mitä voisin antaa isäle lahjaksi muutakin kuin boksereita tai mukeja auttakaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =(
=(
mitä antaa isälle =(
5
1146
Vastaukset 5
- tarja
musiikkia,elokuvia,raha-arpoja,lahjakortteja harrastusten yms mukaan....
- Nimetön
kiitti tosi paljon kun kerrot noista
mikä on sun nimi ja ootko tyttö vai poika voitko ruveta kirje kamuks
- Tytteli
Ostin isälle Hectorin uusimman levyn Ei selityksiä.
Sitten keitän kahvit aamulla ja tarjoan itseleipoamiani sämpylöitä, mun isä kun ei välitä makeista kakuista ynnä muista konditoriotuotteista.
Hän pitää linjoistaan huolta ja onkin hyvän näköinen ikäisekseen, sellainen Thornen näköinen. - sirius
Hehee, minäpä ostin söpön pehmopossun Tiimarista ja ompelin sille vaatteet ja parrat niin että se on ihan isukin näköinen (tai no muistuttaa). Kyllä sulaa koleinkin kivisydän kun semmoisen kärsäkkään käärii paketista :D
- Isä 45
Antakaa isälle kiireetöntä aikaa, yhdessäoloa. Se lämmittää enemmän kuin mikään "materiaali-lahja". Lahjat kuluvat, vanhenevat vuosien saatossa. Yhdessä vietettyt ajat jäävät elinajaksi mieleen. Niitä voi vaarinakin muistella. Vaikka syksyinen retki luontoon tms. Ajatukset lentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510