Tuulipuvut

Adidas

Mua kiihottaa tuulipuvut.On tosi sexyä kun näkee hyvän näkösen naisen tuulihousut jalassa sellaset liukas pintaset ja kahisevat, aivan ihanan tuntuiset.löytyiskö mistään minkäänlaisia linkkejä sellaisille sivuille?? Onko olemassa yhtään naista joka tuntee samoin???!!!

16

2808

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppu

      Innostaako kiiltävät kurahousut ja sadetakit?

      • kurahousut

        ..kyllä kiinnostaa..eihän ole olemassa makeempia asuja!.....nam!!..kurahousut rulaa!!


    • Maartta

      Ei ole sellaisia naisia!

    • softnylonlover

      Tunnen aivan samoin, mutta aika hankala on löytää nettisivuja, missä on tollasia kuvia. Niihin vaan päätyy jostain linkeistä, mut en nyt just muista yhtään. Aika paljon sentyylisiä löytyy myös nettiputiikkien sivuilta, esim saksalaisten nettikauppojen sivuilta. Kumma kyl, ettei löydy, kun kuitenkin näkee semmosia. Mieleen muistuu esim yksi, jolla oli punaiset Röhnischin tuuluhousut. Todella sexy.

      • softnylonlover

        siis tuulihousut


    • Anonyymi

      Minä saanakkk/onlyfanssuomi

    • Anonyymi

      Yksi hyvä sivusto on https://shinynylonfashion.com/ ei ole mitään po8noa vaan ihan normaaleja samanlaisia muotikuvia kuin vaatteita myyvillä nettisivuilla :)
      Esim. tällaisia rohkean sähäkän pinkkejä tuulipukuja ei kyllä näe Suomessa juuri koskaan:
      https://shinynylonfashion.com/pink-wetlook-jacket-pants-sporty-outfit/

      Tuurillaan joskus mustan värisen tuulipuvun saattaa nähdä, usein nämäkin vaan mattamustia :/
      https://shinynylonfashion.com/womens-nylon-wind-suit/

      • Anonyymi

        Nimenomaan, kumpa naiset vaihtaisivat ne mattamustat tylsimykset värikkäisiin ja kiiltäviin tuulipukuihin jo tänään!


      • Anonyymi

        kannattaa tulla mun sivuille katsomaan tuulipukuja. @saanakkk/suomionlyfans


    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­­­eksi­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­ome­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­kk­i. Ilmo­it­­­tau­­tumine­­n ry­­­hmä­ämme tääll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D5u6O8

    • Anonyymi

      Eräässä käytettyjen vaatteiden nettikaupassa on tuulihousut, jossa mainitaan olevan tahroja edessä. Näyttää ihan spermatahralta xD

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisten retro nyloninen punainen tuulipuku yöasuna, kyllä seisoi ja piti varoa ettei sperma lennä :D En halua tahria näitä, ainakaan vielä...

    • Anonyymi

      Kaikista parasta on saada nuuhkia naisen jalassa olevia tuulipuvunhousuja ja hinkata kädellä haaraväliä, kunnes pillu kastuu housujen läpi, myös pyllyn nuuhkiminen ohuiden housujen läpi on ihanaa puuhaa.
      Itselläni on naisten ohuet tuulipuvun housut, jotka on kiva pukea päälle ja hyväillä ohuen, liukaspintaisen kankaan läpi kovana seisovaa kyrpää ja kiveksiä.
      Kauaa ei yleensä tarvitse runkata, kun spermat lentävät. Yleensä spermaa tulee paljon ja orgasmi on normaalia kovempi. Käyn usein kaupassa hypistelemässä naisten tuulipuvunhousuja ja saan siitä nautintoa sekä hyvä stondiksen.

      • Anonyymi

        Kiva myös muunlaiset urheiluhousut, sellaiset kanssa ovat kivoja missä on leveä resori. Niitä on kiva venytellö ja paukautella. Kaiken kaikkiaan liukaspintainen ja kahiseva nylon tuntuu hyvältä ja kiihottavalta sormissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva myös muunlaiset urheiluhousut, sellaiset kanssa ovat kivoja missä on leveä resori. Niitä on kiva venytellö ja paukautella. Kaiken kaikkiaan liukaspintainen ja kahiseva nylon tuntuu hyvältä ja kiihottavalta sormissa.

        Taitavat olla kickboxing eli potkunyrkkeilyhousuja, sellaiset pitkät satiinihousut. Itsellä yhdet tällaiset punaisena.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe