isä joka löi

xxxxxx

Olen jo 24.vuotias, mutta tämä isä aihe on mulle todella arka.

Isäni ei ole mikään malli isä hän hylkäsi mut viideksitoista vuotta ja sitten minä teininä etsin hänet käsiini jonka jälkeen näimme säännöllisesti.

Isäni on alkoholisti ja kännissä ollessaan hän laukoo suustaan mitä sylki suuhun tuo ja samaten myös tekee, niinkuin ilman syytä nelisen kuukautta sitten läimäytti poskelle ja ilkeiden sanojen saattelemana. En ole nähnyt häntä tämän tapauksen jälkeen.

No semmoinen se isä on, mutta nyt siis painiskelen sen ongelman kanssa, että muistaisinko häntä isänpäivänä eli huomenna vai pitäisikö hän sitä ns. vittuiluna koska hän tietää varsinhyvin itsekin ettei ole loisto isä joka olisi ansainnut muistamisen.

Rakastan kyllä häntä ja siksi tämä onkin niin vikeata...

Onko muita joilla on edes hiukan saman kaltaisia ongelmia?

4

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä*

minulla ei ole ollut samankaltaisia ongelmia,
      eikä toivottavasti tule olemaankaan..
      mutta minua käy sinua paljon sääliksi!!
      toivottavasti jaksat elää elämäsi eteenpäin!!=)
      kaikkea hyvää sinulle!

• Nimetön

no mun mielesttä sun pitäis muistaa sun isääs...mut tää on vaan mun mielipide!:)

• isä joka löi

moi
      minun mielestäni ihan hyvin voit muistaa häntä
      jos hän sitten miettii tekosiaan ja oisi sitten paremoi isä

t:.jonna ylitorniolta

• jos muistaisit häntä isänpä...

Jos muistaisit isääsi isänpäivänä, niin saisit hänet ehkä ajattelemaan kuinka ihana tytär hänellä on. saattaisi itsekin ajatella tekojaan...ja hänhän on isäsi joka tapauksessa kuitenkin ja niinkuin sanoit, rakastat häntä.
      Toivon sinulle voimia jaksaa tilanteesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      256
      17429
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      184
      12399
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6160
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      25
      5006
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4975
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      52
      4120
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      50
      3712
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3662
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      44
      3181
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3129
    Aihe