Kämppis ja asunto hakusessa uudenmaan alueelta.

kira_oniisan

Moikka!

Olen 26-vuotias nainen, jolla on 2 lempeää kissaa lemmikkinä. Harrastan maalaamista, piirtämistä, videopelejä, leffoja ja tv-sarjoja. En tupakoi, enkä käytä alkoholia, en myöskään vastusta, jos sinä käytät näitä aineita, kunhan niitä käytetään kohtuudella eikä häiritä toisia.
Asun Helsingin, Myllypurossa pienessä kaksiossa.

Etsin kämppäkaveria, joka olisi kiinnostunut etsimään ja vuokraamaan kanssani asunnon uudenmaan alueelta (Helsinki, Espoo, Vantaa, Järvenpää, yms.) ja tulisi toimeen kissojen kanssa. Itseäni ei haittaa jos sinullakin on lemmikki/lemmikkejä, minun otukseni ovat yleensä hyvin suvaitsevaisia.

Syy siihen, että haluaisin kämppäkaverin on se, että haluaisin tavata uusia ihmisiä, mutta en itse osaa mennä tutustumaan kehenkään. Haluaisin myös seuraa leffojen ja sarjojen katsomiseen, yhdessä pelaaminenkin voisi olla kivaa.
Minulla ei ole vaatimusta ikään tai sukupuoleen katsoen, mutta olisin hyvin onnellinen, jos olisit ystävällinen, kiltti, ainakin jossainmäärin ja harrastaisit ainakin osittain samoja asioita kuin minä tai olisit edes kiinnostunut tutstumaan niihin.
Lempi sarjojani ovat, Sherlock, the Walking Dead, Vikings, Doctor Who. Lempi leffoihini kuuluun Lord of the Rings trilogy, the Hobbit trilogy (vaikka kolmas osa onkin vasta tuloillaan), Hansel & Gretel: witch hunters, ja niin edelleen, tämä ehkä kertoo vähän minusta. Rakastan myös piirrettyjä, etenkin Disneyä ja musikaaleja esim. the Phantom of the Opera, Cats ja Les Misérables.

10

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esapekka59

      Terve vieläkö etsit kämppäkaveria!

      • Voi ei! Olin jo luovuttanu tän asian suhteen, enkä siis oo käynyt täällä kattelemassa ikuisuuteen. Nyt kun huvikseni tulin vilkaisemaan onko mitään uutta tapahtanut, niin taitaa olla ehkä liian myöhäistä. Itse olen edelleen avoin kämppäkaverille.
        Aloitin tammikuun alussa uuden koulutuksen Helsingin Sturenkadulla, joten nyt joudun rajoittamaan asumiseni Helsingin alueelle.


    • KummitusAnnikki

      Hei! Minulla olisi tarvetta kämppään 1.4.2015 lähtien. Olen 21-vuotias, kissarakas nainen.
      Harrastan kirjoittamista, balettia ja klassista laulua. On hyvä, että mainitsit nuo musikaalit, koska yksi suurimmista unelmistani olisi näytellä Christineä Phantom of the Operassa.
      Olen kämppiksenä siisti ja rauhallinen. Olen tottunut kimppa-asumiseen ja minun on helppo tutustua ihmisiin.

      Toivottavasti kuulen sinusta pian. :)

      • KummitusAnnikki

      • annnnu

        Heii! Myös minä etsin kämppistä ja kämppää Helsingin alueelta! Olen 20 (syksyllä 21) vuotias nainen. Tykkään myös baletista jota harrastan ja soitan pianoa. Ja tykkään juurikin leffoista, tv-sarjoista, musikaaleista, teatterista yms. Omistan kleinspitzin joka on äärettömän ihmisrakas, aivan valloittava tapaus. Minulta löytyy myös kisaa joten tulee toimeen niiden kanssa :) (laitan tämän saman myös sinne profiiliisi)


      • Hei teille molemmille!
        Olen ollut vähän laiska tämän sivun suhteen, mutta kiva että kiinnostusta löytyy. :)
        minuun voi olla yhteydessä Facebookin kautta, jos tahtoo. (https://www.facebook.com/Kira.Aniki)


    • Töihinmene

      Mene heti töihin siitä kuulekko!!!111!!!!!

      • Anna työpaikka ni menen mielelläni.


    • Ansqu

      Itsekkin vailla kämppistä... Olen koditon, työssäkäyvä & opiskelun aloittava nuori nainen. Musiikki, perhe, ystävät ovat elämäni. Musiikista puheenollen.. muusikko on unelma ammattini, jota työstän parhaillaan. Käyn laulutunneilla, pianotunneilla jne aloitan nyt syksyllä musiikkiopistossa Helsingissä. Etsiskelisin mukavaa kämppistä, jonka kanssa tulla toimeen:) Itse olen luotettava, mukava, rauhallinen persoona. Elokuvat, sarjat, tv-sarjat & musikaalit ovat sellaisia asioita, joita lähes joka hetki kun ei ole tekemistä teen, taikka sitten kuuntelen musiikkia. Olen siisti & reilu ihminen. Jos kiinnostuit ota vain yhteyttä fb. https://www.facebook.com/anna.partanen.33 sp. [email protected] puh. 0449728896

    • Mrhenkka

      Moikka! Itsellä olisi kämppiksen tarve kohtapuoliin ja asuntokin olisi valmiina.
      Jos tarvetta vielä löytyy niin olehan yhteydessä [email protected] ja jutellaan enemmän aiheesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe