elämäänkyllästynyt

122334

olen kärsinyt masennuksesta jo monta kuukautta, eikä mikään enää innosta eikä kiinnosta. haluan vain pään sekaisin ja pois tältä maailman todellisuudelta. itsemurha on käynyt mielessä mutta ei minulla munaa ole semmoiseen. tuntuu että minusta ei kovin kukaan välitä ja haluaisin tietää miltä läheisiltä tuntuisi kun kuolisin.. lääkärille tai millekkään muulle en asiasta halua puhua tai muuta. onko kellään mitään samantyyppistä olotilaa yms?

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+20

Älä ruikuta, tee ne rästiin jäänneet hommat, niin olo helpottaa.
      Minuakin v.tuttaa likaiset astiat tiskipöydällä. heti kun ne on pesty on elämä paljon mukavampaa. Siitä ihan nauttii.

• PePeP

Kukahan tässä valitti rästiin jääneitä hommia? Itse en mainintaa huomannut, kuin vasta 9 20:n kirjoituksessa.

• 122334

rästiin jääneet hommat? oonko mä semmosesta puhunutkaan? sä et näyttävästi ymmärrä.

• lähehelvettiin...

kuka tuollaista jaksa kuunnella, eikä ole tarvettakaan...

pilaat ilmaa....

• dgk

kuka sua jaksaa kuunnella!? puhut vaan ittekses tääl ku oot niin täynnä paskaa. vituttaa tollane apinointi, et sä oo yhtään sen parempi kun muutkaan. pelle!

• 122334

tuo kommenttisi alentaa itsetuntoani oikeesti.. sä et oikeesti sit tiedä millast tää on..
        ps. vittuako tuut tänne sit ruikuttaa jos ei kiinnosta....

• dgk

sry ei ollut aloittajalle tarkotettu, palo vaan käpy kun kelasin et on taas trollaaja asialla. siis tiiän kyl hyvin miltä masennus tuntuu, kuntoutuksella kun atm oon. voimii sinne ja anteeks, välil vaan tekis mieli leipoo tauluun näit tyyppei jotka jaksaa kiusaa masentuneita omaks huvikseen. se jos mikä on säälittävää...

• Hei,

tässä sinulle linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin.

http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus

Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää tälläkin hetkellä. Toivottamalta tuntuvissa tilanteissa voi keskustelu ulkopuolisen kanssa auttaa joko löytämään uusia näkökulmia tai kestämään sietämättömältäkin tuntuvan olon kanssa.

Ystävällisin terveisin,
      SOS-kriisikeskus

• ()€&

Ehdottomasti soita tuonne kriisikeskukseen. Otat vain kännykän käteen ja soitat. Ei siinä voi mitään menettääkään. Ehkä siten saat voimia mennä myös lääkäriin, mielestäni tarvitset selä lääke-apua sekä keskusteluapua. Itse sain aikoinaan todella hyvän alun lääkkeistä. Älä tyrmää lääkkeitä,mei sinun tarvitse niiden käytöstä kenellekään kertoa jollet halua. Ne antaa valoa elämään jo muutaman päivän käytön jälkeen.
      Muista, että ihan taatusti elämääsi tulee jossakin vaiheessa valoa ja iloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55