peniksen puristaminen?

nainen kysyy

Olen kohta nelikymppinen nainen, ja ekaa kertaa elämässäni olen törmännyt ilmiöön että mies tykkää jos se penistä puristaa varresta ihan täysiä, rystyset valkosena! Onko tälläista vastaavaa muilla? ei kuulemma voi puristaa liian kovaa, tuntuu itseltä oudolta, eikö se voi sattua?

14

3579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjryjryjyj

      No, ei liene ihan tavallista, mut ei kuitenkaan kauhean kummallista.

    • miesdddd

      Kyllä minäkin tykkään että otetaan kunnolla kiinni ja puristus tuntuu. Mutta tuo että ihan täysillä puristetaan kuullostaa kyllä ihan masokistilta joka nauttii kivusta.

    • Mulla ainakin

      luultavasti lerpahtaisi,jos nainen alkaisi hampaat irvessä nekkua rutistamaan,minä pidän hellemmistä otteista.

    • kai5
    • ihmettelevänainen

      Minäkin tapasin miehen jota täytyy puristaa kaikin voimin rystyset valkoisena. Kukaan aikaisemmista miehistä ei ole tykännyt niin kovista otteista. Lisäksi mies ei laukea todellakaan helposti vaan häntä täytyy hoidella lähes tunti että laukeaa. Mistä voi johtua että ns. normaalit otteet ei riitä vaan täytyy lähes väkivaltaisesti puristaa penistä ja kasseja?

      • Runkkaamisesta

        Liiallisesta vuosia harrastetusta todella kovakouraisesta itsetyydytyksestä, "normaalit otteet" ei vaan enää tunnu missään.


    • 886463532

      Tykkään myös kovista otteista. Penis mustelmilla ja turvoksissa muutaman päivän. Tarvitsen pitkän esileikin, muuten erektio laskee pantaessa. Laukean hyvin harvoin.

    • Vanha5-

      Onnistun saamaan nuoren pojan sänkyyni. Puoli tuntia nai ja sitten puristelin isoo kullia(puolet isompi kun miehellä kai 20cm). Halus vaan että purista lujaa ja rupes uudestaa seisoo. Kyllä kun puristn kovaa ja runkasin kunnolla niin spermat lensi komeesti uudestaan.

    • opetamiehesinaimaan

      Miehesi on tajunnut kyrvän käytön väärin. Se on tarkoitus työntää pilluun, ei puristaa rystyset valkoisena.

    • Vanhempi

      Sain nuoren pojan luokseni. Otti housut pois kun käskin, sain puriskella kunnolla ja runkata. Otin siltä vaattet pois ja sidoin käsistä sänkyyn. Sitten riisuin itse, runkkasin juhla kuntoon ja nain (20cm) kullia niinkauan kun sain. Vai on 30v ikäeroo niin käy usein kylässä (hoidossa).

    • Anonyymi

      Olen kokeillut itse, enkä jaksa purstaa siitintä siitä keskeltä niin lujaa että pelottaisi tai sattuisi

      • Anonyymi

        Tykkään myös kun puristetaan lujaa, ei vielä ole kukaan liian kovaa puristanut...


    • Anonyymi

      Vanhan miehen kanssa varman päälle.
      En puristele mutta käsittelen muuten. Lieneekö vaikutus psykologista vai fyysistä perua mutta kivesten ja siitin-kivekset yhdistelmän sitominen antaa takuutuloksen.
      En käytä voimaa eikä kyse ole väkivallasta. Tapa tuli käyttöön jo useita vuosia sitten mieheni ollessa alle 70v. Luulen, että kyse on osoittain itseluottamuksesta tai sen vahvistamisesta.

    • Anonyymi

      En jaksa itse velttoa penistäni puristaa niin lujaa että sattuisi. Aika turhauttavan tuntoista. Terskaakin voi suunnilleen yhtä lujaa puristaa. Pallit ovat sitten eri asia. niille en antiasi edes luuknappia

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe