Ruotsalaiset veronkiertosäätiöt tunkevat rahaa puolueille että pakkoruotsitus saadaan säilymään. Sama on jatkunut vuosikymmenestä toiseen ja tulee olemaan valttina tulevissakin eduskuntavaaleissa.
Jospa senioripuolue lähtisi pakkoruotsitukseen mukaan vain noin aisankannattajaksi RKP:lle niin sekin auttaisi jo merkittävästi tilannetta.
Veronkiertosäätiöt ovat avainasemmassa
7
92
Vastaukset
- anja koivistoinen
Rahalla saa valtaa.
Juurikin näinhän se on. Vaikka Senioripuolue ry. on kaksikielinen niin sillä nyt sattuu olemaan suomenkielinen puheenjohtaja.
Tuskinpa ruotsalaiset säätiöt kiinnostavat, vaikka rahasta onkin kyse. Suomalaisuus ja rehellisyys ovat arvoja joita ei rahalla saa.- Yo-68
Nyt Anja olet sekoittanut käsitteen suomalaisuus. Mutta en yhtään ihmettele että menee käsitteet sekaisin sen verran paskaa Ylestä ja pakkoruotsista joku pölhö suoltaa joka päivä. Itse olen lopettanut tänne kirjoittelun vaikka nyt teinkin poikkeuksen. Tuo häirikkö on ainakin onnistunut työssään sillä tällä palstalla eivät vanhat SPryläiset enää viihdy.
- Ei näy.
Miten senioripuolueen kaksikielisyys ilmenee?
- Ei kaivata hurria
Yo-68 kirjoitti:
Nyt Anja olet sekoittanut käsitteen suomalaisuus. Mutta en yhtään ihmettele että menee käsitteet sekaisin sen verran paskaa Ylestä ja pakkoruotsista joku pölhö suoltaa joka päivä. Itse olen lopettanut tänne kirjoittelun vaikka nyt teinkin poikkeuksen. Tuo häirikkö on ainakin onnistunut työssään sillä tällä palstalla eivät vanhat SPryläiset enää viihdy.
Ole sinä hurripaska vain omassa ruotsalaisessa paskassasi senkin hurrisika!
- 228w
Jaaha,ruotsinkieliset suomalaiset ovat sitten epärehellisiä anjan mielestä ?
- verboten
Ei näy. kirjoitti:
Miten senioripuolueen kaksikielisyys ilmenee?
Ruotsinkieliset ei saa kirjoitta ruotsiksi senioripalstalla ?
- Pirun hurrit
Te hurrit olette vain RKP:n äänestäjiä ja miksi te yleensä tulette muita puolueita kiusaamaan? Pysykää omissa ympyröissänne senkin loisasukkaat sillä ei teistä kukaan suomalainen pidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775