Valuutta treidaus huijaus

pekkaT

APUA!

Eli ystäväni on alkanut pelaamaan valuutta treidausta (netdania).com), joka ei tiedä kyseisestä hommasta käytännössä mitään. Siksi homma toimii ns brokerin eli välittäjän ohjeiden mukaan puhelimitse ja skypen välityksellä. Ja tämä välittäjä on ulkomaalainen ja puhuu vielä huonoa englantia jä väittää olevansa venezuelasta. Ja jujuna tässä on vielä se että tämä välittäjä lupaa suuria voittoja ja takuun hävitystä rahoista, eli hävityt rahat maksetaan takaisin. Ystäväni on laittanut jo tuhansia euroja ja ensin voitettiin hyvin ja lupailtiin vielä suurempia rahoja ja nyt on sitten tili melkein tyhjä mutta hän odottaa takuurahoja jonka välittäjä on luvannut. Takuurahoja on ilmeisesti maksettu takaisin aiemmin, kun panokset olivat pienempiä.

Tuo netdania näyttää kyllä ihan viralliselta, mutta tuo välittäjä takuineen kuulostaakyllä suuremmanluokan huijarilta. Oletan että tällä välittäjällä ei ole kuitenkaan mitään oikeuksia ystäväni tiliin ja välittäjä vain kertoo mitä tehdä ja ystäväni ns pelaa.

Omasta mielestä tässä ei ole mitään järkeä ja selvä huijjaus, mutta enpä löytänyt mitään juttuja googlaamalla kyseisestä käytännöstä.

2

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traider

Kyllä se huijaus on !!

• Rajatonta_tyhmyyttä

Homma toimii juuri noin parhaaseen huijaustyyliin. Ensin osoitetaan luotettavuutta palauttamalla pikkusummia. Näin asiakas uskaltaa kasvattaa panoksiaan. Menettely muuttuu, kun asiakkaalta on saatu riittävästi rahaa kerralla ulos.

Kaikkeen ihmisparat uskovatkin. Välittäjä, joka maksaa takaisin asiakkaan tappiot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe