Katselin ko sormuksen hintoja ja ovat laittaneet aika rajusta 'kapteenilisää' hintoihin.
Mistä löytäisin sopivaan hintaan merikapteenin sormuksen?
Mistä edullisin merikapteenin sormus?
10
1663
Vastaukset
- Siihvi
Suklaamunasta saat...
- Noin on!
Ammattilaiset tietävät. Muiden ei tarvitse.
- Liitosta
Jäsenille liitosta.
- Kaivuuhommiin.
Mene jonnekin hautausmaalle ja kaiva hautoja auki, saattaa löytyä.
- Hoitoon pian
"Mahtavia" vastauksia. Taitaa olla kusipäiden koottu yhdistys tällä palstalla.
- !!!!!!!
Valitettavasti näitä hiven "nerokkaita" on tälläkin palstalla silloin tällöin. Niin on kuulemma myös muilla palstoilla.
Vaikea minun on uskoa heitä merimiehiksi. Ovat ehkä joskus yrittäneet olla laivoissa ja epäonnistuneet. Siihen kun lisätään henkisen pääoman puute, niin muuta ei voi odottaakaan.
Kipparin sormuksia myy vain Suomen Laivanpäällystöliitto merikapteenin tutkinnon suorittaneille. Ei siis sivullisille. Omani ostin 70 luvulla, enkä voinut sitä silloinkaan halvaksi moittia. - Puerto Trombetas Amazon
!!!!!!! kirjoitti:
Valitettavasti näitä hiven "nerokkaita" on tälläkin palstalla silloin tällöin. Niin on kuulemma myös muilla palstoilla.
Vaikea minun on uskoa heitä merimiehiksi. Ovat ehkä joskus yrittäneet olla laivoissa ja epäonnistuneet. Siihen kun lisätään henkisen pääoman puute, niin muuta ei voi odottaakaan.
Kipparin sormuksia myy vain Suomen Laivanpäällystöliitto merikapteenin tutkinnon suorittaneille. Ei siis sivullisille. Omani ostin 70 luvulla, enkä voinut sitä silloinkaan halvaksi moittia.Itsekin valmistuin 70-luvulla kippariluokalta. Silloin päätin, että hankin sormuksen vasta sitten kun seilaan aluksen päällikkönä. Melko pian sainkin kipparin jobin, ensin seilasin Nilsulla ja sen jälkeen Finskillä. Nostin kuitenkin rimaa ja lupasin itselleni hankkivani sormuksen vasta sitten kun tunnen olevani pätevä aluksen päällikkö. Mutta näin vaan on, ei ole vieläkään kapteenin sormusta sormessani. Jonkin aikaa jo poissa laivakuvioista olleena alkanut miettimään, pitäisiköhän se rinkula kuitenkin hankkia? En kai sitten ollut omasta mielestäni riittävän pätevä tai osaava?
- Anonyymi
Paraslaatuisin kapteeninsormus löytyy osoitteesta http://www.polarkoru.fi/
Myös heidän Facebook sivuilta - Anonyymi
41 vuotta valmistumisesta, ja hyvin on pärjännyt ilman sormusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397