Hei,
Täälä kaipaisin juttu seuraa muista PCOlaisista. Itselläni tämä todettu jo teini iässä, joten asian kanssa olen paininut jo pitkään.
Nyt jo kauan parisuhteessa eläneenä on tullut se vauva kuume. :/
Kävin gynellä ja se määräsi terolut- kuurin, että saataisiin vuoto kohdilleen. Onkos joku PCO lainen tullut raskaaksi pelkistä teroluteista?
Gyne sanoi että raskaus on mahdollinen, joten jos en halua lasta niin suositteli käyttämään kumia.
Tämä on kuitenkin mulle arka aihe puhua ns. ystäville. Helpompi se on puhua jollekkin jolla on sama ongelma. :)
Lähde siis gynelle jälleen JOS ei asiaan tule muutosta. Kuitenkin pieniä toivon kipinöitä itselläni on , mutta nekin pikku hiljaa alkaa sammua epätoivon tähden. :(
Siis kertokaa kokemuksia...
Ystäviä muista PCO laisista
vaavikuume
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442