APUA!
Eli ystäväni on alkanut pelaamaan valuutta treidausta (netdania).com), joka ei tiedä kyseisestä hommasta käytännössä mitään. Siksi homma toimii ns brokerin eli välittäjän ohjeiden mukaan puhelimitse ja skypen välityksellä. Ja tämä välittäjä on ulkomaalainen ja puhuu vielä huonoa englantia jä väittää olevansa venezuelasta. Ja jujuna tässä on vielä se että tämä välittäjä lupaa suuria voittoja ja takuun hävitystä rahoista, eli hävityt rahat maksetaan takaisin. Ystäväni on laittanut jo tuhansia euroja ja ensin voitettiin hyvin ja lupailtiin vielä suurempia rahoja ja nyt on sitten tili melkein tyhjä mutta hän odottaa takuurahoja jonka välittäjä on luvannut. Takuurahoja on ilmeisesti maksettu takaisin aiemmin, kun panokset olivat pienempiä.
Tuo netdania näyttää kyllä ihan viralliselta, mutta tuo välittäjä takuineen kuulostaakyllä suuremmanluokan huijarilta. Oletan että tällä välittäjällä ei ole kuitenkaan mitään oikeuksia ystäväni tiliin ja välittäjä vain kertoo mitä tehdä ja ystäväni ns pelaa.
Omasta mielestä tässä ei ole mitään järkeä ja selvä huijjaus, mutta enpä löytänyt mitään juttuja googlaamalla kyseisestä käytännöstä.
Valuutta treidaus huijaus
pekkaT
2
489
Vastaukset
- traider
Kyllä se huijaus on !!
- Rajatonta_tyhmyyttä
Homma toimii juuri noin parhaaseen huijaustyyliin. Ensin osoitetaan luotettavuutta palauttamalla pikkusummia. Näin asiakas uskaltaa kasvattaa panoksiaan. Menettely muuttuu, kun asiakkaalta on saatu riittävästi rahaa kerralla ulos.
Kaikkeen ihmisparat uskovatkin. Välittäjä, joka maksaa takaisin asiakkaan tappiot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684