Käyty keskustelu

Tässäpä muuten viestien määrät eri joukkueiden osiossa.

Jokerit 50
Kärpät 50
HIFK 43
Ässät 34
Pelicans 27
Ilves 24
Tappara 23
JYP 21
HPK 19
TPS 16
Lukko 14
Blues 11
SaiPa 11

Sellaisen huomion voisi tehdä, että mitä paremmin joukkue menestyy, sitä vilkkaampaa keskustelua se aiheuttaa. Aika vahvasti kädenvääntö tapahtuu Kärpät - Jokerit -akselilla.

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeejee

Tai sitten sen voi omaksua niin, että jonkun joukkueiden fanit ovat niin säälittäviä, ettei niillä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua netissä haukkumassa toisia.

• Valitettavasti taidat olla oikeassa tuossa huomiossasi. Paljon tulee roikuttua netissä. Tosin itse olen yrittänyt kunnioittaa myös vastustajia. Minusta nyt vain on paljon mieltä kohottavampaa voittaa sellaisia vastustajia, joita pitää hyvinä kuin sellaisia vastustajia, joita ei pidä minään. Tappioiden tullessa niitä on taas helpompi sietää näin ollessa.

Hyvää työtä tehdään kaikissa seuroissa ja suomalainen jääkiekko on yhteinen asia. Kaukalossa ei anneta periksi, mutta me katsojat voidaan nauttia huolimatta siitä mitä seuraa kannattaa.

• urpo

Miten tuon Pelicansin sitten selittää..

• Sitä onkin vaikeampi selittää, huomasin kyllä itsekin sen. Ilmeisesti Pasi Nurminen on saanut positiivista nostetta ja joukkue kiinnostaa lahtelaisia.

• kiekkotietäjä

Jokerit ja Kärpät: menestys
      HIFK: NHL-vahvistukset
      Ässät: menestys
      Pelicans: Kenties haastanut odotettua paremmin (esim. riisti pisteen HPK:lta), vaikka onkin häntäpäässä. Pasi Nurminen
      Ilves ja Tappara: molemmat kenties fanien odotuksia heikompia, mutta NHL-vahvistukset lisäävät mielenkiintoa hitusen
      JyP: Jarkko Immonen kiinnostaa, mutta muuten vaisu
      HPK: Miksi näin vähän keskustelua, vaikka jälleen ollut odotettua menestyneempi? Tietysti pieni markkina-alue, mutta kuitenkin
      TPS: ultra-vaisu
      Lukko: vaisu
      Blues: käsittämättömän vaisu
      SaiPa: vaisu

• HPK:n hiljaisuus keskustelun suhteen johtunee siitä, että he ovat aktiivisia Jatkoajan puolella ja heillä on siellä vahva miehitys. Sen mitä olen muiden joukkueiden faneihin törmännyt, niin Kerholaiset ovat kyllä sympaattisemmasta päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe