Lähtee i40 (merkki)huollosta Pitäjänmäen Teboilin suuntaan.
Olen todella kiitollinen ensiluokkaisesta kokemuksesta!
Palvelu todella hyvää ja ensikatsastuksessa pyydetyn korjauksen varaosan viivästyksen takia he katsastivat autoni uudelleen, kun leima myöhästyi. Sain myös sijaisauton ko. syyn takia käyttööni kolmeksi päiväksi. Myös hinnan perusteella pääkaupunkiseudun edullisin merkkihuolto.
Laakkoshuolto Ohtolankadulla hieman tsempannut, mutta aiemmat huoltokokemukset ovat olleet karmaisevia (erityisesti ent. Automaa).
HUOLTOKEHUT Teboil Pitskuun
3
126
Vastaukset
- bensakauppias
Unohdit kauppiasparka laittaa mainoksesi perään, että "Sponsored by Teboil, Pitäjänmäki"
- säästöäväärässäpaika
Autossasi on vielä tehdastakuuta jäljellä, oletko tarkistanut, että Tebuskalla on merkkihuolto-oikeudet? Jos ei ole niin vain tosi tyhmä laittaa takuunalaisen autonsa jonkun pajan huollettavaksi.
- HYN-i40
Ei ole maksettu mainos, jäin vain kiitollisuuden velkaan - miksei sitten samalla antaisi muillekin paikkaa tiedoksi? Omat kokemukset (nyt kolmas kerta asiointia) ovat kiitettävät ko. paikasta.
Edelliselle kommentoijalle: Et itse taida tietää asiasta, oletuksella "perussuomalainen" kommentti.. Takuuhuolto (tietysti) kyseessä, ei maksanut työt mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794