olen kärsinyt masennuksesta jo monta kuukautta, eikä mikään enää innosta eikä kiinnosta. haluan vain pään sekaisin ja pois tältä maailman todellisuudelta. itsemurha on käynyt mielessä mutta ei minulla munaa ole semmoiseen. tuntuu että minusta ei kovin kukaan välitä ja haluaisin tietää miltä läheisiltä tuntuisi kun kuolisin.. lääkärille tai millekkään muulle en asiasta halua puhua tai muuta. onko kellään mitään samantyyppistä olotilaa yms?
elämäänkyllästynyt
9
85
Vastaukset
- 9+20
Älä ruikuta, tee ne rästiin jäänneet hommat, niin olo helpottaa.
Minuakin v.tuttaa likaiset astiat tiskipöydällä. heti kun ne on pesty on elämä paljon mukavampaa. Siitä ihan nauttii.- PePeP
Kukahan tässä valitti rästiin jääneitä hommia? Itse en mainintaa huomannut, kuin vasta 9 20:n kirjoituksessa.
- 122334
rästiin jääneet hommat? oonko mä semmosesta puhunutkaan? sä et näyttävästi ymmärrä.
- lähehelvettiin...
kuka tuollaista jaksa kuunnella, eikä ole tarvettakaan...
pilaat ilmaa....- dgk
kuka sua jaksaa kuunnella!? puhut vaan ittekses tääl ku oot niin täynnä paskaa. vituttaa tollane apinointi, et sä oo yhtään sen parempi kun muutkaan. pelle!
- 122334
tuo kommenttisi alentaa itsetuntoani oikeesti.. sä et oikeesti sit tiedä millast tää on..
ps. vittuako tuut tänne sit ruikuttaa jos ei kiinnosta....
- dgk
sry ei ollut aloittajalle tarkotettu, palo vaan käpy kun kelasin et on taas trollaaja asialla. siis tiiän kyl hyvin miltä masennus tuntuu, kuntoutuksella kun atm oon. voimii sinne ja anteeks, välil vaan tekis mieli leipoo tauluun näit tyyppei jotka jaksaa kiusaa masentuneita omaks huvikseen. se jos mikä on säälittävää...
Hei,
tässä sinulle linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin.
http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus
Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää tälläkin hetkellä. Toivottamalta tuntuvissa tilanteissa voi keskustelu ulkopuolisen kanssa auttaa joko löytämään uusia näkökulmia tai kestämään sietämättömältäkin tuntuvan olon kanssa.
Ystävällisin terveisin,
SOS-kriisikeskus- ()€&
Ehdottomasti soita tuonne kriisikeskukseen. Otat vain kännykän käteen ja soitat. Ei siinä voi mitään menettääkään. Ehkä siten saat voimia mennä myös lääkäriin, mielestäni tarvitset selä lääke-apua sekä keskusteluapua. Itse sain aikoinaan todella hyvän alun lääkkeistä. Älä tyrmää lääkkeitä,mei sinun tarvitse niiden käytöstä kenellekään kertoa jollet halua. Ne antaa valoa elämään jo muutaman päivän käytön jälkeen.
Muista, että ihan taatusti elämääsi tulee jossakin vaiheessa valoa ja iloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763422
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302051Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035