Mulle olis tulossa mies kylään ja tarkoitus olisi harrastaa seksiä. Mutta mulla on juuri menkat. Mies sanoi ettei menkat haittaa. Mutta en ole aikaisemmin sekstaillut menkkojen aikana, joten homma vähän arveluttaa. Miten olette toimineet tässä tilanteessa?
Menkat ja seksi
21
1247
Vastaukset
- 2+2+2
No jos ei sotku haittaa, niin antaa mennä, pyyhe vaan pepun alle ja sillee! Suihkukin on keksitty, ja myös siellä voi harrastaa seksiä...
- haloo!!!
No voi helv...eikö voi sen vertaa oottaa että hillot ohi on se nyt ällöö sotkee ja tulehdus riski on olemassa aikuisten oikeesti
- ota iisisti, m
Olen sekä muinaisen tyttöystäväni että nykyisen vaimoni kanssa harrastanut seksiä aivan luontevasti kuukautisten aikana, jotka vielä oli molemmilla runsaat.
Jos miestä ei kerran menkat haittaa, ei ole mitään estettä. Pikkupimuset teoretisoi tulehdusvaaralla. Eiköhän kadun ylittäminen ole vaarallisempaa.
Kuukautisista voi ihan hyvin jopa tehdä numeroa. Jo on vapautunutta meininkiä, kun paikat on veressä yltä päältä. Jatkoa!- jotain rajaa
Sama kun sikaa teurastais
- rajatonta
jotain rajaa kirjoitti:
Sama kun sikaa teurastais
Ookkonää nähny, ku sikaa teurastetaan? Kerro! Saaks siitä kiksejä?
- Sinä päätät
Kyllä nainen voi olla herkempi, jos on kipuja tms, joten voihan kuukautiset rajoittaakin. Liian rajua seksiä ei välttämättä halua, jos sattuu vatsaan jo muutenkin. Toisaalta tunteet voi olla voimakkaat, mut pääasia että nainen päättää mitä tehdään ja mitä ei.
- senkus
Voi ja voi, mut jos se kyssyy neuvoo, ni eiköhä soo selvä, et se itteki haluu?
- Ei haittooo
Panomies pannoo keli kun keli ei haitoo yhtään, eikä tule tiineeksi vaikka atamoonit sissään ruikassee
- hätäistä sakkia
Kyllä meillä jaksetaan se muutama päivä oottaa ei niin himo ole ihan ku tuota ei kerkee tekemään
- tuhkis
hätäistä sakkia kirjoitti:
Kyllä meillä jaksetaan se muutama päivä oottaa ei niin himo ole ihan ku tuota ei kerkee tekemään
Teillon näkkyy himo jo käyny vähäseks, Niihä se tuppaa käymää.
- belsebub69
hätäistä sakkia kirjoitti:
Muutama päivä? Meillä muutama viikko...
- sonni6
AJELEN MYÖS PUNAISIA PÄIN ! ! !
- -M-
Meillä muuten käytetään kodomia, koska hormonaaliset ehkäisyt ei sovi puolisolle. Joten seksiä harrastetaan toisinaan kuukautisten aikana, koska silloin vetelen paljaalla.
- 4+5
Ei kuukautisten aikanakaan voi siihen luottaa, ettei muka voi tulla raskaaksi! Eli kyllä sitä kortsua pitäisi silloinkin käyttää, jos ei vauvoja halua...
- Aman
Oon monesti nuollutkin kuukautispimpsan ja huomannut vasta peilin edessä asian. Ei siis ole haitannut sexiä.
- Naarassusi
Ei ole meilläkään menoa haitannut. Yleensä, jos selkä on kipeä, niin kipukin hellittää kunnon session jåälkeen.
toisaalta esim seksikaupoissa ja ehkä apteekeissakin myydään ns pehmotamponeja, jotka on tarkoitettu esim seksin aikana käytettäväksi. - n 45 tgkllkljbhklyt
Meillä taas mies ei suostu seksiin, jos on viitettäkään kuukautisista. Olkoon sitten ilman, helposti menee 2 viikkoa kuukaudesta ilman seksiä sen vuoksi. Välillä harmittaa, että onko muilla naisilla tosiaan tuollaisia miehiä, joita menkat eivät haittaa? Ymmärrän, ettei muutamina pahimpina vuotopäivinä, mutta kun ei ollenkaan niin lähettyvilläkään.
- verinenfoobikko
En minäkään suostu, mutta eihän se ole kun maksimissaan sen viikon.
Syyn olen jo aiemmin foorumille kirjoittanut, paha täysin tahdosta riippumaton verifobia, vintti vaan pimenee jos näkee verta, pane siinä nyt sitten ! :D
Jollain on korkeanpaikankammo jolle ei voi mitään, minulla on vereen liittyvä fobia tai trauma.
- Maija.
Menkkojen aikana meillä harrastetaan anaali seksiä.
- Estoton rouva
Meillä pannaan tarvittaessa myös menkkojen aikana, ensimmäinen (harvemmin enää toinen) päivä on kipuja niin sillon ei, mutta muuten, antaa veren roiskua :) Joskus nuorempana suhteen alussa ei pantu menkkojen aikana mutta vuosien aikana turhista estoista on päästy.
- ei enää
Ihan oman tykkääminen mukaan. Itse kerran kokeilin menkkojen aikaan seksiä, en tykännyt ja toista kertaa en siihen ryhdy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740