Olisiko lukijaa joka tykkää pukeutua tai pukea toisen erilaisiin muoviasuihin? Lisäksi viettää aikaa sitomisleikkien kanssa niin, että tykkää sitoa ja nauttia, kun sidottu yrittää päästä irti?
Nahka, pvc. muovi yms asut on sellaisia mistä pidän. Tämmöissessä asussa illan istujaisessa missä ei tarvitse miettiä turhia vaan nauttia tilanteesta.
muovivaatteet
19
1363
Vastaukset
- muovihousuja
Muovihousuja eirlaisia ja erikoistilauksesta mittojen mukaan runsaasti erilaisia pvc muoveja: soita 044 5436714
- Kokovartalohoito
Tottakai muoviasut kiinnostaa. Nukun sellaisessa joka yö muovisängyssä. Lakanat on sairaalanvihreää puoliksi läpinäkyvää muovia. Joskus on myös vaipat tai sitten ei. Joskus laitan kumiset pissihousut joihin on liitetty keräilypullo. Joskus taas sänky kastuu yön aikana ja herään ihanaan aromiin. Erityisesti pidän muovihupuista, jotka rajoittavat hengitystä. Sellainen päähän ja sitten kädet kahleisiin. Nautinnollista katseltavaa tai koettavaa. On pakko keskittyä hengittämiseen ja huppu pullistelee ja supistuu samassa tahdissa. Ilmaa tulee juuri tarpeeksi. Huppu kostuu sisäpuolelta ja liimaantuu kasvoihin. Ja tätä sitten useampi tunti kerrallaan...
- Rekka Enska
Mulla on rekan pressusta tehyt vaatteet ja vuodeliinavaatteet.
- muoviin pakattu
Olihan kivoja tekstejä:)
Tuo mitä korkovartalohoito kirjoitti muovihupuista. Voisin olla muoviin puettuna ja huputettuna. Sänkyyn kahlittuna, kaappiin laitettuna yms mitä tulee mieleen. Tämän tapainen kokeilu voisi olla kivaa, varsinkin, kun olet aika innostunut asiasta. Esim. keltaiseen sadeasuun sidottuna, sitten muovihuppu jolloin ei tarvitse kauaa olla, kun pyytää irti pääsyä.
Tosi mielenkiintoista.- Kokovartalohoito
Minut on laitettu sidottuna muovipussiin ja sitten vetoketju kiinni. Pussin ylänurkassa on pieni aukko, josta ilmaa tulee juuri tarpeeksi. Toisessa isommassa pussissa on vetoketju, joka laskee ilmaa läpi. Mutta pois et pääse ilman apua! Omistan paljon asusteita, mutta keltaisia ei ole. Pidän erityisesti puoliläpinäkyvistä muoveista. Joskus laitetaan kaasunaamari, johon on liitetty pissipullo ja kaikki ilma kulkee sen kautta. Aromit muoviin yhdistettynä erityisen kiihottavia!
- liukkaat käsineet
Tamperella muoviasuisena. Ajatuksia riittää vaikka kuinka paljon. Kumisaappaissa sisällä ja lisänä kumikäsineet kädessä valmiina kiusaamaan. Liukasteen kanssa suihkuun sidottua odottelen. Onko tämmöiseen halukkaita?
- plast
Kyllä kelpais mulle oikein hyvin!Kumia,muovia,vaipat,posliini..T.M39v
Muovia ja kumia...24/7 vkl. Välillä käy pesulla huuhtomassa puhtaaks ja sit taasmentiin! :p
- Plasticman
Muovihousut ja vaippa,sekä päälle muovinen kokohaalari.Sadesäällä ulos mennessä vielä sadeasut
moikka muovihousu vaippa sadeasumies täälä uudellamaalla olis samankaltasta seuraa tarjolla jolla fetissnä sadeasut ym laita viestii tuleen nin pidetään kiva sadeasuissa.
- kumiorja
Itselläni on fetish noita latex ja pvc asuja kohtaan. Tykkään olla alistettuna joten sidonta on tuttua. Kuljen julkisilla paikoilla usein jalassani latex housut. Sängyssä pidän välillä pvc lakanoita
moikka sulla on todella kiihottava fetissi mulla samat jutut kun sulla mä master mulla pvc asuja ja latex haalarit uhh olis ihanaa kiimasta touhuta kaikkee kivaa kamppeissa nakkaa viestii jos kolahti. jouko.palomaki1@luukkucom
- muoviin pakattu
On hyvä huomata, että kokeilun halua riittää sekä näyttää olevan kokemusta monella. Itselläni on aika paljon asuja niin muovisi kuin pinnoitettuja sadeasuja. Kumisaappaissa kotona sekä asussa.
Pvc huppussa toisen ilona on se mikä on parasta mitä tiedän.- Ursuit Pursuit X3
Mun fantasia ois olla sidottuna, dildotettuna ja huputettuna kumisessa sukelluspuvussa.
- muvipöksyfani
muovihousut jalassa istuskelen tässä. Vähän aikaa sitten tuntui siltä, että paineet on saatava purettua, ja otin tuolta tietsikan muistista muutaman We Love Plastic klipin. Nyt on niin mukava olla, varmaan kuitenkin pitäis vielä suihkuun mennä ennen nukkumaan menoa.
- wetD
Jo täällä pkseudulla olisi ainakin yksi. Mä oon hetero mies ja naisseuralainen olis toiveessa, mutta samanhenkinen juttu/harrastekaveri olisi ihan ok.
- muovivaatteet
Samoin olen hetero, mutta voisi vaihtaa ajatuksia minkälaisia juttuja voisi olla. Tuo mitä on kirjoitettu pussituksesta ja hupuista on itseäni kiinnostava juttu. Ja voisin olla vaikka läpinäkyvässä muovissa jumissa mistä ei pääse pois ilman apua. Kuten yhdessä hyvässä kirjoituksessa oli mainittu:)
Minkälaiset ajatukset sinulla on? moi täältä itävantaalt itse olen näit sadeasu fettareit mut ktl varmaan noi muoviasutkin menis ei vaan itellä satu olemaan mut ainaha sitä ois kiva päästä koklaamaan miltäs me tuntuis ja on itelläki kokemuksia tosta sitomis jutskista ja voisha niitki tehä lisää viestiä voi laittaa [email protected]
moikka täällä uudellamaalla olis sulle nahka kumi sadeasu latex seuraa ja olis ihanaa viettää aikaa kamppeissa ja harrastaa kivaa kamppeissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406