Olisi Alvar K.:n aika

Ruuneperi

Palstan yhtena "lahteneena" rohkenen pyytaa Sinua palstalle kirjoittamaan.

Toisetkin palstalaiset yhtynevat toivomukseeni!?

18

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helena04

      Samaa mieltä olen kanssasi. On jo aika, rekisteröitynä tai ilman: Alvar K, tule tarinoinesi palstalle!

      • ja hänen tapansa kertoa asioista niin, että ihan voi elää sen jutun mukana kuvitelmisaan, niitä on todella ikävä.

        Kaivattu on ja kuulosteltu, toivottukin ja siksi minäkin kysyn, miksi et palaa, Alvar K ?


      • Rituli
        kirjar kirjoitti:

        ja hänen tapansa kertoa asioista niin, että ihan voi elää sen jutun mukana kuvitelmisaan, niitä on todella ikävä.

        Kaivattu on ja kuulosteltu, toivottukin ja siksi minäkin kysyn, miksi et palaa, Alvar K ?

        J.R:lla on kieltää jonkun henkilön kirjoittamasta
        näille palstoille?

        Tämä on vapaa maa, eikä sensurointia tässä
        suhteessa ole.


      • Rituli kirjoitti:

        J.R:lla on kieltää jonkun henkilön kirjoittamasta
        näille palstoille?

        Tämä on vapaa maa, eikä sensurointia tässä
        suhteessa ole.

        J.R on onko hän vanha kirjoittelija,minun aikana en ole huomannut.
        Hänkö vain "tulee" sheriffiksi ?

        Alvar on minustakin miellyttävä kirjoittelija,yhdyn samaan kuoroon.

        Harmi ,että emme voi pakottaa,toivomme ja odotamme.


    • mieluusti ;D

      onhan sitä ehtinyt jo kaivata ja useaan kertaan pyydettiinkin takaisin ,ei ole näkynyt ja sehän on surullista .
      Toivotaan että käy edes joskus täällä Alvari jotain juttelemassa kertomassa .
      Minä niin tykkäsin lukea niitä kirjotuksia niitä tarinoita ja havaintoja sitä kokemusta sitä kivaa tyyliä kirjottaa asioita ja tapahtumia ja huumoria siinä.
      Voi hyvin Alvari K ja tule vain kirjotteleen vielä jotain sinulla on asioita meille.

      • Sini-vuokko

        Hei pitkästä aikaa.Olen ollu muissa maisemmissa
        ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        Mutta nyt kun olen lukenut tässä näitä viestejä,
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.
        Terve taas ja minun täytyy jatkaa matkaa.


      • fiiuliN
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Hei pitkästä aikaa.Olen ollu muissa maisemmissa
        ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        Mutta nyt kun olen lukenut tässä näitä viestejä,
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.
        Terve taas ja minun täytyy jatkaa matkaa.

        Miksi kaivata juuri AlvarK:ta.
        Täällä on paljon hyviä kirjoittajia ja asiallisiakin.
        Maalaismies tosiaan muistuttaa teksteillään entistä AlvarK:ta


      • Sini-vuokko kirjoitti:

        Hei pitkästä aikaa.Olen ollu muissa maisemmissa
        ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        Mutta nyt kun olen lukenut tässä näitä viestejä,
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.
        Terve taas ja minun täytyy jatkaa matkaa.

        Kyllä voisin yhtyä ajatuksiisi,on tämä Maalaimies todella Alvarin tuntuinen,ja onneksi hän on.
        Tuo ajatus kumoutuu vasta,jos Alvar astuu joukkoomme.

        Onpas jännää.
        Mukavaa Sini-vuokko kun pistäydyit,ehditkö pikku-jouluun,Juttutupaan?


      • ellumari
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Hei pitkästä aikaa.Olen ollu muissa maisemmissa
        ja taasen tulin käymään tänne,ei siellä ole masiinoita missä mie olen suurimman osan aikaani.
        Mutta nyt kun olen lukenut tässä näitä viestejä,
        niin teillä menee oikein mukavasti,ja sopu on säilynyt,pieni neuvo vain säilyttäkää sama tyyli.
        Tuosta maalaismiehestä,en tiedä miksi yhdistän hänet Alvariin,aivan tuntuu samalta henkilöltä kun lukee hänen viestejään,joissain viesteissä hän kertoo samallalailla,vaikka ei vaimostaan kerrokkaan.Anteeksi jos olen väärässä,mutta kun molemmat ovat niin hyviä,samanlaisia siis.
        Terve taas ja minun täytyy jatkaa matkaa.

        Olen hyvin pitkän aikaa mielessäni yhdistänyt Alvarin ja Maalaismiehen. Sitäkin varten, että olisiko Alvarin kaltainen herrasmies jättänyt sydämettömästi vastaamatta palstalaisten kaipaaviin huhuiluihin.
        Ei,kyllä hän vain on eri nimisenä seurassamme.
        Kohteliaisuus ja naiset huomioiva tyyli kiinnitti huomiotani jo "Alvarin" lähtöä ennen.
        En muista mitä sanoin hänelle - ja muistaakseni vain kerran vaihdoimme pari sanaa, mutta hän vastasi minulle heti hyvin korrektisti ja sitä eivät valitettavasti kaikki herrasmiehetkään välttämättä tee.
        Katsotaanhan nyt!


