Tässäpä muuten viestien määrät eri joukkueiden osiossa.
Jokerit 50
Kärpät 50
HIFK 43
Ässät 34
Pelicans 27
Ilves 24
Tappara 23
JYP 21
HPK 19
TPS 16
Lukko 14
Blues 11
SaiPa 11
Sellaisen huomion voisi tehdä, että mitä paremmin joukkue menestyy, sitä vilkkaampaa keskustelua se aiheuttaa. Aika vahvasti kädenvääntö tapahtuu Kärpät - Jokerit -akselilla.
Käyty keskustelu
6
289
Vastaukset
- Jeejee
Tai sitten sen voi omaksua niin, että jonkun joukkueiden fanit ovat niin säälittäviä, ettei niillä ole mitään muuta tekemistä kuin roikkua netissä haukkumassa toisia.
Valitettavasti taidat olla oikeassa tuossa huomiossasi. Paljon tulee roikuttua netissä. Tosin itse olen yrittänyt kunnioittaa myös vastustajia. Minusta nyt vain on paljon mieltä kohottavampaa voittaa sellaisia vastustajia, joita pitää hyvinä kuin sellaisia vastustajia, joita ei pidä minään. Tappioiden tullessa niitä on taas helpompi sietää näin ollessa.
Hyvää työtä tehdään kaikissa seuroissa ja suomalainen jääkiekko on yhteinen asia. Kaukalossa ei anneta periksi, mutta me katsojat voidaan nauttia huolimatta siitä mitä seuraa kannattaa.
- urpo
Miten tuon Pelicansin sitten selittää..
Sitä onkin vaikeampi selittää, huomasin kyllä itsekin sen. Ilmeisesti Pasi Nurminen on saanut positiivista nostetta ja joukkue kiinnostaa lahtelaisia.
- kiekkotietäjä
Jokerit ja Kärpät: menestys
HIFK: NHL-vahvistukset
Ässät: menestys
Pelicans: Kenties haastanut odotettua paremmin (esim. riisti pisteen HPK:lta), vaikka onkin häntäpäässä. Pasi Nurminen
Ilves ja Tappara: molemmat kenties fanien odotuksia heikompia, mutta NHL-vahvistukset lisäävät mielenkiintoa hitusen
JyP: Jarkko Immonen kiinnostaa, mutta muuten vaisu
HPK: Miksi näin vähän keskustelua, vaikka jälleen ollut odotettua menestyneempi? Tietysti pieni markkina-alue, mutta kuitenkin
TPS: ultra-vaisu
Lukko: vaisu
Blues: käsittämättömän vaisu
SaiPa: vaisuHPK:n hiljaisuus keskustelun suhteen johtunee siitä, että he ovat aktiivisia Jatkoajan puolella ja heillä on siellä vahva miehitys. Sen mitä olen muiden joukkueiden faneihin törmännyt, niin Kerholaiset ovat kyllä sympaattisemmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36864Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36759Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663