13.V RASKAANA!!!

Baby

Eli mitä teen? Oon ehkä raskaana. En uskalla sanoa äidille mitään mutta aijon pitää lapsen. Nimikin olen miettinyt. Minulla ei ole poikaystävääja en tiedä miten raskaaksi tulin, mutta minulla on oireita ja kuukautiset ovat myöhässä.
APUA!!!

10

358

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko tylsää??

Huonoin provo IKINÄ.

• Bady

Ei oo Provo!!! Tarviin apua

• onko tylsää??
        Bady kirjoitti:

Ei oo Provo!!! Tarviin apua

Jos et edes tiedä miten tulit raskaaksi, niin kyllä olet PROVO.

• Vapahtajatulee

Eli synnytät uuden Jeesuksen neitsyenä 13 vuotiaana. onneksi olkoon:)

• 15wee

Kun pippeli osuu pimppiin niin siitä tulee raskaaks,itekkin synnytin 12 weenä ja täl hetkellä ryyppään vaan ja muksu huutaa jaloissa terkuin onnellinen 15 wee

• nuorenanukkunut

13 vuotias voi kuolla synnytykseen

• kaame

Hae naksuja, raksuja ja limsaa.

• liiannuori

Hyvä nuori oletko ollut kotibileissä ja ehkä liikaa alkoholia ja menikö muisti?nuoret muistakaa ehkäisy ,,kouluterveydenhoitajan odotustiloissa on paljon lehtisiä joista saatte ohjeita ja neuvoja jos ette saa opetusta opettajalta tai vanhemmilta.Oikeesti alaikäisen pitää puhua äidin tai kouluterveydenhoitajan kanssa asiasta olet liian nuori saamaan lapsen joten mahdollisimman pian PITÄÄ puhua asiasta.

• 19293947moo

Kerro äidillesi asiasta, puhu kouluterveydenhoitajalle :)

• eineiteestä

Ensinnäkin, jos et tiedä, miten raskakksi tullaan, googleta sanoja yhdyntä, parittelu, raskaus, tiineys. Systeemi on ihmisellä ja elukalla sama, eli uros työntää siittimen naaraan vaginaan ja ruiskuttaa spermaa. Onko siis joku mies/ poika ollut pöäölläsi /allasi niin että sukuelimenne ovat olleet sisäkkäin. Muuten se raskaaksi tulo ei onnusti.
      Etkä voi kovin pitään asiaa sala. mahasi kasvaa ja kasvaa ja sitten se pentu tulee ulos, ja jos et tee kuten eräs oululainen ja pane n kakaraa pakastimeen. se rääkyy ja kuuluttaa kyllä olemassa olonsa. Joten parasta puhua äidille tai vaikka tädille tai muulle aikuiselle joka osaa auttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1319
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1226
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe