Puheenjohtajana Olavi Mäenpää, pitkäaikainen kokemus monessa puolueessa.
Puoluesihteerinä pansiolainen homo Waltteri Jokinen, ei ole näyttöjä vielä kyvyistä
Valtuustoryhmän(Olavi Mäenpää) ryhmäsihteeri, nyrkkeilijä Kronström, tulevaisuuden lupaus, jolle Mäenpää on testamentanut puheenjohtajuuden.
Rivijäseniä puolueessa ei tällä hetkellä ole, ennen Jokisen tuloa oli joitakin.
Sivaripuolueen johtoryhmä
7
146
Vastaukset
- Tuntematon seuraaja
Vai on kylmämies vieläkin katkera Waltterille paikastaan
- marsalkka
Mitähän puolueen kokouksissa tapahtuu, kellään mitään arvauksia? Mahtaako olla kiihkeä meno, paljonko kuluu Niveaa per kokous? Kumpa Huttunen olisi vielä puolueen ruorissa niin voisi hommasta jotain (normaali väestöä) kiinnosttavaa tullakin.
- Ryhmäsihteeri
Luulen, ettei Olalla ole koskaan ollut laittaa synttärijuhliin niin paljon rahaa kuin tänä vuonna.
Takana menestykäs Kupittaan gaalailta. Waltteri taisi lähteä jo poikaystävänsä kanssa porräämään loppuvuodeksi Keski-Eurooppaan. - Ikipietulainen
Alussa oli erään ihan oikean puolueen johtohenkilöt.
Todella naurettavia tyyppejä.
Kuvitteleeko he tosiaan olevansa jotain. - sentietkand.
Minun mielestäni Olavi on "jotain".
Matalasta tyrvääläistöllistä Turun ääniharavaksi, on se ainutlaatuinen saavutus.
Tosin nykyinen kannatus on romahtanut ja Mäenpää on siitä vetänyt johtopäätöksen ja ilmoittanut jättävänsä politiikan.
Olavin nykyisille peesaajille Waltterille ja Jerrylle suosittelisin hakeutumista oikeisiin töihin, ei teillä ole mitään mahdollisuuksia politiikassa. - Jumalan Seurakunta
Jumalan Seurakunta tervehtii Sinivalkoisen Rintaman johtajia ja kannattajia
http://jeesus-on-herra.com/ - Olavi M.
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777