onko kellään kokemuksia mikä voisi olla syynä siihen kun aika ajoin aina alkaa ahdistamaan molemminpuolin rinnasta ja siitä molemminpuolin "kylkiluut" (eli keuhkot sattuvat ja pistävät) ja kipu leviää siitä selkään lapaluihin? henkeä ei kunnolla saa kuin pienin puuskutuksin, kun sisään päin hengittäessä pistävä kipu rinnassa. Mistä moinen johtuu, oiskohan lääkärikäynnin tarve.. Naispuolinen henkilö kyseessä, ahdistus ei liity flunssaisuuteen vaan alkaa aina yhtäkkiä levossa, yöisinkin.
kellään samankaltaista hengenahdistus/rintakipua?
2
133
Vastaukset
- Plasmonautti
Oireet voivat liittyä moneen sairuteen, kannattaa käydä lääkärillä. Yksi yleinen sairaus joka voi aiheuttaa myös tuollaisia oireita on Mykoplasma Pneumonia. Ellei lääkäri löydä mitään muuta sairautta kyseisiin vaivoihin, niin pyydä ottamaan Mykoplasma-verikoe. Julkisella puolella tätä ei suostuta tekemään, yksityisellä maksaa noin 50€.
- niinpäniinpä
Ajatelkaa Suomessa ei Suomen kansalaisille tehdä edes tarvittavia kokeita, vaan sinun täytyy mennä teettämään ne yksityisillä. Tähän on menty kun mamuille täytyy riittää rahaa. No, ei muuta ku nostetaan veroja ja suomalaisten terveydenhoito alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929