukausittain erittely. Ei muutakuin selvittämään asia.
- 189
Herää epäilys, ettei työnantaja ole tilittänyt ulosottoon. Se, että näkyy tilinauhassa ja on sinulta pois ei tarkoita, etteikö työnantaja nyt vain olisi alkanut pissittää...
- 5934
Vai onko jostain vuotanu sellaista tietoa omaisuudesta, missä oletkin itse pissittäny uo selvityksessä.. Autoo, asuntoo, tai omaisuuden siirto järjestelyllä ulosoton ulottumattomiin.. Vaihtoehtoja riittää, ulosotto kun ottaa pantteja saatavien takaamiseksi, jos on epäilys hukkaamisista, siirroista jne.. Ja ulosottohan haluaa saatavat nopeasti ja toiset on erittäin ahneita tähän hommaa. Voihan tuossa olla, että kaikki oli niinkauan ok, kun nyt on vaihtunut uomies. Se tulkitsee asian oman näkemyksen kanssa ja ei hyväksy nykyistä sopimusta..
- 19+17
Itselleni tuli joku tuollainen kanssa joskus viime vuodenvaihteessa.. Oli oikein varattu aika minulle, pyyhin perseeni sillä lapulla ja ei siitä mitään seurannut. Todennäköisesti ovat ryssineet jotain ulosottoselvityksessä ja nyt huomanneet mokansa ja yrittävät sitä sitten paikata uudella ulosotto sopimuksella. Itselläni heti alkuun he ryssivät vuosiluvun sopimuksessa, mikä aiheutti sen että heiltä ei tullut minkäänlaisia maksulappuja, koska alkamis päivä oli nimetty alkavaksi vasta vuoden päästä. Huomautuslaskuja kyllä alkoi tippumaan, olin siis tehnyt vapaaehtoisen maksusopimuksen.
19 17, eli vaikka hyvin tiesit tehneesi sopimuksen ja sen alkamisajankohdan et viitsinyt tiedustella UO:sta asiasta kun lappuja ei tullut kuten sovittu oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872