      • muoripa vain
        ellumari kirjoitti:

        Olen hyvin pitkän aikaa mielessäni yhdistänyt Alvarin ja Maalaismiehen. Sitäkin varten, että olisiko Alvarin kaltainen herrasmies jättänyt sydämettömästi vastaamatta palstalaisten kaipaaviin huhuiluihin.
        Ei,kyllä hän vain on eri nimisenä seurassamme.
        Kohteliaisuus ja naiset huomioiva tyyli kiinnitti huomiotani jo "Alvarin" lähtöä ennen.
        En muista mitä sanoin hänelle - ja muistaakseni vain kerran vaihdoimme pari sanaa, mutta hän vastasi minulle heti hyvin korrektisti ja sitä eivät valitettavasti kaikki herrasmiehetkään välttämättä tee.
        Katsotaanhan nyt!

        aivan on eri ihmiset Alvarin ei ole onneks tarvinnut leikkiä kuten monet muut vaihdellen nikkiään .
        Toivotaan että Alavari tulee takaisin tunnen hänet heti jos kirjoittaa tänne


      • ellumari
        muoripa vain kirjoitti:

        aivan on eri ihmiset Alvarin ei ole onneks tarvinnut leikkiä kuten monet muut vaihdellen nikkiään .
        Toivotaan että Alavari tulee takaisin tunnen hänet heti jos kirjoittaa tänne

        Eikä Maalaismies ole "maamies", niinkuin sinä muori kirjoitit (vahingossa tietenkin)

        Maalaismies on tavallaan sellainen herrasmiesviljelijä, joka on maalainen ja ei kuitenkaan ole.

        Minä en osaa selittää. Sekoilen aina sanoissani kun pitäisi ilmaista jokin asia lyhyesti...tulee tälläistä epäloogista höpinää. Ei siis ihmekään, että joku on joskus sanonut, että mummot höpäjää.


      • Helena04

        "Paita ja peppu" ilmaisu ei kuullosta lainkaan hassummalta ja tarkoittaa siis samalla lailla asioista ajattelevia. Mainitsemasi henkilöt eivät kuitenkaan ole ainoita "samanhenkisiä" ihmisiä. Moni meistä on varmaan löytänyt eri asiayhteyksissä itselleen tällaisen anonyymin ajattelijaystävän. Minä ainakin ja ilahtunut. Varmaan sinäkin.

        HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!


    • Tämä

      kovasti kaivatun tuntuinen kaveri ole edelleenkin täällä joukossamme.

      • kirjar taas ilman postimerkkiä

        Antaisimmeko Alvar koon ratkaista itse onko nimellänsä mukana vai ei? Nautitaan kaikkien tekstien sisällöstä ja kuvauksen tunnelmasta, eikä niin painoteta sitä kuka sen kirjoittaa.
        Kaikki me olemme salanimen suojassa täällä, eikä nimen ole väliä, tekstihän meille viestittää onko kirjoittajalla jotain sanomistakin, ei se millä nimellä, tai kuka viestin on lähetettänyt.

        Jos Alvar K haluaa olla/tulla palstoille toisella nimellä, suokaamme se yksityisyyden suoja myös hänelle.
        Jätetään arvailut sikseen, tunnelmoidaan hyvin kirjoitettujen tapahtumien kuvausten ja kerronnan
        elävyyden mukana, sen mukaan mitä täällä kulloinkin kirjoitettuna näemme, eikä etsitä ensiksi tietoa kirjoittajasta, onko tuttu vai ei.

        Ensimmäistä kertaa sivulle kirjoittavallakin kun voi olla mielenkiintoista kerrottavaa.

        Tämä vain oma mielipiteeni, vaikka Alvarin tarinointia kaipaankin, sellaisena kuin se oli ennen hänen poistumistaan.
        Herkistyn vieläkin. Sisältörikkaista tarinoistaan kiitos.


    • Maalaismies*

      Alvar K. mainitaan kotikaupunkinsa historiassa yhtenä muiden merkkimiesten rinnalla. Olen viettänyt hänen seurassaan moniaita iltoja lämmintä rommitotia maistellen ja sikaria poltellen. Kuunneltuani hänen tarinoitaan, tunnen voivani samaistua häneen enemmän kuin ehkä kehenkään muuhun ihmiseen.

      -Löin vahingossa kiinni tarina-arkkuni kannen, se meni lukkoon ja avain jäi sisäpuolelle, nauroi Alvar K. minulle kysyessäni, miksi hän ei ole palannut palstoille ihmisten toivomuksista huolimatta. Vara-avain arkkuun on olemassa, mutta kuten tiedät, sitä ei ole helppo löytää.

      -Jatka sinä puolestani, pyysi Alvar K.! Kerro terveiseni suurenmoisille ihmisille, joista opin pitämään jääden heitä kaipaamaan.

      • onnistunut,Alvarin tovomuksen suhteen.

        Arvailla en halua,mutta viesteissäsi olet onnistunut.
        Lämminhenkistä on kertomasi ja voin aistia sikarin tuoksunkin.
        Itse en tupakoi,enkä pidä tupakan tuoksusta,(hajusta)mutta sikaarin tuoksu joskus on nenulle mieluinen.

        On aina mukava lukea viestisi,tietää ,että sieltä ei tarvitse odottaa loukkauksia,siihenhän olemme pyrkineet.
        Mielistelyä tämä ei ole,tapani on puhua "sydämmestä",jos tarvitsee tulee myös toisenlaista tekstiä,mutta ketään en minäkään halua saattaa noloon tilanteeseen.

        Jospa se vara-avain löytyy joskus.


      • MdK-MdK

        Olet todella Alvar K:n arvoinen terveisten välittäjä! ;-)


      • tyttöjen avuksi tullessasi, en vieläkään lausunut ajatuksiani, koska uskoin että joskus se salaisuus paljastuu kuin varkain.
        Jäljistään mies tunnetaan, sanoihinsa tartutaan ja viisaiksi havaitaan.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe