http://mindly.fi/ahdistus-ja-fobiat/voita-sosiaalinen-fobiasi-voita-sosiaalinen-ahdist
Oliko hyvä, vai pelkkää "yleistä lätinää aiheesta sosiaalinen fobia" ?
Oletteko kokeilleet tätä sosiaalisen fobian hoidossa?
7
1723
Vastaukset 7
- hyvätkatteet
Hyvä kun kysyit! Aivan älytöntä skeidaa. 24€:lla saat 18min englannista kehnosti Suomennettua hymistelyä. Ei mitään apua! Olin niin epätoivoinen, että ostin. Latauksessa ei palautusoikeutta. Youtube on täynnä laadukasta materiaalia aiheesta esim. Thomas A. Richards on todella silmiä aukaiseva psykiatri. Et ostaisi Mindlyltä mitään, jos kuulisit kohdan: "Edessäsi on ovi. Se on erittäin kaunis ovi. Näin se on!"
- Ahdistunut mies
Joku sen sijaan vois suositella jotain laadukkaita kirjoja sosiaalisen fobian ja ahdistuksen voittamiseksi. Myös jos Youtubesta löytyis ilmaiseksi jotain hyödyllisiä klippejä niin kuulisin mielelläni.
- M28
Juhani Seppänen, Selvästi juovuksissa
Oma sosiaalinen fobiani tuntuu kadonneen kun lopetin alkoholin käytön.
- Sos-fobia
Minulla on sellainen kirja kuin unen taidot mutta kuten nimikin kertoo niin se käsittelee enemmän unettomuutta ja sen voittamista ilman lääkkeitä. Jonkin verran tuossa kirjassa kuitenkin käsitellään myös ahdistuksen ja jännityksen voittamista sekä tietoista läsnäoloa.
- Sos-fobia
Tosin useinhan unettomuuskin johtuu ahdistuksesta sekä huoli ja katastrofiajatuksista jotka jäävät pyörimään päähän yölläkin mikä taas estää unen saamisen.
- Mindlypettymys
Ostin äänikirjan. Luvattiin ilmainen ohjelma google playn kautta saatu asennus ei toimi. Mindlyn asiakaspalvelusta saan aina uusia käyttäjätunnuksia. Mikään ei toimi. Ei pääse edes kuuntelemaan tuota äänikirjaa. Palvelupuhelimessa on vain tanskaa tai tanskan painotteista englantia. Sähköpostiin vastaavat englanniksi. Olen nyt pyytänyt rahat takaisin, saa nähdä miten käy.
- Kauanjännittänyt
Sosiaaliseen fobiaan auttaa tieto siitä että jännittävästä tilanteesta pääsee pakoon jos haluaa, jollain tekosyyllä tai muuten herättämättä ns. huomiota. Näin se vaan on.Itsellä lääkkeet eivät auttaneet,piti ottaa aina vaan suurempaa ja suurempaa annosta kun tiesi että on pakko osallistua palaveriin tmv. Lopuksi tuli toleranssi ja jännittäminen vaan jatkui.Jätin työpaikkanikin sen takia. Tämän asian kanssa olen elänyt jo 15 vuotta ellei enemmänkin (olen 45) ja elämäni koostuu jatkuvasta miettimisestä mistä seuraavan kerran menen lukkoon ja paniikinomaiseen tilaan.Tätä se vaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135795Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94462
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
- 29374
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24366