onko kellään kokemuksia mikä voisi olla syynä siihen kun aika ajoin aina alkaa ahdistamaan molemminpuolin rinnasta ja siitä molemminpuolin "kylkiluut" (eli keuhkot sattuvat ja pistävät) ja kipu leviää siitä selkään lapaluihin? henkeä ei kunnolla saa kuin pienin puuskutuksin, kun sisään päin hengittäessä pistävä kipu rinnassa. Mistä moinen johtuu, oiskohan lääkärikäynnin tarve.. Naispuolinen henkilö kyseessä, ahdistus ei liity flunssaisuuteen vaan alkaa aina yhtäkkiä levossa, yöisinkin.
kellään samankaltaista hengenahdistus/rintakipua?
2
130
Vastaukset
- Plasmonautti
Oireet voivat liittyä moneen sairuteen, kannattaa käydä lääkärillä. Yksi yleinen sairaus joka voi aiheuttaa myös tuollaisia oireita on Mykoplasma Pneumonia. Ellei lääkäri löydä mitään muuta sairautta kyseisiin vaivoihin, niin pyydä ottamaan Mykoplasma-verikoe. Julkisella puolella tätä ei suostuta tekemään, yksityisellä maksaa noin 50€.
- niinpäniinpä
Ajatelkaa Suomessa ei Suomen kansalaisille tehdä edes tarvittavia kokeita, vaan sinun täytyy mennä teettämään ne yksityisillä. Tähän on menty kun mamuille täytyy riittää rahaa. No, ei muuta ku nostetaan veroja ja suomalaisten terveydenhoito alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658