Oletteko kokeilleet tätä sosiaalisen fobian hoidossa?

SozzuFobia

7

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätkatteet

      Hyvä kun kysyit! Aivan älytöntä skeidaa. 24€:lla saat 18min englannista kehnosti Suomennettua hymistelyä. Ei mitään apua! Olin niin epätoivoinen, että ostin. Latauksessa ei palautusoikeutta. Youtube on täynnä laadukasta materiaalia aiheesta esim. Thomas A. Richards on todella silmiä aukaiseva psykiatri. Et ostaisi Mindlyltä mitään, jos kuulisit kohdan: "Edessäsi on ovi. Se on erittäin kaunis ovi. Näin se on!"

    • Ahdistunut mies

      Joku sen sijaan vois suositella jotain laadukkaita kirjoja sosiaalisen fobian ja ahdistuksen voittamiseksi. Myös jos Youtubesta löytyis ilmaiseksi jotain hyödyllisiä klippejä niin kuulisin mielelläni.

      • M28

        Juhani Seppänen, Selvästi juovuksissa

        Oma sosiaalinen fobiani tuntuu kadonneen kun lopetin alkoholin käytön.


    • Sos-fobia

      Minulla on sellainen kirja kuin unen taidot mutta kuten nimikin kertoo niin se käsittelee enemmän unettomuutta ja sen voittamista ilman lääkkeitä. Jonkin verran tuossa kirjassa kuitenkin käsitellään myös ahdistuksen ja jännityksen voittamista sekä tietoista läsnäoloa.

      • Sos-fobia

        Tosin useinhan unettomuuskin johtuu ahdistuksesta sekä huoli ja katastrofiajatuksista jotka jäävät pyörimään päähän yölläkin mikä taas estää unen saamisen.


      • Mindlypettymys

        Ostin äänikirjan. Luvattiin ilmainen ohjelma google playn kautta saatu asennus ei toimi. Mindlyn asiakaspalvelusta saan aina uusia käyttäjätunnuksia. Mikään ei toimi. Ei pääse edes kuuntelemaan tuota äänikirjaa. Palvelupuhelimessa on vain tanskaa tai tanskan painotteista englantia. Sähköpostiin vastaavat englanniksi. Olen nyt pyytänyt rahat takaisin, saa nähdä miten käy.


    • Kauanjännittänyt

      Sosiaaliseen fobiaan auttaa tieto siitä että jännittävästä tilanteesta pääsee pakoon jos haluaa, jollain tekosyyllä tai muuten herättämättä ns. huomiota. Näin se vaan on.Itsellä lääkkeet eivät auttaneet,piti ottaa aina vaan suurempaa ja suurempaa annosta kun tiesi että on pakko osallistua palaveriin tmv. Lopuksi tuli toleranssi ja jännittäminen vaan jatkui.Jätin työpaikkanikin sen takia. Tämän asian kanssa olen elänyt jo 15 vuotta ellei enemmänkin (olen 45) ja elämäni koostuu jatkuvasta miettimisestä mistä seuraavan kerran menen lukkoon ja paniikinomaiseen tilaan.Tätä se vaan on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe