Olisi työpaikan koulutustilaisuus edessä, mutta ongelmana on sosiaalisten tilanteiden pelko. Jo koulutuspäivää edeltävät päivät tuelvat olemaan stressaavia , samoin kuin yöt unettomia.
Mitenkä mahtaisi sujua, jos kolutuspäinvän aamuna ottaisi 5 millin diapam tabun ja lähtisi tunneille. Olisi ajatuksena, että sillä saisi olon rauhalliseksi, mutta ei kuitenkaan väsyneeksi. Opetusta pitäisi pystyä seuraamaan, sekä opittua jonkin verran demonstroimaan.
Olisiko jollakin kokemusta pienen diapamiannoksen vaikutuksesta oppimistilanteessa?
Diapamin voimalla koulutukseen?
4
157
Vastaukset
- Pkkopami
Itse joudun aina turvautumaan pameihin vastaavissa tilanteissa. Testaa ensin vaikutus esim.Sunnuntaina kotona. Itselläni toimii 15mg Opamoxia 20mg Propralia, mutta kaikki on aina henkilökohtaista.
- tito2
Tottakai diapam auttaa tuollaisessa tilanteessa. Toki 5mg on aika pieni annos, mutta hyvä jos noin vähällä selviää! Tsemppiä.
- MXC
Käy psykiatrilla juttelemassa ja pyydä Lyricaa. Auttaa kummasti sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Itse käytin noin kuukauden, enkä ole sen jälkeen käyttänyt. Apu oli huomattava, eikä väsyttänyt.
- Lyys
Lyricaa ei tahdo kukaan normi lääkäri määrätä kun on melkoinen myrkky kyseessä. Jos sinä käytit muka kuukauden ja paranit siinä ajassa, niin et ole mistään todellisesta sosiaalisten tilanteiden pelosta koskaan kärsinytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143