Menkat ja seksi

Menkat

Mulle olis tulossa mies kylään ja tarkoitus olisi harrastaa seksiä. Mutta mulla on juuri menkat. Mies sanoi ettei menkat haittaa. Mutta en ole aikaisemmin sekstaillut menkkojen aikana, joten homma vähän arveluttaa. Miten olette toimineet tässä tilanteessa?

21

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2+2

No jos ei sotku haittaa, niin antaa mennä, pyyhe vaan pepun alle ja sillee! Suihkukin on keksitty, ja myös siellä voi harrastaa seksiä...

• haloo!!!

No voi helv...eikö voi sen vertaa oottaa että hillot ohi on se nyt ällöö sotkee ja tulehdus riski on olemassa aikuisten oikeesti

• ota iisisti, m

Olen sekä muinaisen tyttöystäväni että nykyisen vaimoni kanssa harrastanut seksiä aivan luontevasti kuukautisten aikana, jotka vielä oli molemmilla runsaat.

Jos miestä ei kerran menkat haittaa, ei ole mitään estettä. Pikkupimuset teoretisoi tulehdusvaaralla. Eiköhän kadun ylittäminen ole vaarallisempaa.

Kuukautisista voi ihan hyvin jopa tehdä numeroa. Jo on vapautunutta meininkiä, kun paikat on veressä yltä päältä. Jatkoa!

• jotain rajaa

Sama kun sikaa teurastais

• rajatonta
        jotain rajaa kirjoitti:

Sama kun sikaa teurastais

Ookkonää nähny, ku sikaa teurastetaan? Kerro! Saaks siitä kiksejä?

• Sinä päätät

Kyllä nainen voi olla herkempi, jos on kipuja tms, joten voihan kuukautiset rajoittaakin. Liian rajua seksiä ei välttämättä halua, jos sattuu vatsaan jo muutenkin. Toisaalta tunteet voi olla voimakkaat, mut pääasia että nainen päättää mitä tehdään ja mitä ei.

• senkus

Voi ja voi, mut jos se kyssyy neuvoo, ni eiköhä soo selvä, et se itteki haluu?

• Ei haittooo

Panomies pannoo keli kun keli ei haitoo yhtään, eikä tule tiineeksi vaikka atamoonit sissään ruikassee

• hätäistä sakkia

Kyllä meillä jaksetaan se muutama päivä oottaa ei niin himo ole ihan ku tuota ei kerkee tekemään

• tuhkis
        hätäistä sakkia kirjoitti:

Kyllä meillä jaksetaan se muutama päivä oottaa ei niin himo ole ihan ku tuota ei kerkee tekemään

Teillon näkkyy himo jo käyny vähäseks, Niihä se tuppaa käymää.

• belsebub69
        hätäistä sakkia kirjoitti:

Muutama päivä? Meillä muutama viikko...

• sonni6

AJELEN MYÖS PUNAISIA PÄIN ! ! !

• -M-

Meillä muuten käytetään kodomia, koska hormonaaliset ehkäisyt ei sovi puolisolle. Joten seksiä harrastetaan toisinaan kuukautisten aikana, koska silloin vetelen paljaalla.

• 4+5

Ei kuukautisten aikanakaan voi siihen luottaa, ettei muka voi tulla raskaaksi! Eli kyllä sitä kortsua pitäisi silloinkin käyttää, jos ei vauvoja halua...

• Aman

Oon monesti nuollutkin kuukautispimpsan ja huomannut vasta peilin edessä asian. Ei siis ole haitannut sexiä.

• Naarassusi

Ei ole meilläkään menoa haitannut. Yleensä, jos selkä on kipeä, niin kipukin hellittää kunnon session jåälkeen.
      toisaalta esim seksikaupoissa ja ehkä apteekeissakin myydään ns pehmotamponeja, jotka on tarkoitettu esim seksin aikana käytettäväksi.

• n 45 tgkllkljbhklyt

Meillä taas mies ei suostu seksiin, jos on viitettäkään kuukautisista. Olkoon sitten ilman, helposti menee 2 viikkoa kuukaudesta ilman seksiä sen vuoksi. Välillä harmittaa, että onko muilla naisilla tosiaan tuollaisia miehiä, joita menkat eivät haittaa? Ymmärrän, ettei muutamina pahimpina vuotopäivinä, mutta kun ei ollenkaan niin lähettyvilläkään.

• verinenfoobikko

En minäkään suostu, mutta eihän se ole kun maksimissaan sen viikon.

Syyn olen jo aiemmin foorumille kirjoittanut, paha täysin tahdosta riippumaton verifobia, vintti vaan pimenee jos näkee verta, pane siinä nyt sitten ! :D

Jollain on korkeanpaikankammo jolle ei voi mitään, minulla on vereen liittyvä fobia tai trauma.

• Maija.

Menkkojen aikana meillä harrastetaan anaali seksiä.

• Estoton rouva

Meillä pannaan tarvittaessa myös menkkojen aikana, ensimmäinen (harvemmin enää toinen) päivä on kipuja niin sillon ei, mutta muuten, antaa veren roiskua :) Joskus nuorempana suhteen alussa ei pantu menkkojen aikana mutta vuosien aikana turhista estoista on päästy.

• ei enää

Ihan oman tykkääminen mukaan. Itse kerran kokeilin menkkojen aikaan seksiä, en tykännyt ja toista kertaa en siihen ryhdy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe