Aito naisen orgasmi.

Etsijä mies

Jos ei puhuta peniksen koosta, tekniikoista, vaan tunnelmista jotka vievät sinut orgasmiin, niin missä fiiliksissä orkku on helpointa saada?
Uskoisin luottamukseen, sielujen sympatiaan. Tai ihan vaan ihanaan ihon kautta tulevaan läheisyyden tunteeseen. Ei tartte jännittää. Tai miten nainen sen kokee?
Kerro nainen, jos uskallat.

182

19632

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alaston aamuhetki

      Kiirettömyys. Itsensä hyväksytyksi ja halutuksi tunteminen. Mies ymmärtää, että joku pieni asia voi olla todella tärkeä. Itselläni fetissi, jota ei tajua, jos en sitä kerro. Sen ymmärtäminen avaa mulle taivaan. Mies joka uskaltaa näyttää oman halunsa. Se, etten tunne itseäni pillutelineeksi muiden joukossa.

      • orkkuleidi

        Kun vaan heittäytyy täysillä ja antaa nautinnon viedä, kun vaan tuntuu hyvältä miehen penis ja mieskin näyttää nautintonsa tulee kuin itsestään. En edes mieti mitään katson vain miestä ja hän minua laukeamme usein lähes samaan aikaan. On vaan niin kiihkeitä ja ihanaa.


      • Iina27

        Ei sellaista voi kukaan tietää,
        se tulee silloin kun kaikki on kohdallaan,
        ei sitä voi valmistalla millään lailla,
        jos niin yrität sit joskus jollekín tehdä,
        niin voin sanoa,et tulet pahasti pettymään.
        Vakaa suhde ja molemmat selviä
        on jo hyvä alku saada orgasmi.
        Älä yritä liikaa saada naiselle sitä,
        se paistaa läpi ja homma lässähtää.
        Ole sit oma itsesi,kun saat naisen!


      • Jös väin hälyää

        Kyl örgäsmin vöi säädä jös hälyää.


      • Benis bersiiseen.
        Jös väin hälyää kirjoitti:

        Kyl örgäsmin vöi säädä jös hälyää.

        Gyl gyrbää berseeseen sää syvään jös hälyää öttää.


      • seppo11
        Jös väin hälyää kirjoitti:

        Kyl örgäsmin vöi säädä jös hälyää.

        You're back! :)


      • huutiahoo
        Jös väin hälyää kirjoitti:

        Kyl örgäsmin vöi säädä jös hälyää.

        Ölen sämää mieltä känssäsi. Plyssään äinä, kyn tärjööt (h)äpyäsi....


      • 1+2+3
        Iina27 kirjoitti:

        Ei sellaista voi kukaan tietää,
        se tulee silloin kun kaikki on kohdallaan,
        ei sitä voi valmistalla millään lailla,
        jos niin yrität sit joskus jollekín tehdä,
        niin voin sanoa,et tulet pahasti pettymään.
        Vakaa suhde ja molemmat selviä
        on jo hyvä alku saada orgasmi.
        Älä yritä liikaa saada naiselle sitä,
        se paistaa läpi ja homma lässähtää.
        Ole sit oma itsesi,kun saat naisen!

        En ihan usko näihin kaikkiin satuihin, edellisellä ehkä vähän naisnäkökulmaa?

        Naisen orkut ovat luultavasti aina paljon parempia, kuin miehillä ikinä. (tämä vuosien kokemuksella).

        Itse nautin eniten tutusta miehestä, joka tietää, mistä pidän. Osaan myös puhua ja kertoa mitä haluan ja mitä en. Liika esittäminen/ yrittäminen ei toimi. Rakastan miestä, joka haluaa juuri minua, kiimainen mies voi olla vieraampikin...


      • Äijä1
        orkkuleidi kirjoitti:

        Kun vaan heittäytyy täysillä ja antaa nautinnon viedä, kun vaan tuntuu hyvältä miehen penis ja mieskin näyttää nautintonsa tulee kuin itsestään. En edes mieti mitään katson vain miestä ja hän minua laukeamme usein lähes samaan aikaan. On vaan niin kiihkeitä ja ihanaa.

        jess! meillä vaan leidi ei äijäänpäin edes vilkase..touhun aikana.On se varmaaan niin ruma....SE Meirän äijä.
        Ja vehkeet sellaset ettei niitä tarvi kun kerran kuukaudessa (ehkä)käyttää!
        Eli nauti siinä sitten...


      • orkkuleidi
        Äijä1 kirjoitti:

        jess! meillä vaan leidi ei äijäänpäin edes vilkase..touhun aikana.On se varmaaan niin ruma....SE Meirän äijä.
        Ja vehkeet sellaset ettei niitä tarvi kun kerran kuukaudessa (ehkä)käyttää!
        Eli nauti siinä sitten...

        Mua kanssa aluksi joskus häiritsi kun mies halus katsoa ,mutta olen oppinut siihen. Mun entinen mies sai mut vapautumaan ,sanomalla ,että olen todella kaunis ja kiihottava saadessani.


      • Isonenäinen,tihrusil

        Seksi tuntuu silloin kaikkein parhaalta,
        kun on oikein saanut kiusata jotakuta toista:
        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita

        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db

        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


      • löysäalapäät

        peniksen koolla ei ole mitään tekemistä orgasmin saamisen kanssa. löysät voivat lähteä sohvalta liikuttamaan persettään salille


      • orgasmin
        seppo11 kirjoitti:

        You're back! :)

        Www.edullinenpikavippi.com antaa


      • 304+9
        orkkuleidi kirjoitti:

        Mua kanssa aluksi joskus häiritsi kun mies halus katsoa ,mutta olen oppinut siihen. Mun entinen mies sai mut vapautumaan ,sanomalla ,että olen todella kaunis ja kiihottava saadessani.

        MINÄ KIIHOTUN KUN MIEHELLÄ ON VÄHÄN KAKKAA PEPPUKARVOISSA


      • Iita2
        304+9 kirjoitti:

        MINÄ KIIHOTUN KUN MIEHELLÄ ON VÄHÄN KAKKAA PEPPUKARVOISSA

        YÄÄÄÄKKK!


      • Huihitsi
        304+9 kirjoitti:

        MINÄ KIIHOTUN KUN MIEHELLÄ ON VÄHÄN KAKKAA PEPPUKARVOISSA

        Pyydä ajamaan posliiniksi.


      • Hau-hau..
        löysäalapäät kirjoitti:

        peniksen koolla ei ole mitään tekemistä orgasmin saamisen kanssa. löysät voivat lähteä sohvalta liikuttamaan persettään salille

        Älä siinä hauku naisia. Kyllä te miehetkin aina naisia vertailette ja kritisoitte. Ikävä pahoittaa mielesi, mutta on sillä koolla väliä joillekin naisille, mutta tuskinpa läheskään kaikille. Oon huomannut, että iso tuntuu hyvältä, vaikka on piukka alapää... Mutta jos ei mies muuten miellytä, niin ei se iso mitään pelasta, vaan ennemmin ottaa vähän pienempikaluisen, mutta muuten ihanan ja sopivan miehen...miehelle en tietenkään sitten sano, että koossa olis mitään vikaa. Enhän ole itsekään täydellinen, eikä sille asialle oikein mitään voi. Ja onhan miehenkin mielestä väliä sillä, miltä nainen näyttää tai tuntuu.


      • juupajuupa1234

        ??


      • masaxxx1
        1+2+3 kirjoitti:

        En ihan usko näihin kaikkiin satuihin, edellisellä ehkä vähän naisnäkökulmaa?

        Naisen orkut ovat luultavasti aina paljon parempia, kuin miehillä ikinä. (tämä vuosien kokemuksella).

        Itse nautin eniten tutusta miehestä, joka tietää, mistä pidän. Osaan myös puhua ja kertoa mitä haluan ja mitä en. Liika esittäminen/ yrittäminen ei toimi. Rakastan miestä, joka haluaa juuri minua, kiimainen mies voi olla vieraampikin...

        ehkä näemme?


      • karttu
        Huihitsi kirjoitti:

        Pyydä ajamaan posliiniksi.

        Se on ihanaa,kun molemmilla on ihan paljas muna ja pikku.
        kokeilkaapa joskus.oli ihan kivaa.


      • 304+9
        304+9 kirjoitti:

        MINÄ KIIHOTUN KUN MIEHELLÄ ON VÄHÄN KAKKAA PEPPUKARVOISSA

        JA KUN SILTÄ VALUU RÄKÄ


    • Rakastan miestäni

      Noh, minä saan orgasmin helposti, vaikka ihan yhden illan keikalla useammankin. Mutta ne ovat sellaisisa selvästi laimeampia, kun toinen on vieras ihminen....(tai muistelen ainakin niin, kun olen nyt seurustellut jo puolitoista vuotta). Mutta kun toisen ihmisen kanssa kemiat pelaa, toinen osaa koskettaa hellästi, kiduttaa ihanasti, alistaa nautinnollisesti niin orgasmin tunne on aivan toista luokkaa ja niitä tulee toinen toisen perään. Minä nautin, kun mies vie ja minä vikisen (niin, että naapuritkin kuulee). Oma mieheni osasi heti eka kerrasta lähtien käsitellä minua jumalaisen ihanasti, hyväillen, "ei suostu panemaan, vaikka tietää, että odotan just sitä", tietää milloin orgasmini tulee ja lopettaa juuri ennen...sellainen käsittely saa aivan mielettömän kiihkon ja kun hän niitä orgasmeja alkaa antaa, niin niitä tulee toinen toisen perään ja aivan jotenkin sekopäinen ihana olo, hengästynyt, tuntuu, että tukehtuu. Hän on täydellinen.

      • Voi sinä onnellinen!

        Tuollaista minäkin mieheltä odottaisin, en ole vielä saanut.

        Tähän asti se on ollut sellaista, että minä olen tyydyttänyt miestä, ja aina välillä pyytänyt, että voisitko myös hieroa minua... näyttänyt paikat, opettanut tekniikat, sanonut lujempaa, ylempää, vähän alempaa...

        Mutta tosi harvoin olen saanut orgasmin. Minun mieheni eivät vain ole jaksaneet tyydyttää minua, ei kiinnosta. Minä olen ollut valmis tekemään seksuaalisesti mitä tahansa, nautin siitä kun mies saa orgasmin. Mutta minun miehiäni minun orgasmini eivät ole kiinnostaneet, surullista. Nyt olen sinkku. Ainakin saan yksinäni ;)


      • Voi sinä onnellinen! kirjoitti:

        Tuollaista minäkin mieheltä odottaisin, en ole vielä saanut.

        Tähän asti se on ollut sellaista, että minä olen tyydyttänyt miestä, ja aina välillä pyytänyt, että voisitko myös hieroa minua... näyttänyt paikat, opettanut tekniikat, sanonut lujempaa, ylempää, vähän alempaa...

        Mutta tosi harvoin olen saanut orgasmin. Minun mieheni eivät vain ole jaksaneet tyydyttää minua, ei kiinnosta. Minä olen ollut valmis tekemään seksuaalisesti mitä tahansa, nautin siitä kun mies saa orgasmin. Mutta minun miehiäni minun orgasmini eivät ole kiinnostaneet, surullista. Nyt olen sinkku. Ainakin saan yksinäni ;)

        Moi tahdon auttaa sua mies36v pori yhteyt ota mis asut .


      • miehet ei osaa
        Voi sinä onnellinen! kirjoitti:

        Tuollaista minäkin mieheltä odottaisin, en ole vielä saanut.

        Tähän asti se on ollut sellaista, että minä olen tyydyttänyt miestä, ja aina välillä pyytänyt, että voisitko myös hieroa minua... näyttänyt paikat, opettanut tekniikat, sanonut lujempaa, ylempää, vähän alempaa...

        Mutta tosi harvoin olen saanut orgasmin. Minun mieheni eivät vain ole jaksaneet tyydyttää minua, ei kiinnosta. Minä olen ollut valmis tekemään seksuaalisesti mitä tahansa, nautin siitä kun mies saa orgasmin. Mutta minun miehiäni minun orgasmini eivät ole kiinnostaneet, surullista. Nyt olen sinkku. Ainakin saan yksinäni ;)

        Ainakin "voi sinä onnellinen!" kerroit rehellisen vastauksen. Hekumaa hehkuttaviin en usko.


      • No niin! Sit Stadiin ja Väiski-laivalle itsenäisyyspäivän iltana fetissibailuihin!


      • Poritar1
        miessinkku78pori kirjoitti:

        Moi tahdon auttaa sua mies36v pori yhteyt ota mis asut .

        Sampolassa


      • kyrkyrp
        miessinkku78pori kirjoitti:

        Moi tahdon auttaa sua mies36v pori yhteyt ota mis asut .

        kyl kyrvässä tuntuu hyvältä kun pillus sykkii
        olen ollut jo 94 naisen kans sillain.


      • Voi sinä onnellinen! kirjoitti:

        Tuollaista minäkin mieheltä odottaisin, en ole vielä saanut.

        Tähän asti se on ollut sellaista, että minä olen tyydyttänyt miestä, ja aina välillä pyytänyt, että voisitko myös hieroa minua... näyttänyt paikat, opettanut tekniikat, sanonut lujempaa, ylempää, vähän alempaa...

        Mutta tosi harvoin olen saanut orgasmin. Minun mieheni eivät vain ole jaksaneet tyydyttää minua, ei kiinnosta. Minä olen ollut valmis tekemään seksuaalisesti mitä tahansa, nautin siitä kun mies saa orgasmin. Mutta minun miehiäni minun orgasmini eivät ole kiinnostaneet, surullista. Nyt olen sinkku. Ainakin saan yksinäni ;)

        Mulla sama juttu..kuin sinulla " voi sinä onnellinen " .19v. (olen mies)Olin avoliitossa ja saman laista oli..harvoin mulle tehtailtiin orgasmi..eli en saanut yhdynnässä niin pian..hän sai.
        Myöhemmin itse hoidin homman kotiin.
        Saisimpa sähköpostisi osoitteen....


      • Isonenäinen,tihrusil
        petrikunnari kirjoitti:

        Mulla sama juttu..kuin sinulla " voi sinä onnellinen " .19v. (olen mies)Olin avoliitossa ja saman laista oli..harvoin mulle tehtailtiin orgasmi..eli en saanut yhdynnässä niin pian..hän sai.
        Myöhemmin itse hoidin homman kotiin.
        Saisimpa sähköpostisi osoitteen....

        Parhaan orgasminhan saa KIUSAAMALLA, etenkin jos on oikein katkera ihminen. SYDÄMEN KYLLYYDESTÄHÄN SUU PUHUU eli se mitä sisimmästä löytyy, näkyy myös PUHEISSA ja KIRJOITUKSISSA.

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita


        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


      • Komea mies
        Isonenäinen,tihrusil kirjoitti:

        Parhaan orgasminhan saa KIUSAAMALLA, etenkin jos on oikein katkera ihminen. SYDÄMEN KYLLYYDESTÄHÄN SUU PUHUU eli se mitä sisimmästä löytyy, näkyy myös PUHEISSA ja KIRJOITUKSISSA.

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita


        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni

        Kumpi on naiselle mieluisampaa; olla alla vai päällä???


      • fgh1

        "Rakastan miestäni" puheet ovat täyttä fulaa. Jos nainen saa oikean orgasmin, ei hän pysty siihen pitkään aikaan uudelleen. Vie todella aikaa ennenkuin elimistö palautuu edellisestä.
        Tuollaisten puhuja ei edes itse tiedä, mitä naisen orgasmi on.


      • Rakkautta on
        fgh1 kirjoitti:

        "Rakastan miestäni" puheet ovat täyttä fulaa. Jos nainen saa oikean orgasmin, ei hän pysty siihen pitkään aikaan uudelleen. Vie todella aikaa ennenkuin elimistö palautuu edellisestä.
        Tuollaisten puhuja ei edes itse tiedä, mitä naisen orgasmi on.

        Väärin fgf 1! Naiset ovat erilaisia orkunsaannissakin. Joku saa harvoin ja joku taas monta kertaa viikossa. Ja molemmat voivat olla tyytyväisiä seksielämäänsä, myös se harvemmin laukeava. Pääasia, ettei mies ala stressata siitä, jos nainen ei saa. Nuorena olin tuollainen harvemmin, aina ovulaationaikaan, orkun saava. Mies oli kyllä rakas ja asiansa osaava. Kun ikää tuli lisää, alkoi myös orgasmeja tulla useammin. Ja lähes aina kaksi tai jopa kolme yhden rakastelun aikana. Tyyliin mahtava ja pitkä orgasmi, noin minuutti taukoa ja taas. Näin hyvin rakkaan miehen kanssa. Satunnaisia suhteita ei minulla ole koskaan ollut enkä halua tulevankaan. Äläkä sano, että kirjoitukseni on fulaa. Jos sinä mikäli olet nainen, tai naisesi, jos olet mies , ei saa vaikka neljä kunnon orgasmia viikossa tai et sekstaile rakkaudesta, niin älä silti väitä meitä toisenlailla saavia valehtelijoiksi.


      • Nautitaan yhdessä
        Komea mies kirjoitti:

        Kumpi on naiselle mieluisampaa; olla alla vai päällä???

        Molemmat. Olla alla ja päällä ja alla. Mutta saan parhaat orkut ollessani päällä = vapaa liikkuvuus. Tärkeintä on kuitenkin hellyys ja hyvänäpito ennen ja jälkeen yhdynnän.


      • "fakta" ja fakta
        fgh1 kirjoitti:

        "Rakastan miestäni" puheet ovat täyttä fulaa. Jos nainen saa oikean orgasmin, ei hän pysty siihen pitkään aikaan uudelleen. Vie todella aikaa ennenkuin elimistö palautuu edellisestä.
        Tuollaisten puhuja ei edes itse tiedä, mitä naisen orgasmi on.

        Hahaha. Huomaa, ettet tiedä naisista mitään. Kyllä jotkut naiset voivat saada vaikka kuinka monta orgasmia peräkkäin, älä turhaan yleistä, että kaikkien elimistön pitäisi jotenkin "palautua." Ilmeisesti sinun kanssasi seksiä harrastaneet naiset eivät vain käsittelyssäsi meinaa saada orgasmia, joten selittelevät sitä vain jollain "elimistön palautumisella", jotta sinulle ei tulisi paha mieli. Sinua on vain huijattu.

        Terveisin helposti kymmenenkin orgasmia saava nainen, jonka elimistö kestää monet orgasmit ;)


      • M45 uusimaa
        Voi sinä onnellinen! kirjoitti:

        Tuollaista minäkin mieheltä odottaisin, en ole vielä saanut.

        Tähän asti se on ollut sellaista, että minä olen tyydyttänyt miestä, ja aina välillä pyytänyt, että voisitko myös hieroa minua... näyttänyt paikat, opettanut tekniikat, sanonut lujempaa, ylempää, vähän alempaa...

        Mutta tosi harvoin olen saanut orgasmin. Minun mieheni eivät vain ole jaksaneet tyydyttää minua, ei kiinnosta. Minä olen ollut valmis tekemään seksuaalisesti mitä tahansa, nautin siitä kun mies saa orgasmin. Mutta minun miehiäni minun orgasmini eivät ole kiinnostaneet, surullista. Nyt olen sinkku. Ainakin saan yksinäni ;)

        Hieman miehen näkökulmaa tähän väliin. Älä lannistu, kyllä se oikea löytyy.
        Itse en nauti seksistä, jos en saa antaa naiselle paljon nautintoa.
        Pitkät hyväilyt, eroottinen hieronta.... taitava kieleni ja sormeni ovat kyltymättömät.
        Kun nainen on sekaisin orkuista, niin siirrymme itse aktiin.
        Tällöin olen itsekkin jo halkeamaisillaan, joten yhdessä tullaan;)
        Joku pitää minua omituisena miehenä, kun olen antajaluonne.

        Rakastelu on taitolaji;)
        Lämmin halaus ja onnea etsintään,,,,,,


    • taina8

      Viime yönä ja tänä päivänä sain valtavia orkkuja kun rakastelin 6miehen kanssa,yksi oli yöllä tumma ihoinen jonka kanssa en nauttinut yhtään,mutta asian korjasi tänä aamuna ja päivällä varattu ukkomies naapuristani jonka kanssa usein rakastelen kun hänen vaimo on poissa,häneltä saan kyllä kunnon kyydit ja nautin huutaen!!

    • demenius

      Enpä oo vielä sellaiseen naiseen törmännyt joka ei laukeaisi pelkällä sormella..
      joku vaatii vähän pidemmän ajan mutta ei kovin pitkää..

      • Ines29

        Joo onhan tullut näyteltyä,
        ku mies sormella,
        todellisuudessa toivonut,
        et lopettaisi ja vaikka nuolisi!


      • ldksfjsfdh
        Ines29 kirjoitti:

        Joo onhan tullut näyteltyä,
        ku mies sormella,
        todellisuudessa toivonut,
        et lopettaisi ja vaikka nuolisi!

        No se on sitten naisen oma vika, jos jää saamatta, kun näyttelee.


      • nainen joka nauttii

        Ja paskat sun sormileikeihin sanon minä. Etkö muuta osaa kuin sormileikit...niistä ei ole mihinkään ajattelen sellaisesta että "lopeta tai potkaisen"

        Pihäähän miehen osata muutakin, hölmökö olet.


      • Isonenäinen,tihrusil

        Sormella? Orgasmi tulee parhaiten, kun oikein KEKSIMÄLLÄ KEKSII ilkeitä juttuja kanssaihmisistä ja RÄÄPPÖSTELEE HEIDÄN ASIOITAAN ONELMIENSA PAISUTELLEN. Esimerkiksi KOSTAMINEN ei ole osoitus alkeellisesta luonteesta, vaan nerokkaasta ilkeydestä, JOTA TULEE HIOA ÄÄRIMMILLEEN.

        Raamatun käsky: "Tee toiselle, kuten toivot itsellesi tehtävän" on AIVAN turhaa SANAHELINÄÄ. AINA kannattaa NÄPÄYTELLÄ ja kiusata - etenkin jos sydän on täynnä kiusaamisenhalua. Siinähän oikein ÄHKII ja RÖHKII ORKASMISTA, kun saa muiden elämästä epäkohtia etsimällä ja löytämällä kiusata heitä:

        SYDÄMEN KYLLYYDESTÄHÄN SUU PUHUU eli se mitä sisimmästä löytyy, näkyy myös PUHEISSA ja KIRJOITUKSISSA.

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita

        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db

        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


    • Big Mama

      Pikku Kakkosesta Kuultua K18 :
      Mistä tunnistaa herrasmiehen? Se antaa naisen tulla ensin

    • Antti 2014

      Pankaa, kuinka haluette, mutta yhdessä olemme vaimon kanssa vehkeillämme pärjänneet jo 47 vuotta ja toimii.

    • pertti persereikä

      menee ehkä vähän ohi aiheen mutta, oli tässä joku ämmä sängyssäni jota sormetin ja yht'äkkiä tämä sanoo "puhu mulle tuhmia"...... vittu mutta meinasin revetä totaaliseen nauruun mutta sain pidettyä itseni kasassa.
      siis olisiko siinä sormetuksen lomassa pitänyt puhua että "uuh jee levitä sitä vittuasia niin alan naimaan sua perseläpeen isolla kyrvälläni". väitti vielä muuten olevansa uskovainen, hah!

      • toope2

        Totta sun olis pitänyt...


      • Jynkkersjynk14

        Ei sulla sitten ollut mielikuvitusta. Seksissä voi olla muutakin kuin jynkytystä...


    • trölli

      Minä sään örgäsmin kyn tröllään.

      • Isonenäinen,tihrusil

        Ja minä sään örgäsmin kiusailemalla:

        SYDÄMEN KYLLYYDESTÄHÄN SUU PUHUU eli se mitä sisimmästä löytyy, näkyy myös PUHEISSA ja KIRJOITUKSISSA.

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita

        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


    • tavallinen mies

      Eikö elämä ole liian yksinkertaista jos kokoajan odottaa vaan saavansa orgasmeja.
      Tulee jos tullakseen. Ei se ole maailman tärkein asia. Oikeä, täydellinen elämä on paljon muutakin.

      • att2

        Olet oikeassa, mutta kokemuksesta kun nainen antaa takapotkun että lentää kattoon no painan yli 100kg ei onnistunut kaikilla erilaisia.


      • nappi vai nuppi

        Tää menee ehkä vähän sivuun aiheesta mut apinoilla oli tehty koe jolla ne sai nappia painamalla orkut. Lopulta ne ei viittineet syödä tai mitään muutakaan ne vaan painoi nappia. joo.
        Jos ihmisille olis sama vaihtoehto ne kait laiskistuisi samalla lailla. Mut haloo, onko elämä vaan pelkkää naattimista ja orkkuja, eikö se ole muutakin.
        Ap. lle sanoisin, kun suhde on lujittunut ja voitte olla rentoina tulee ne orkutkin mut älkää pitäkö sitä ensteks tärkeempänä asiana. Myös pelkkä läheisyys ravitsee.


      • Isonenäinen,tihrusil
        nappi vai nuppi kirjoitti:

        Tää menee ehkä vähän sivuun aiheesta mut apinoilla oli tehty koe jolla ne sai nappia painamalla orkut. Lopulta ne ei viittineet syödä tai mitään muutakaan ne vaan painoi nappia. joo.
        Jos ihmisille olis sama vaihtoehto ne kait laiskistuisi samalla lailla. Mut haloo, onko elämä vaan pelkkää naattimista ja orkkuja, eikö se ole muutakin.
        Ap. lle sanoisin, kun suhde on lujittunut ja voitte olla rentoina tulee ne orkutkin mut älkää pitäkö sitä ensteks tärkeempänä asiana. Myös pelkkä läheisyys ravitsee.

        Ja minä saan ORGASMINI KIUSAAMISESTA JA SENSAATIOSTA, joten enää en viitsi muuta tehdä kuin kiusata ilkeästi ja sensaatiohakuisesti PUHUEN JA KIRJOITTAEN!!

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita


        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


    • ei voi mitään

      MIkä se semmoinen on kuin orgasmi. en ole koskaan semmoista tuntenut jos se on tuntemus.runkkaan joka päivä niin että spermat tulee mutta en saa orgasmia

    • practise...

      Jos mies vain saa erektion pysymään yllä öpaut vartin, voin saada 1 - 3 orgasmia. Jos jaksan vielä seksin päälle näperrellä, voin sormin tehdä niitä lisää. Olettaisin ettei aivan pikkiriikkinen penis olisi iloksi (en ole moisia kokeillut), sillä minulle on tärkeää että asennossa jossa minä istun miehen päällä tai sylissä kasvot vastatusten peniksen pää osuu ns. G-pisteeseen samalla kun peniksen tyvi hankautuu klitorikseeni. Em. asennoissa ei tarvitse kädellä hieroa klitorista kun pystyn laukeamaan seksin aikana mikäli pyörittelen päässäni oikein härskiä fantasiaa samaan aikaan kun tietyllä tapaa "keinun" eestaas miehen penis sisälläni. Kuvioon saattaa kuulua sopivanlainen reisilihasten jännitys, ja varsinkin sitten kun minä olen saanut ja haluan auttaa miestä saamaan (jos hän on laukeavaa tyyppiä, kaikki miehetkään eivät ole), "lypsän" lantiolihaksillani penistä. Tuo tietysti tuntuu parhaimmalta jos voi harrastaa seksiä ilman kumia, mutta nykyään kun olen sinkku, ei pysty. :( Pillereitä en ala syömään sittenkään jos vielä löydän kumppanin. Voisi sanoa että "vasektomia olis kiva ylläri"...

      Seksi ja orkut onnistuu kyllä tarpeeksi kivan miehen kanssa, vaikkei siinä mitään rakkautta ja suhdetta olisikaan alla. Mutta vaikka olisi miten suuri rakkaus, enpä usko että kiihottuisin pelkästään "läheisyyden tunteesta", taikka aktin aikana jos en fantasoisi samalla kun touhutaan.

      Seksi on pitkälti tekniikkaa. Ei se ole mitään hellandyydeli nyt annan mennä -romantiikkaa, tai jos siitä sellaista tekee niin saa kyllä aika orkkuherkkä nainen olla että noin vain laukeaa.

      • yksinäinen susi

        Juuri niin! Vihdoinkin luin jotakin totuuspohjaista! yhdyn mielipiteeseesi!
        Mielestäni sexi on halua kummaltakin osapuolelta ja jos haluaa oikesti olla hyvä, ei edes tarvii kysyä


      • On vain ne kaksi
        yksinäinen susi kirjoitti:

        Juuri niin! Vihdoinkin luin jotakin totuuspohjaista! yhdyn mielipiteeseesi!
        Mielestäni sexi on halua kummaltakin osapuolelta ja jos haluaa oikesti olla hyvä, ei edes tarvii kysyä

        Se on kaunein suhde miehen ja naisen kesken ja se perustuu sielujen
        sympatiaan. Tekniikalla ei siinä ole mitään osuutta vain tunne merkitsee.


      • Isonenäinen,tihrusil
        yksinäinen susi kirjoitti:

        Juuri niin! Vihdoinkin luin jotakin totuuspohjaista! yhdyn mielipiteeseesi!
        Mielestäni sexi on halua kummaltakin osapuolelta ja jos haluaa oikesti olla hyvä, ei edes tarvii kysyä

        Seksi on sitä, kun KIRJOITTELEE KEKSITTYJÄ JA VAHVASTI VÄRITELTYJÄ TARINOITA muiden ihmisten seksielämästä.
        Eilenkin istuin vaatekomerossa HAARAT LEVÄLLÄÄN ilman "pikkareita". Kirjoittelin läppäri haarukoiden VÄLISSÄ HÄIJYJÄ JUTTUJANI. Välillä hankasi PITKÄLLÄ, SUORALLA SÄHÄKÄN PUNAISEKSI VÄRJÄTYLLÄ TUKALLANI - pimppiäni. Jokeltelin kuin pikkuvauva, kun "multa tuli".

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä kiusaamisesta. Ihailen häntä:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita


        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


        T: Kiusailevan tyttöjengin ääni


      • practise...
        yksinäinen susi kirjoitti:

        Juuri niin! Vihdoinkin luin jotakin totuuspohjaista! yhdyn mielipiteeseesi!
        Mielestäni sexi on halua kummaltakin osapuolelta ja jos haluaa oikesti olla hyvä, ei edes tarvii kysyä

        Kiitos.

        Tuohon alemma toteaisin samantien että jos on kyse vain "hoidosta" eikä parisuhteesta, tekniikka on erityisen tärkeä, koska silloin nauttii AINA vaikka ei olisikaan suuria tunteita.

        Jos taas on pari- ja rakkaussuhde, niin tekniikka auttaa siinäkin. Ei kukaan ole seppä syntyessään, ja jos ei ikinä selvitä itselleen miten oma keho ja miten toisen keho toimii, siinähän räpelletään. Ei suurinkaan rakkaus auta jos ei vaan osaa, kun kuvittelee ettei mun tartte mitään viitsiä, kunhan vaan odotan että toinen hoitaa hommat minunkin puolestani. Tai että ihme tapahtuu.


    • goatg1rl_70

      tuntuu kuin olisi vuohi ja vedettäisi takajaloista kohti taivasta

      • fkgfkifdh

        Joskus epäilen luuleeko osa naisista ihan muita tuntemuksia orkuksi. Yksi esim kirjoittaa toisella palstalka saaneensa orkun ekoilla treffeillä kun mies oli hipelöinyt häntä selästä! :D :D :D


      • virkanapanomies
        fkgfkifdh kirjoitti:

        Joskus epäilen luuleeko osa naisista ihan muita tuntemuksia orkuksi. Yksi esim kirjoittaa toisella palstalka saaneensa orkun ekoilla treffeillä kun mies oli hipelöinyt häntä selästä! :D :D :D

        on se mahdollista toki, mutta pitää kyllä panettaa todella todella paljon...


    • niin se vaan on

      Paras orgasmi - suuseksillä :)

      • Herttainen Sari

        Paras orgasmi tulee kun ajattelee mehevää seksiä, vanhemman miespuolisen työtoverin kanssa. IHAILEN hänen isänmaallisia ja matsoja juttujaan SOTAVETERAANIEN seikkailuista.

        Haluaisin sanoa, kuulehan H...., mitä jos riisuisin "pikkarini" ja
        sinä antaisit minulle OIKEIN KUNNON KYYDIT kopiokoneen päällä. Sydämeni HAKKAISI hekumasta, ja PITKÄ PUNAINEN SUORA JA SILKKINEN TUKKANI juoksisi pitkin nuorta, kolmekymppistä selkääni, kun Hannu lykkisi pahat pois mielestäni..


    • erkki vuan

      padas örkky kun nusasen akkaa perseesen samalla mutustelen korvalehee siält takoo päin ja nualen, nualen, nualen, jo tulloo..... huiiiii.

      • yksinäinen susi

        En usko tuota. Luultavasti hän teeskntelle saadaksesi sinut lopettamaan sen perseeseennainnin. Oltkos kysynyt??


    • Mrs LovaLova

      Orgasmeilla on eroa ainakin minusta, ihan selvästi. Näähän on tietysti taas sarjassamme, miten kenelläkin... Mutta siis suuseksillä tuotettu tai itse klitorista hyväillen - tuntuu jotenkin "kevyemmältä" kuin emätinorgasmi (jonka saan harvemmin kuin tuon "varman" klittaorkun). Emätinorgasmi taas tulee varmimmin lempiasennossani takaapäin, ja silloin tuntuu kyllä tosiaan että sykin syvältä sisältä, happi loppuu, sydän hakkaa... ihana raukeus ja tyytyväisyys tulee sen kaiken kiihotuksen ja himon jälkeen...

      • ihmetellyt

        Olen usein ihmetellyt, kun monet naiset sanovat emätinorkun tuntuvan niin paljon paremmalta, syvemmältä. Itselläni ainakin klitoriksen kautta tuleva -suulla, sormin tms- tuntuu juuri kuvailemaltasi, sykin ja kouristelen emätintä ja kohtua myöten, ulkoisesti tietenkin myös.
        Varsinaista emätinorkkua (orkkua pelkällä yhdynnällä), en ole kuitenkaan koskaan saanut.


    • Sulle "Etsijä mies" sanon: Nainen saa ihanan orgasmin ainakin minua järjestämänä kun suutelen ja kielellä hyväilyn naiseni "pimppiä".
      Naiseni suorastaan huutaa ihanuudesta jonka tuntee!!
      Kokeilepa sinäkin sitä touhua!! Uskon varmasti että onnistut..;;)))

      • Ei kaikki tykkää.

        Siis haloo haloo, ootko ottanut huomioon että naista etoo sun tekemä nuoleminen ja se alkaa teeskennellä orkkuu, että lopettaisit lyhyeen. Huutaa että lopeta vaikka ei sanoisikaan ääneen.


      • Aito vai laite
        Ei kaikki tykkää. kirjoitti:

        Siis haloo haloo, ootko ottanut huomioon että naista etoo sun tekemä nuoleminen ja se alkaa teeskennellä orkkuu, että lopettaisit lyhyeen. Huutaa että lopeta vaikka ei sanoisikaan ääneen.

        Aika moni nainen tykkää nuolemisesta.
        Toivottavasti ihmiset pystyvät puhumaan mistä tykkäävät. Itse en esimerkiksi tykkää, että sormia tungetaan minnekään


      • practise...
        Aito vai laite kirjoitti:

        Aika moni nainen tykkää nuolemisesta.
        Toivottavasti ihmiset pystyvät puhumaan mistä tykkäävät. Itse en esimerkiksi tykkää, että sormia tungetaan minnekään

        Itse en erikoisemmin välitä nuoltavana olemisesta. Yksi hoito sanoi pari vuotta sitten että 80 % naisista on klitorisorgastisia ja 20 % vaginaorgastisia. Enemmistö naisista tykkää siis suuseksistä jossa stimuloidaan pelkkää klitorista, ja osa heistä ei haluaisi sisälleen yhtään mitään.

        Vaikka olen vaginaorgastinen, en minäkään mitään hemmetin sormia halua, vaan PENISTÄ! sisääni. En ylipäätään ymmärrä sitä jumalatonta touhuamista että pitäisi olla sormea ja kieltä ja roinaa ja vaikka mitä, mutta ei penistä? Impojen touhuja.


      • Herttainen kolmekymp

        Kampaan juuri alasti PITKÅÄ, SUORAA, PUNAISTA TUKKAANI. Riisun silmälasit isolta nenältäni ja hankaan niiden sangalla riemunappulaani, joka kiltelee limasta kosteana.
        Ajattelen samalla erästä ihanaa ja isänmaallista Handea...


    • Uskalsinvastatasulle

      ÖÖÖMM....ÖH! Mä tota noin...empii...voisinkohan sulle sen kertoo?

      Kumppanin suutelu, Hipely pillussa oleva sormi kiihottaa mukavasti.
      Esileikkin ansiosta se on vieläkin armeliampaa.
      Kiihottuu vvarsin nopeasti suuseksin aikana.
      Mies jopa kiihkossaan anelee tie mitä vain minun munalle.
      No mä sitte olen työntänyt mieheni munan suuhun jotta siitä saan tosi kovan kyrvän.
      Sen enempää empimättä alkaa rakastelu. Ihana lämmin aistimus valtaa molemmat.
      Paljaalahan me avoliitossakin sitä seksiä painetaan menee kuin sudet luonossa.
      Hempeillään. Rakastellaan. Pannaan niin että kohta kuuluu ähinä pillusta loiske ja lotina. Märkä pilllu antaa lisää himoa miehelle ja kova muna tikkaa aina vain kiihkeämmin kunnes sylkee spermat naisen sisään.

      • ???

        Mutta entäs se naisen orkku? Eihän tuo sperman lento ole sama asia.


    • japeha82

      tärkeintä on että seksistä nauttii molemmat, sekä mies että mulkku.

    • Orgasmin saamisen edellytyksenä on yleensä niin miehillä kuin naisillakin seksuaalisesti kiihottunut mieli, jonka seurauksena alkaa sukuelimissä tapahtua niille ominaista paisumista ja kostumista.

      Sukuelimiä koskettelemalla voidaan mieli saada kiihottuneeksi, muttei suinkaan aina. Jos kiihottumiseen ei ole halua tai haluaa olla kiihottumatta, voi elimensä hieroa vaikka verille ilman sen kummempaa nautintoa.

      Monesti ilman mielen kiihotusta miehellä ei esiinny erektiota eikä naisenkaan paikat tervetuloa toivottele. Kovalla yrittämisellä voidaan jotain vaikutusta saada aikaiseksi, mutta alapäähän pakkautunutta verta tarvitaan elimistössä muuhunkin kuin monumenttien pystyssä pitämiseen toivottoman asian puolesta.

      Mies ei pysty naiselle orgasmia taikomaan, vaikka tämä sen kallisarvoisen jalkovälinsä esiin levittäisikin. Eikä tämä jalkojen levitys aiheuta räjähdyksiä miehen housuissa, ellei halu siihen lähde korvien välistä.

      Oikeastaan kaikilla ihmisillä on toiveita ja unelmia seksin suhteen. Lienee jokaisen oma asia, että etsiikö unelmiaan vastaavan rakastajan, opettaako toisen haluamilleen tavoille vai sulkeeko silmänsä ja fantasioi seksin aikana.

      Omiin kokemuksiini perustuen voin sanoa, että silmät sulkemalla voi aina olla siellä missä haluaa ja juuri sen kassaneidin kanssa, joka ikinä sattui marketissa sinä päivänä palvelemaankin. Toisaalta olen huomannut kumppanienikin olleen usein silmät kiinni ja omissa maailmoissaan seksin aikana. Eihän se itsetuntoa hivele, mutta elimme ainakin hetken eteenpäin.

      Tapojen opettamisen huono puoli on, että jossain vaiheessa kumppani ei enää halua "oppia". Ihmisen seksuaalisuuteen liittyy niin sanottu kieroutunut puoli, perversiot. Oikestaan mikä tahansa seksi paitsi penis vaginassa on lisääntymisvietin kieroutuma. Ihmiset ovat yksilökohtaisesti erittäin joustavia, mitä seksisuorituksiin tulee. Niitä voidaan arvostaa taikka sietää – jonkun aikaa. Yleensä koulutettavan mitta tulee jossain vaiheessa täyteen eikä hän osallistu kursseillesi enää.

      Kaikkien haaveissa on unelmien rakastaja (-tar), valitsimme kumppaneitamme millä perusteella tahansa. Pitkän yrittämisen ja erehtymisen kautta on mahdollista löytää se unelmien rakastaja. Minä löysin sellaisen kauan aikaa sitten ja menetin melkein yhtä kauan aikaa sitten.

      Entä tiedä onnistuinko minä opettamaan hänelle mitään, tuskin. Hän opetti minulle naisista kaiken mitä tiedän. Nykyään kun suljen silmäni olen monesti hänen kanssaan. En tiedä hänen unelmistaan, mutta ainakin minä sain hänet laukeamaan.

      • Revontulen loimu

        Mä en pysty ajattelemaan muita kuin kumppania seksin aikana. En siis pysty ajattelemaan että mua rakastelis joku muu kuin se joka mua rakastelee.
        Silmät mulla on kiinni siksi että se tuntuu niin hyvälle, että silmät menee väkisinkin kiinni. En siis siksi pidä niitä silmiäni kiinni että ajattelisin jotakin muuta miestä kun sitä jonka kanssa rakastelen juuri sillä hetkellä.


      • nainen.
        Revontulen loimu kirjoitti:

        Mä en pysty ajattelemaan muita kuin kumppania seksin aikana. En siis pysty ajattelemaan että mua rakastelis joku muu kuin se joka mua rakastelee.
        Silmät mulla on kiinni siksi että se tuntuu niin hyvälle, että silmät menee väkisinkin kiinni. En siis siksi pidä niitä silmiäni kiinni että ajattelisin jotakin muuta miestä kun sitä jonka kanssa rakastelen juuri sillä hetkellä.

        Komppaan tätä.
        Oma on kiihottanut siihen seksiin asti, miksi yhtäkkiä ajatella jotakuta muuta.
        Hiukan pervompia asioita saatan kyllä ajatella, asioita, joita ei kehtaa kysyä.
        Tai kautta rantain koittanut kysellä, ei tunnu oikein kiinnostavan.. :/


    • --------------------

      Seksi elämä oli parasta OMAN puolison kanssa,
      seksi oli antoisaa ihanaa rakkauden täyteistä,
      vieraissa käynti on suuri virhe, vieraissa käynti tuo vain pahaa mieltä ittelle ja läheisille, seksi ei ole vieraan kassa yhtään niin ihanaa kuin sitä mainostettaan,
      eikä se ruoho ole vihreempää siellä aidan takana vaikka jokut sitä toitottaa,
      vain OMAN kanssa oli seksi seksiä ja parasta,
      ikävä vaan kun tuli vanhuus ja puoliso kuoli pois,

      • Aijaijai

        No mitäs menit vieraisiin...


    • Aito vai laite

      Vaikka arvostankin kaikkein eniten läheisyyttä ja ihokontaktia ja toisen kanssa saan orgasmin vain muutoin kuin yhdynnässä pitkäkestoisella ihanalla suutelunuolemisoperaatiolla reittiä niska-rinnat-klitoris, vahvimmat orgasmini olen saanut "koneellisesti" varmasti hintansa vuoksi aika harvinaisella Jopen Intensity -nautintolaitteella.
      Ja tämä ei ole maksettu mainos vaan todellakin päin vastoin, koska olen maksanut lähes 300 euroa tuosta ihanasta vekottimesta.

      • ?????? leski

        mistä niitä saa ostaa ??


      • eikä muuten

        LERPAHDA TAI VÄSY EIKÄ RUIKI REISILLE.


      • Aito vai laite

    • annaainanaimarauha

      Katseestahan se jo alkaa. Ja miehen tuoksusta. Ei siis mistään parfymista vaan aidosta ihanasta puhtaasta ihosi aromista. Jonkin verran tekniikalla on väliä, mutta rakkaus on intohimon rinnalla paras mauste. Jos tunnet naisesi herkät erogeeniset alueet, hyvä. Ja ellet tunne, etsi ne hyväilemällä ja kyselemällä. Rakastelun yhteinen nautinto lienee paras päämäärä. Raukea tyydyttynyt mies naisen sylissä, naisella sperma sisällään. Hyväilyjä ja suukottelua jäähdyttelyksi. Niin sitten siitä jo voikin jatkaa uuteen yhdyntään.

      • \[\[\[\]

        Kui sitä nyt välittömästi uuteen pystyy, kun juuri edellinen yhdyntä lopetettiin. Palautuminen vie aikansa ja virittely jotta saa kovaksi.


    • Naisen orgasmi tuntuu ihanalle. Olen siis mies!

    • sata2

      Provo "Etsijä mies"!!!! Tuohan on aivan naisen tekstiä:

      "Jos ei puhuta peniksen koosta, tekniikoista, vaan tunnelmista jotka vievät sinut orgasmiin, niin missä fiiliksissä orkku on helpointa saada?
      Uskoisin luottamukseen, sielujen sympatiaan. Tai ihan vaan ihanaan ihon kautta tulevaan läheisyyden tunteeseen. Ei tartte jännittää."

      Ninpäs...sataaa

    • hih hih hih

      poijat harrastaa vain sormipil`lua hih hih hih hih hih hih

    • mamxe

      Saan ainoastaan ja vain kun olen päällä ja saan tehdä omaa tahtiani ratsastaen orkun itselleni..alla en saa enkä suuseksistä,ainostaan noin.

      • takatakatakatakataka

        Minä taas pidin kun mies otti takaapäin. Oli niin eläimellisen ihanaa, ei vaan anatomia sen sanelee mikä asento kellekin on paras.


      • Tyytyväinen/Tuula
        takatakatakatakataka kirjoitti:

        Minä taas pidin kun mies otti takaapäin. Oli niin eläimellisen ihanaa, ei vaan anatomia sen sanelee mikä asento kellekin on paras.

        Tahdon "takatakataka"-Timon ottavan minut TAKAAPÄIN,
        kuten Hakiksen torin kalakauppias-Mattikin AINA TEKEE.

        Lopuksi voimme leikkiä työntämällä kähveltämäni Omar-konvehdin kosteiden huulteni väliin, jotka odottavat KIILTÄVÄN SINIPUNAISINA, NAPANI ALLA. Sieltä Aurinko-Timppa sitten pyydystää herkkunsa, luolamieheen hampaillaan!

        Vielä uskaliaampaa olisi toki viedä varastettu Omar rusottavasta ryppyreikäsestäni!


      • ridaa

        mulla sama juttu..... vain liikkumalla ja etsimällä makeat paikat saan oon päällä
        ratsastamalla..... sinä on ihana säätää oman tuntemuksen mukaan..... ja puhella
        miehelle miten hyvältä hän tuntuu...... miehen kädet ylettyvät hyväilemään kasvoja,
        hiuksia, selkää, lanteita...... aijai mitä herkkua.....


    • munmun

      Nainen on saanut orgasmin kun lakan on märkä niinkuin alleen olis laskenut

      • Aito vai laite

        No tuo naisen ejakulointi on kyllä eri asia kuin orgasmi ja todella paljon harvinaisempi eli ei tarvi kenenkään hermostua ellei ole lakanat kastuneet muusta kuin hiestä.
        Kerran olen ejakuloinut ja olihan se aika metka ja outo tunne.


    • Play-Online.us

      WWW.PLAY-ONLINE.US
      Pelaa 30,000 Pelit Online VAPAA

    • PANOMIES ISOLLA KYRV

      EI JOKA NAINEN SAA ORGASMIA MUT PARAS ORGASMI TULEE KANKUSESSA SE ON MAHTAVAA KUN NAINEN SAA ORGASMIN SAMAAN AIKAA KUN MIEHELTA LENTÄÄ ISOLASTI SPERMAA SE TUNTUU TOSI HYVÄLTÄ MUT EIHÄN JOKA NAINEN SIIHEN PYSTY PAITSI MEIDÄN EMÄNTÄ SE ON OIKEESTI MAHTAVA TUNNE ET TUNTUU ET PÄÄ RÄJÄHTÄÄ KAHTIA KANTSII KOKEILLA MUT EI KAIKKI NAISET SIIHEN PYSTY

    • nautintoa...

      Hyvältä tuntuu. antaa niin paljon energiaa. ehkä sellanen hetkellinen tajunnan menetys, mut tuntuu taivaallisen hyvältä.

    • naaaaaaaaaaaaaautin

      Mielestäni silloin kun saan vierasta-nainen "kusee" alleen siis ei okeesti vaan tuntuu peniksessä kuin laskis alleen - yleensä vieras varattu saa minut kivikovaksi... ja ruiskutan todella paljon spermaa.. On ollut kolme tyhmää ja kuivaa muijaa elämässäni sarasofia94..vai 95 minimii94..tai 95 ja peese .. olivat aikas kuivia ja henkisesti köyhiä.Huomennakin ois yhen 18v hoikan rintavan nainti ... on hänkin varattu mut mun maine on kiirinyt ja naiset haluu nauttia .. no minä kans ...-panen todella parastani... ja kaikki paljaalla ...en kumia laita..ps...takaa paras asento..

    • kamasuttura

      Jos haluan miestä, niin saan orgasmin. En tosin kykene haluamaan jokaista vastaantulijaa, vaan hyvin harvoin saatan tavata miehen, joka minua kiihottaa.

    • LAATUA

      OTA FERRARI TALLISTA TAI KOKEILE LADAA NIIN HUOMAAT ERON LAADUSSA JOS ET HUOMAA EROA OLET VÄÄRÄLLÄ ALALLA!

      • oiih ihanaa

        Ihana mies ja kunnollinen klitoriksen kiihotin seksiin mukaan ja takuuvarma orgasmien sarja tajunnan räjäyttävä.


    • Jos totta puhutaan

      Lompakon paksuus tietysti ratkaisee.

    • orkkujen salaisuus

      Pähkinänkokoisilla vajaasti toimivilla luolamiehen aivoilla ei kyllä tiedetä mitään naisen orgasmista. Nämä luolamiehen vaistoilla toimivat miehen kuvatukset vain luulevat tuntevansa naisen tilat täydellisesti mutta se luulo on pelkää harhaa.
      Vain nainen itse voi tuntea sen mitä on orgasmi hänelle.

      Miehen aivot eivät riitä näiden asioiden tajuamiseen. Nämä asiat ovat miesten aivoille aivan liian suuri asia ymmärrettäväksi. Pähkinänkokoisilla vajaasti toimivilla aivoilla ei näitä elämän suuria saloja selvitellä.

      • Tyytyväinen, Tuula

        "orkkujen salaisuus" veit kirjaimellisesti sanat suustani!

        Kokeilimme yhdessä kalakauppias-Matin kanssa tuntuuko
        hänen Hakaniemen torilta tuomansa, TUOREEN porkkananipun porkkana paremmalta kuin minun KOTITALOUSLUOKASTA PIHISTÄMÄNI nahkea pakasteporkkana!

        Kun UKKOMIES-KALAKAUPPIAS siinä taitamattomasti sohi haaruksiini kondomilla suojatulla HERKKUPORKKANALLA,
        lensin ajatusteni siivin NUORTEN, KOMEIDEN POIKAOPPILAIDENI käsivarsille. Silmät sumeina katselin ohuen valoverhon raosta Kallion taivasta ja ajattelin, miten LAITTAUDUN MAANANTAINA JOKO TIUKKAMIEHUSTAISEEN YLÄOSAAN TAI AVOKAULAISEEN PUSEROON, jotta rintani ovat paremmin poikaoppilaiden HUOMIOITAVISSA!!!! Tissini ikään kuin ponnahtavat vallattomina pomppimaan nuorten miesten YMMYRKÄISTEN SILMIEN ETEEN!


    • Aviomiesx

      Se kaiketi on napakymppi jos kumpikin laukeaa samaan aikaan.Itse unne aina mielihyvää kun saa kyrvän työntää syvälle ja 10-30 minuuttia vaihtelvaa naintia lähetyssaarnaja-asennoss ajosku minä alla välillä

    • tyytyväinen

      Kaikken parasta on omilla käsillä hoitelu saa varman orgasmin. Minä en viitsi miehen kanssa äheltää turhaa hommaa koska kokemusta on en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa on pitänyt näytellä saavansa jotta saa miehen tyytyväiseksi. En tiedä miksi miehet luulevat olevansa 10 pisteen oriita muka suorittavat jotakin vehkeellään ja luulevat naisen nauttivan hommasta. Mitä siinä kymmenen minuutin aikana tapahtuu ei mitään on koettu kun mies laukee niin itse on vasta päässyt alkulämmittelyyn asti ja tämä on totta ja koettu. Kyllä omilla käsillä hankittu orkku tai useampi on parasta saa täydellisen nautinnon uskokaa pois kokeilkaa vaikka.

      • TyytyväinenTuula

        Sillä aikaa kun yli 80-vuotinen äitini torkkuu Kallion kammarissa, vetäydyn keittiön nurkkaan KOSKETTELEMAAN HÄNEN KARHEILLA ÖLJYVÄRISIVELTIMILLÄÄN nännejäni ja "naurunappulaani".

        En halua rynnätä kalakauppias Matin tai Aurinko-Timon käsivarsille VALMISTAUTUMATTOMANA -
        PALJAAN NARTUNHIMONI NÄYTTÄEN, vaan hytkytellä tasapaksua valkoista vartaloani heidän kyljessään - hitaasti kiusaten ja LIMAISIA NAUTINNONHETKIÄ TARJOTEN.

        Pahimmat himonsa voi todellakin nitistää vaikkapa KOTITALOUSLUOKAN jääkaapista pihistettyä, pestyä porkkanaa käytellen. Miestä voi sitten kiusata hitaasti. Hänelle silmät sumentavaa nautintoa tuottaen.


    • Kukko4

      Kukko tietäää ,',, se on Hyvä. Kun ukko tärisee vaimonsa päällä , ja tulee 3 kertaa sellainen pitkä ruiskaus värinän kautta , se tekee taivaallisen autuaan olon 7tunniksi Se on sellainen leikki ,,,sen harvaosaa , täytyy syntyä naistavarten ,,,,,,

    • Kocks

      Seksi tuntuu parhaalta silloin, kun sitä saa. Kotona saa liian harvoin.

    • Rakastanitseäni

      Mitä järkeä on saada maanjäristysorgasmi, jos toinen osapuoli on sellainen, että myöhemmin sen ajattelemisestakin tulee moraalinen krapula? Ihminen on sillä tavalla fyysinen olento, että hyvä seksi orgasmimielessä voi tulla kenen kanssa tahansa, jolla on vain siihen sopivat fyysiset puolet.

      Sit on myös järki ja tahto, joilla voi ohjailla, kenen kanssa haluaa ihotason kontakteja. Hyvä seksi on mulle ainakin sitä, että on hyvä kontakti monella tasolla.

      Sanon kiitos ei suhteille, joista ei löydy muuta kuin hyvä seksi, koska en halua hajottaa päätäni ja persoonaani.

    • tonttu Tomera

      Paras ja ekolooginen joululahja on antaa puolisollesi kunnon jytky. Jospa sen jälkeen arkisemmat asiat saisivat oikean mittakaavan.

    • omapahan on valinta

      Se näyttely on muuten aivan turhaa... sen huomaa erittäin helposti...
      Paljon parempi olisi kertoa mitä haluaa ja mitä ei niin ei edes tarvitsisi yrittää sitä näyttelyä.
      jos joku mies oikeasti luule sen näyttelyn olevan aitoa orkkua niin hän myös luulee että nyt mennään niinku nainen tykkää eikä edes koita muuttaa "tyyliä" jolloin se nainen on se joka siitä kärsii.

    • kurre1

      Mulla oli sellainen nainen vuoden verran joka huusi kovasti tunnin nainnin puolivälissä saadessaan valtavia orkkuja,enkä minäkään hetkessä lauennut ,en ajatellut naistani yhdynnän aikana vaan Valmetin runkonumeroa siksipä mällin lento kestikin ja molemmat nautimme kovasti.Kyllähän tätä alta vastaajaa sai polkeakkin kuin tulpatonta mopedia aina hän vaan halusi naida tosin tällaisen naisen kanssa on kiva rakastella kun ei makaa kuin kuollut lahna punkan pohjalla!!

    • mullatulijo

      Mitäs tuota kyselemään.Asiahan on selviö
      Mulle riittä kun saan sanoa:"Kiitos! Mulla tuli jo." Näin on aina ollut ja aina tulee olemaan.

    • sumujensilta

      Sanoisin että, miehen läsnäolo ja halu saada nainen nauttimaan on kaikkein parasta. Kun mies saa naisen tuntemaan itsensä vapautuneeksi, halutuksi ja luotua ilmapiirin luotettavaksi, ei millään ole rajoja. Ilmapiirin tulee olla kiireetön, itse en ainakaan tule alla kahdessakymmenessä minuutissa, enkä haluakkaan tulla. Haluan nauttia orgasmista mahdollisimman pitkään. Vastaavasti, haluan antaa saman nautinnon miehelle. Haluan kiusata häntä mahdollisimman pitkään, jos vain mahdollista. Kaikillahan ei ole hyvää pidättäytymiskykyä ; ) Mutta päällimmäiseksi kuitenkin nostaisin sen luottamuksen, jos ei tarvitse hävetä tekojaan, ääniään tai vartaloaan niin seksi on vapautunutta ja ihanaa : )

      • uusi korko

        "Mutta päällimmäiseksi kuitenkin nostaisin sen luottamuksen, jos ei tarvitse hävetä tekojaan, ääniään tai vartaloaan niin seksi on vapautunutta ja ihanaa : ) "
        Tuon paremmin ei sitä voi sanoa! Tervehdys vaan "sumujensilta"


      • "Tuula Orkkula"

        "Haluan kiusata häntä mahdollisimman pitkään, jos vain mahdollista."

        Veit SANAT SUUSTANI, KIUSAAMINEN on sana, joka KUULUU oleellisena osana MYÖS MINUN SANAVARASTOONI. KOSTO, KIUSAAMINEN JA PÄÄN SUMENTAVA RAIVO. Sumujen sillalla...silmät raivosta sumeina...

        KIRJOITTELEE KEKSITTYJÄ JA VAHVASTI VÄRITELTYJÄ TARINOITA muiden ihmisten seksielämästä ja MUUSTAKIN ELÄMÄSTÄ:

        Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

        "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
        maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
        Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

        Tiedän, että

        - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

        -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

        Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä kiusaamisesta. Ihailen häntä:

        http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita

        http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db


      • Nainen vm1964

        Tunnelmasta se naisen koko aktin nautinnollisuus lähtee. Oli sitten kyseessä tuttu tai vähän tuntemattomampi mies. Tämän kun miehet ymmärtäisivät. Naisen on tunnettava itsensä kokonaisvaltaisesti hyväksytyksi ja kauniiksi. On oltava luottamus. Siitä eteenpäin huonommallakin tekniikalla puolin ja toisin selvitään.

        Ja jos mies todella haluaa naiselleen orgasmeja ja nauttii naisensa hekumasta, niin esileikkeihin kannattaa käyttää aikaaenemmän kuin viisi minuuttia, puolituntia vähintään.

        Kun edellä mainitut toimivat ejakuloin ja saan kymmeniä orgasmeja puolentoista tunnin session aikana.
        1. Oikea tunnelma
        - nainen tuntee itsensä kauniiksi ja halutuksi ja luottaa mieheen
        2. Pitkä esileikki
        - esileikin aikana kumpikin tuottaa toisilleen nautintoa , muttei vielä yhdynnässä.
        3. Panovaihe
        - jos mies on helpostilaukeavaa sorttia, kannattaa ajatella arvonlisäverolaskelmaa tai niitä valmetin sarjanumeroita


    • Isonenäinen,tihrusil

      Seksi tuntuu silloin kaikkein parhaalta,
      kun on oikein saanut kiusata jotakuta toista:
      Nyt esimerkiksi laitoin PAIKALLISLEHTEEN ILMOITUKSEN:

      "Hyi sinä vanhempi naishenkilö, joka kahmit kourakaupalla
      maksullisia makeisia keskustan kahvilassa maksamatta.
      Onneksi myyjätontut näkivät tilanteen ja saivat mummon ojennukseen."

      Tiedän, että

      - syyttämäni nainen on VAIN 10 vuotta minua vanhempi (nelikymppinen) eikä mikään mummo,

      -NAINEN on erityisen ylpeä siitä, ETTEI OLE KOSKAAN VARASTANUT mistään mitään (Mutta koska itse PIHISTELIN TEININÄ KAUPASTA, oletan että muutkin tekevät niin.)

      Saan orgasmini muita KIUSAAMALLA. Tässä teille esimerkkiä, miten kiusataan kunnolla:

      http://arkisto.aviisi.fi/artikkeli/?num=01/2007&id=7c202db

      http://www.tiede.fi/keskustelu/56853/ketju/viikkolehdet_patologisia_valehtelijoita

      T: Kiusailevan tyttöjengin ääni

      • sekopäiden palsta

        Ihme viestejä kyllä täällä. Parempi taas poistua vähäksi (tai vähän pitemmäksi) aikaa.


      • Ilkeille sekopäille
        sekopäiden palsta kirjoitti:

        Ihme viestejä kyllä täällä. Parempi taas poistua vähäksi (tai vähän pitemmäksi) aikaa.

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!


    • taina8

      Minua on paneskellut kymmeniä eri miehiä,useimmilta olen saanut kunnon kyydit ja orgasmit. Yksi Matti niminen mies oli yliveto kaikista miehistä hän on varattu ukkomies mutta käy usein luonani antaen ihanaa siitintä,sain tyttö lapsenkin hänen kanssaan vuosi sitten nimeksikin laitettiin Naima,Muisto,Matilda ja kaiken huippu kun hän tuo aina kauniin kukkakimpun tullessaan kun tulee naimaan minua,hän on kukkakauppias ja omistaa monta kukkakauppaa ja puutarhaa jossa kasvattelee viherkasveja.Eilen kun oikein kunnolla naitiin viimeisen varvin jälkeen kukkakauppias Matti sanoikin nyt täytyy lähteä töihin multa tuli jo.Meni purkamaan multa säkkejä varastolle.Tänään hän tulee taas luokseni,koska hänen vaimo ei ole kotona,saan Matilta taas monet kunnon orgasmit ihanaa!!

      • Herttainen kolmekymp

        Hienoa "Taina8", juuri tällaisia RIVOJA, KEKSITTYJÄ tarinoita ihmisen tulee suoltaa, vai PITÄISIKÖ KIRJOITTAA ULOSTAA nettiin! On tarinassa kiimaista UKKOMIESTÄ, kukkia vaikka kukkakauppiaan muodossa ja hekumaa.. Ihana tarina

        Kampaan juuri alasti PITKÅÄ, SUORAA, PUNAISTA TUKKAANI. Riisun silmälasit isolta nenältäni ja hankaan niiden sangalla riemunappulaani, joka kiltelee limasta kosteana.Ajattelen samalla erästä ihanaa ja isänmaallista, VANHEMPAA HANNUA. Handea...

        IHAILEN hänen isänmaallisia ja matsoja juttujaan SOTAVETERAANIEN seikkailuista.

        Haluaisin sanoa, kuulehan H...., mitä jos riisuisin "pikkarini" ja sinä antaisit minulle OIKEIN KUNNON KYYDIT kopiokoneen päällä. Sydämeni HAKKAISI hekumasta, ja PITKÄ PUNAINEN SUORA JA SILKKINEN TUKKANI juoksisi pitkin nuorta, kolmekymppistä selkääni, kun Hannu lykkisi pahat pois mielestäni..

        Ei tarvitsisi enää puhua ja KIRJOITELLA vahvasti luultuja tai kokonaan sepitettyjä juttujaan muiden ihmisten PARISUHTEISTA ja RAKKAUSELÄMÄSTÄ, vaan voisi keskittyä EROTIIKKAPITOISTEN NOVELLIEN KIRJOITTAMISEEN, Hannun suomista orgasmeista nauttien. Nami.


      • Timo Tapiolta,terve

        "Tuula-Tainalle",

        paljon MEHEVIÄ orkkuja
        ukkomies-, kalakauppias Matin kainalossa,
        joka tuo Kallion kotiisi
        kukat HAKANIEMEN torilta!


    • Löytäjä Tuula!

      Tahdon "takatakataka"-Timon ottavan minut TAKAAPÄIN,
      kuten Hakiksen torin kalakauppias-Mattikin AINA TEKEE.
      Lopuksi voimme leikkiä työntämällä kähveltämäni Omar-konvehdin kosteiden huulteni väliin, jotka odottavat KIILTÄVÄN SINIPUNAISINA, NAPANI ALLA. Sieltä Aurinko-Timppa sitten pyydystää herkkunsa, luolamieheen hampaillaan!

      Vielä uskaliaampaa olisi toki viedä varastettu Omar rusottavasta ryppyreikäsestäni!

    • Leya_Leona

      Vautsivau, mahtavaa kuulla miehen suusta tämä! Tantrinen seksi on parasta, läsnäolo, päämäärättömyys, kunnioitus, aistillisuus, ah

      • Tuula Timona

        Jooga-sex? Tule Aurinkolahdesta Kallioon tai Espooseen,
        niin työnnetään yhdessä Omar-karkkeja KAIKKI REIÄT TÄYTEEN!


    • sorjhiyio23

      Kjun tjyönnät mjunan pjilluun, sje tjuottaa orgjasmin..

    • tuplakivaa

      kun saa kahta munaa yhtä aikaa, toista perseeseen ja toista pilluun

    • 8tu

      Miehen kanssa en ikinä saanut orgasmia. Suurin osa miehistä on aivan surkeita sängyssä, jotenpa vaihdoin naisiin, seksikin parani kertaheitolla

    • huujkjhhh

      Olen väsynyt, naiseni orgasmiin, koska. Se jatkuu ja jatkuu jatkuu...... Jumaleisson sitä meteliä. Jouduin aikoinaan Rodoksella, Siravast hotellin respassa puhutteluun, niistä äänistä. Norski pariskunta oli valittanut että he eivät voi nukkua koska naapurit harrastaa seksiä koko ajan.
      Arvatkaao liko hauska tilanne, oli ja ei. Yksi respan tytöistä otti asiakseen tämän jälkeen iskeä minulle silmää ja vilautella kieltään. Tästä taas muija otti pulttia.
      Eli, älkää puhuko minulle, ainakaan naisen, orgasmeista.

      • Itsepäteet

        Seksi tuntuu parhaalta silloin, kun on kiinni jäämisen mahdollisuus.


      • Kalevi Kulli

        Eikös se ollut Floridassa, jossa heppiäsi Tuulan anteliaaseen tuheroon tuikit? Nyt kun Seksituu on VIETTÄNYT VILLEJÄ VUOSIA huru mycky, ANTAEN MIEHILLE EES-TAAS-JUMPPAA, hän on reenannut osaamisensa tappiin!


    • No, missäs se mulkku on silloin, kun seksi tuntuu parhaalta? No, tietenkin lasten kanssa kotona!

    • orkutta

      En ole koskaan saanut orkkuja. Mieheni aika laiska sängyssä joten sänkyhommat on jääneen

      • Herttainen kolmekymp

        Hannu antaa minulle orkut toimistolla kirjoittelunsa välissä.
        Näin ainakin haaveilen, minä punatukkainen, sinisilmäinen, sexy silmälasipäinen.


    • kalju kiljukaula

      Seksi ja uskonto ovat kaksi asiaa joiden parissa ihmiset menettävät järjensä valon kaikkein helpoiten. Kuten tästäkin ketjusta voi havaita.

      Sitten kun kyllästytte sekopäiden sössötyksiin ja haluatte keskustella seksistä asiallisesti, tervetuloa vaikka tänne:

      http://alastonsuomi.com/

      Jokainen halukas voi laatia vaikkapa blogeja. Tarpeeksi sekavaa settiä kun heittää, niin takuulla saa faneja. Ja hei, jokainen miinustuskin on vain plussaa...!

      • Naurunappula miehell

        Iso vaaleanpunainen aukko, vaikka niin pieni,
        johon hukun kokonaan.


    • 1+3

      Säälittäviä runkkuja koko paikka täynnä. Ja vielä tyhmiä kun vastailevat Suolisto 24 keksimiin juttuihin.

    • ihan just noin,kun

      kuvailit,luit ajatukseni;)Niin varmaan se mieskin teki silloin kerran,kun KAIKKI oli ihan täydellistä...sielujen sympatiaa,hyvin sanottu,sitä se oli.

    • ei väliä sen

      Parhaalta tuntuu,noin sekunti ennen kuin penikseni alkaa sylkeä spermaa pillun uumeniin !!! Taivaallinen tunne !!! Naine

    • Hmmm...
      Meillä on ainakin suhteessamme hyvin vapaamielinen huumori ja usein myös puhumme seksistä humoristisessa mielessä.Ja se on aivan ihanaa,että voi hieman naureskella asioista(meillä on mm:lännen nopein vetäjä ja niagaran putous,voi ihan itse miettiä kumpi on kumpi :D )
      Hyvä esileikki,virittynyt tunnelma ja kun ollaan äärimmilleen kiihottuneita niin kunnon pano,klitorista että rintoja(nännejä) stimuloiden tuo ainakin minulle naisena kunnon orgasmin ja toisenkin,eikäpä tuo mieskään ole ikinä asiasta valittanut.

      • Tiinajamiina

        Vuorotyössä käyn. Illalla lähden. Aamulla tulen.ja sitten yritän levätä. Vaimo on seksin myyjä. Lähtee miten sattuu. Ennen ei lähtenyt, mutta sovittiin, että ei kotona. Nyt sitten sanoo, koska en kykene katsomaan niin lähtee. Lähtee yleensä päivällä, vasta kun herää. Herää vähän aikaisemmin ja laittaa ennen kahdeksaa kaksi tytärtämme kouluun. Ehkä "tytärtämme" on väärä sanavalinta, koska toinen on hänen ja toinen minun.
        Eihän nyt toisia voi omistaa, mutta meidän "vastuullamme" nuo tyttäremme ovat. Toinen 18 ja toinen 19. Millä vastuullamme? Jos jotain sattuu, tytöt itse joutuvat kuulusteltavaksi. Ei siellä meitä tarvita.
        Niin minä tulen yleensä aamulla, koska minun vakkarini ovat normaaleja liikemiehiä. Päivällä ollaan tekevinään töitä. Mutta nukutaan kotona, kun muut sieltä töissä. Taitaa olla vähän niin että me olemme aikamme aatelisia, koska muut tekevät työt jotta meillä olisi hyvä olla. Nyt ajatus karkaa.
        Minä astun työllä mukaan, jolloin asiakas astuu myös.
        Kotona olen aamulla kun vaimoni ei siellä enään ole.
        Kun saamme yhteisen hetken ja kerrankin sen että hälinä (tyttäremme koulussa) on poissa, me tiedämme että tämä on meidän hetkemme. Voimme sen ohittaa tai ottaa. Tiedämme että jos ohitamme, koskaan emme saa hetkeä uudelleen ja emme myöskään millään tekosyyllä itsemme rauhaa.
        Meillä alkaa asia tuolta "ainavalniina" saunasta, jossa virittäytyminen alkaa. Kohtelias toisen hierominen on tärkeää. Tässä esileikissä voi mennä toista tuntia, mutta tällä voi hyvin osoittaa kumpi on nyt se alistuva ja pahoillaan oleva osapuoli. Tässä meillä roolit vaihtuu tasapuolisesti.
        On vaikea kuvitella hetero perhettä, jossa aina nainen alistuu ja mies ottaa. On kumma että jaksavat vetää aina niin. Miestä nimenomaan säälin, koska alistuminen on ihanampaa ja nuo kokemukset liene aika vähissä.
        Olen useasti miettinyt, että kuinka kaksi maskuliinista alistajatyyppista homoa pärjäisi autiolla saarella. Olisikohan niin että käynnistäisivät viimein sen oman armeijansa (ittensä), ja komentaisi hyökkäykkseen pistimet suorassa. No sitten kohta olisi yksi pari vähemmän.
        Nyt menee asian vierestä, mutta me otamme hetkemme. Suljemme siitä kaikki muut pois. Tällainen toimii, kun osaa väsymyksestään olla valittamatta ja pyrkii vain tekemään sen mistä toinen pitää kaikkein eniten. Joskus toinen jaksaa uhrautua samaan ja kaikki menee kuin sadussa. Kuukaudessa ehkä vain kerran menee näin. Se on vähän, mutta hyvä näinkin.
        Elämme avoimessa liitossa ja meillä on myös muita suhteita. Minulla harvemmin, mutta hänellä jo työnsä puolesta lähes päivittäin. Niin ja sitten nuo hänen "omat jutut" joista ei puhuta niin kuin on sovittu.
        Näin meillä on hyvä ja kaikki toimii. Kunhan lapsemme ovat onnellisia niin mekin olemme.
        Niin ja onhan minullakin omia juttuja. Eilen oli ihan tästä Tutrun keskusta n40 ikäinen mies. Selvästi oli ruokatunnilla koska vilkuili kokoajan kelloon sillä työn puolesta puku, joka oli siisti mutta ystävä hyvä, mutta laita tuollaiseen urheilijavartaloon mittatilauspuku. Se istuu paremmin.
        Sen maksun kanssa oli ongelmaa. Nyt tiedät että yleisesti tilatusta työstä maksetaan ensin ja sitten on työn aika. Ja se tinkiminen työn jälkeen on kuin etikettisäämtö, se ei tuota tulosta. En halunnut olla epäkohtelias.
        Vaihda se puna/keltaraitainen kravatti istuvampaan asuusi ja audiisi. Yleensä audiasiakkaat tulevat puku päällä. Vanhan taksimiehen tunnistaa mersusta ja bemareilla ajaa lähes aina alle 25 vuotias, joka on uskomattoman tyhmä.
        Kerran tuli varakas ja tyylikäs herrasmies bmv merkkisellä autolla. Itselleni hoin että nyt tässä logiigassa ei skulaa, niin olikin niin että hänen Audissa oli huolto ja tuo bemu on laina auto. Olo tuli heti turvallisemmaksi.
        Kuulin tuossa samalla uutiset, on se hienoa että 76% suomalaisista on natoa vastaan. En halua olla jenkkien kanssa missään tekemisessä. Kuontamon kidutussarella yli neljästäsadasta lähes kaksisataa on kuollut kuulusteluissa, joilla ei edes oikeuden käyntiä. Nyt loput kaksisataa ovat kaikki kokoaikaisessa letkuruokinnassa sänkyihin sidottuna, jotta eivät voi tehdä itsemurhaa. Jokainen kuulemma tekisi, jos saisi mahdollisuuden kuolla.
        Suurimmalla osalla letku on ollut mahassa YHTÄJAKSOISESTI yli kaksi vuotta. Ihmisen on raskas olla eristyksessä pimeässä liikkumattomana yli kahden vuoden ajan.
        Eniten kidutettavat pelkäävät joutuvansa USA /NATO:n Puolaan kidutuskeskukseen, jossa kaikki vangit kuolevat testauksen aikana ennemmin tai myöhemmin. Jenkit onnistuva lääkkeillä ja verensiirrolla pitämään nyljetyn ihmisen hengissä lähes kolme viikkoa. Mitään kipu- / tai särkylääkeitä ei anneta, koska haluavat nimen omaa testata millä kuulustelumenetelmällä saadaan eniten tulosta.
        On paljon matkustellut Venäjällä. Jos siellä olisi edes huhuja tällaisesta, kansa nousisi kapinaan.
        Olen Venähämielinen (syntyperäinen suomalainen).
        Meneepä taas vierestä. Eli kyllä kun hetki on hyvä niin orgasmi on ihanin mitä on olemassa, varsinkin kun sen saa joskus jopa yhtä aikaa.


      • Tuula=Tiinamiina(?)
        Tiinajamiina kirjoitti:

        Vuorotyössä käyn. Illalla lähden. Aamulla tulen.ja sitten yritän levätä. Vaimo on seksin myyjä. Lähtee miten sattuu. Ennen ei lähtenyt, mutta sovittiin, että ei kotona. Nyt sitten sanoo, koska en kykene katsomaan niin lähtee. Lähtee yleensä päivällä, vasta kun herää. Herää vähän aikaisemmin ja laittaa ennen kahdeksaa kaksi tytärtämme kouluun. Ehkä "tytärtämme" on väärä sanavalinta, koska toinen on hänen ja toinen minun.
        Eihän nyt toisia voi omistaa, mutta meidän "vastuullamme" nuo tyttäremme ovat. Toinen 18 ja toinen 19. Millä vastuullamme? Jos jotain sattuu, tytöt itse joutuvat kuulusteltavaksi. Ei siellä meitä tarvita.
        Niin minä tulen yleensä aamulla, koska minun vakkarini ovat normaaleja liikemiehiä. Päivällä ollaan tekevinään töitä. Mutta nukutaan kotona, kun muut sieltä töissä. Taitaa olla vähän niin että me olemme aikamme aatelisia, koska muut tekevät työt jotta meillä olisi hyvä olla. Nyt ajatus karkaa.
        Minä astun työllä mukaan, jolloin asiakas astuu myös.
        Kotona olen aamulla kun vaimoni ei siellä enään ole.
        Kun saamme yhteisen hetken ja kerrankin sen että hälinä (tyttäremme koulussa) on poissa, me tiedämme että tämä on meidän hetkemme. Voimme sen ohittaa tai ottaa. Tiedämme että jos ohitamme, koskaan emme saa hetkeä uudelleen ja emme myöskään millään tekosyyllä itsemme rauhaa.
        Meillä alkaa asia tuolta "ainavalniina" saunasta, jossa virittäytyminen alkaa. Kohtelias toisen hierominen on tärkeää. Tässä esileikissä voi mennä toista tuntia, mutta tällä voi hyvin osoittaa kumpi on nyt se alistuva ja pahoillaan oleva osapuoli. Tässä meillä roolit vaihtuu tasapuolisesti.
        On vaikea kuvitella hetero perhettä, jossa aina nainen alistuu ja mies ottaa. On kumma että jaksavat vetää aina niin. Miestä nimenomaan säälin, koska alistuminen on ihanampaa ja nuo kokemukset liene aika vähissä.
        Olen useasti miettinyt, että kuinka kaksi maskuliinista alistajatyyppista homoa pärjäisi autiolla saarella. Olisikohan niin että käynnistäisivät viimein sen oman armeijansa (ittensä), ja komentaisi hyökkäykkseen pistimet suorassa. No sitten kohta olisi yksi pari vähemmän.
        Nyt menee asian vierestä, mutta me otamme hetkemme. Suljemme siitä kaikki muut pois. Tällainen toimii, kun osaa väsymyksestään olla valittamatta ja pyrkii vain tekemään sen mistä toinen pitää kaikkein eniten. Joskus toinen jaksaa uhrautua samaan ja kaikki menee kuin sadussa. Kuukaudessa ehkä vain kerran menee näin. Se on vähän, mutta hyvä näinkin.
        Elämme avoimessa liitossa ja meillä on myös muita suhteita. Minulla harvemmin, mutta hänellä jo työnsä puolesta lähes päivittäin. Niin ja sitten nuo hänen "omat jutut" joista ei puhuta niin kuin on sovittu.
        Näin meillä on hyvä ja kaikki toimii. Kunhan lapsemme ovat onnellisia niin mekin olemme.
        Niin ja onhan minullakin omia juttuja. Eilen oli ihan tästä Tutrun keskusta n40 ikäinen mies. Selvästi oli ruokatunnilla koska vilkuili kokoajan kelloon sillä työn puolesta puku, joka oli siisti mutta ystävä hyvä, mutta laita tuollaiseen urheilijavartaloon mittatilauspuku. Se istuu paremmin.
        Sen maksun kanssa oli ongelmaa. Nyt tiedät että yleisesti tilatusta työstä maksetaan ensin ja sitten on työn aika. Ja se tinkiminen työn jälkeen on kuin etikettisäämtö, se ei tuota tulosta. En halunnut olla epäkohtelias.
        Vaihda se puna/keltaraitainen kravatti istuvampaan asuusi ja audiisi. Yleensä audiasiakkaat tulevat puku päällä. Vanhan taksimiehen tunnistaa mersusta ja bemareilla ajaa lähes aina alle 25 vuotias, joka on uskomattoman tyhmä.
        Kerran tuli varakas ja tyylikäs herrasmies bmv merkkisellä autolla. Itselleni hoin että nyt tässä logiigassa ei skulaa, niin olikin niin että hänen Audissa oli huolto ja tuo bemu on laina auto. Olo tuli heti turvallisemmaksi.
        Kuulin tuossa samalla uutiset, on se hienoa että 76% suomalaisista on natoa vastaan. En halua olla jenkkien kanssa missään tekemisessä. Kuontamon kidutussarella yli neljästäsadasta lähes kaksisataa on kuollut kuulusteluissa, joilla ei edes oikeuden käyntiä. Nyt loput kaksisataa ovat kaikki kokoaikaisessa letkuruokinnassa sänkyihin sidottuna, jotta eivät voi tehdä itsemurhaa. Jokainen kuulemma tekisi, jos saisi mahdollisuuden kuolla.
        Suurimmalla osalla letku on ollut mahassa YHTÄJAKSOISESTI yli kaksi vuotta. Ihmisen on raskas olla eristyksessä pimeässä liikkumattomana yli kahden vuoden ajan.
        Eniten kidutettavat pelkäävät joutuvansa USA /NATO:n Puolaan kidutuskeskukseen, jossa kaikki vangit kuolevat testauksen aikana ennemmin tai myöhemmin. Jenkit onnistuva lääkkeillä ja verensiirrolla pitämään nyljetyn ihmisen hengissä lähes kolme viikkoa. Mitään kipu- / tai särkylääkeitä ei anneta, koska haluavat nimen omaa testata millä kuulustelumenetelmällä saadaan eniten tulosta.
        On paljon matkustellut Venäjällä. Jos siellä olisi edes huhuja tällaisesta, kansa nousisi kapinaan.
        Olen Venähämielinen (syntyperäinen suomalainen).
        Meneepä taas vierestä. Eli kyllä kun hetki on hyvä niin orgasmi on ihanin mitä on olemassa, varsinkin kun sen saa joskus jopa yhtä aikaa.

        "Vuorotyössä käyn."

        "Meillä alkaa asia tuolta "ainavalniina" saunasta, jossa virittäytyminen alkaa."

        KÄÄNTEINEN SANAJÄRJESTYS ja saunassa virittäytymisestä
        kirjoittaminen paljastivat sinut, Tuula!

        Aikamoista tarinaa heitit! (MIELIKUVITUS VOI TOSIN PELATA MUILLAKIN KUIN TEILLÄ "SEKSIN AMMATTILAISILLA".)


    • Aino2

      Pikku hiprakassa tai pikku krapulassa

    • liikakin on pahasta
    • kokenutN

      Kun nainen tuntee itsensä kauniiksi, seksikkääksi ja halutuksi. Itselleni Se vaatii pysyvän suhteen ja rakkaus on oltava mukana. En pystyisi mihinkään yhden yön juttuun. Kehu ja koskettele/ silittele naista, suutele.

    • jijouhoih

      No minulla onnistuu parhaiten (tai oikeastaan vain) kun minun ei tarvitse esittää miehelle mitään, vaan tiedän että riitän vaikka ihan vain keskityn itse nautiskelemaan. Eli en yritä vain tyydyttää miestä.

      Ja AINA orgasmin saadessani pidän silmät kiinni, ja ajattelen että vähintäänkin 6 miestä nussii minua, mielellään kaikkiin reikiin. Se mielikuva johdattaa sitten orgasmiin. MUTTA todellisuudessa en koskaan haluaisi olla monen miehen kanssa, en tatuusti nauttisi siitä. Silloin joutuisin henkisesti juurikin siihen ikävään olotilaan, että minun pitäisi olla jotenkin erilainen, tyydyttää miehiä yms. Mutta oman rakkaan kumppanini kanssa voin fantasioida rauhassa, huoletta. Miehelleni en ole koskaan kertonut fantasiastani, enkä tule koskaan kertomaan.

      Jos mieheni fantasioisi kahdesta tai useammasta naisesta, en itsekään koskaan haluaisi tietää. Fantasiat ovat yksityisiä. Paljon tärkeämpää on vain luottaa siihen, ettei oma rakas oikeasti tarvitse ketään muita. Tai vaikka olisi vain lyhyempikin suhde takana, niin pitää vain luottaa siihen, että molemmat nauttii just sen ihmisen kanssa sillä hetkellä.

      Mitään sentään sielujen sympatiaa ei tarvita. Luottamus on toki plussaa pidemmässä suhteessa, koska muuten jos sitä ei ole, ongelmat tulee sänkyyn. Mutta lyhyemmässä suhteessa ei toki valtavaa luottamusta vielä tartte olla.

      Ja tuo kuvailusi ihon kautta tulevaan läheisyyden tunteeseen... Me ei miehen kanssa oikein olla sellaisia esileikin suurkuluttajia. Meillä seksi on hauskaa, ja aloitetaan yleensä esim niin, että toinen kysyy "pitäiskö jaksaa harrastaa seksiä". Ja sitten hypätään hommiin. En minä jaksa hinkuttaa tuntia, että voi kiihottua. Jos haluttaa, niin haluttaa yleensä heti.

      • practise...

        Diddo. En ole koskaan tajunnut mikä se idis on siinä että räplätään käsin toisen ihmisen haarovärkkiä iät ajat, tai vaikka pitkin päivää. Tuollainen itseasiassa loukkaisi, koska ärsyttäisi että mies kuvittelee että olen niin vaikeasti kiihottuva että pitää mennä pitkän kaavan kautta.

        Joko kiihotun varsin kohtalaisesti, tai en sitten ollenkaan. Uuden hoidon kanssa yleensä on kuin Niagara.


    • JÄKÄJÄKÄJÄÄÄÄÄÄ

      Katsokaa One Hour Photo. Seksi on parhaimmillaan kun Robin Williams tunkee kameran ja puukon kanssa hotellihuoneeseen jossa on alaston lemmenhetki meneillään.

    • Totuusnainen31

      Se on totta, että monet miehet eivät välitä (tai ymmärrä) naisen orgasmiin panostuksesta. Vastuu opastuksesta jää naiselle. Pohjoismaalainen seksikulttuurimme on kuitenkin vapautunut ja miehet ovat mielestäni valmiita kaikkeen, eivätkä näe ongelmaksi jos naisella on esim. vibra käytössään (klitoriksella) panon aikana. Älä siis anna seksin latistua tietämättömyyteen tai ujouteen. Ei mieskään halua kuollutta seksielämää (syistä joita hän ei osaa arvata), puhumattomuus ei auta kumpaakaan. Jos suhde on muuten hyvä, kannattaa seksiin panostaa!

    • Eilisiltaa muistelle

      Hormonit (ovulaatioaika paras). Sopiva ihminen, hyvä henkilökemia, siisteys, iloisuus, kosketukset, luisto, paksut limakalvot ja myös se tekniikka. Nylkytys tappaa tunnelman hyvin äkkiä, kuten pornofilmeistä huomaa. Tekniikkapuolta ei voi erottaa muusta, esim. joku asento voi osua ihan väärään kohtaan, ja sitä ei tunnelmalla paikata. Toisen huomiointi on myös fyysistä.

    • Öyestä

      Intimity, definetely.


      Eli uuden valloituksen kanssa tuntuu aina kaikkein parhaimmalta. Kyl se niin vaan on.

      • Tuula=Tiinamiina(?)

        Vuorotyössä käyn."

        "Meillä alkaa asia tuolta "ainavalniina" saunasta, jossa virittäytyminen alkaa."

        KÄÄNTEINEN SANAJÄRJESTYS ja saunassa virittäytymisestä
        kirjoittaminen paljastivat sinut, Tuula!

        Aikamoista tarinaa heitit! (MIELIKUVITUS VOI TOSIN PELATA MUILLAKIN KUIN TEILLÄ "SEKSIN AMMATTILAISILLA".)


    • pornojallu

      Parhaat orgasmithan nainen saa kun spermat ja ripuli sekoittuu suolenmutkassa kun iso aisa ruutaa lastia sisään muutaman desin!

    • saunatar3

      Orgasmini tuntuu täysin samalta kuin löylykauha olisi perseessäni. Usein onkin. Jos saan orgasmin.

    • Porotyttö1234

      Ihan kivalta se tuntuu :)

    • villiskoira

      Itse olen huono saamaan orgasmia miehen kanssa, ainoani olen saanut aamuisin. Juuri heränneenä, mieli levännyt eikä ole ehtinyt ajatella vielä oikeastaan mitään. Iltaisin ei onnistu, pystyn heittäytymään mukaan seksiin mutta se huippu jää koska arki painaa päälle. Ei tarvitse kun yhden asian niin ei onnistu. Vaikka meillä muuten menee hyvin, joka kannalta.

    • Koettu on

      Tiedän kuinka naiselle annetaan orgasmi. Se ei ole vaikeaa täytyy jättää oma nautinnon tavoittelu ja keskittyä antamaan naiselle nautinto koskettelemalla häntä, mutta ei jalkojen välistä, sitä aluetta täytyy välttää koskemasta viimeiseen asti.
      Kulli on ainoa joka saa mennä sille, kädet tai sormet ei.

    • nagger

      www.nig.gr/Hjl

    • peppu veikko

      kovaa perseeseen!!!!!!!

    • peppu veikko

      siis peppuun

    • n40+

      Ei tarvitse olla luottamusta ja sielujen sympatiaa, vaikka ei niistä haittaakaan ole. Olen monesti saanut seksitreffeillä valtavia ja upeita orgasmeja, vaikka mies on ollut minulle aivan uusi tuttavuus. Riittää, että tunnen miehen haluavan minua. Tunnen miehen heittäytyvän mukaan kiihkeästi ja ilman estoja.

      Ihan sama, onko meno rauhallista tunnustelua tai raisumpaa. Tärkeintä on, että saa olla oma itsensä ja pystyy heittämään aivot narikkaan ja keskittymään pelkästään nautinnollisiin tuntemuksiin, jotka mies saa aikaiseksi käsillään, vartalollaan, ääntelyllään, hengityksellään, kielellään, suudelmillaan ja tietenkin kalullaan.

    • Tysty

      Dildon kanssa saa parhaiten orgasmin
      Sellaisen jossa on klitoriskiihotin
      pelkkä kyrpä ei saa orgasmia aikaseks
      mutta kun kiihtotaa samalla klitorista
      niin jo vain ja vaikka kuinka monta ketaa
      kerron masturboinnistani blogissani
      http://keltainenkaura.blogspot.fi/

    • Ei dildon kanssa saa orgasmia. Kunnon orgasmi vaatii aidon kullin ja taitavan miehen. Fiilikset pitää olla kohdillaan heti alusta alkaen molemmilla, joskus olen sortunut ns. sääliseksiin ja koko homma mennyt tylsäksi jyystämiseksi.

      • kakkahommista perillä

        Ei seksi ole mitään jos mies ei saa porata myös kakkoseen naista..siitä kuitenki haaveilee kaikki miehet ja siitä, et akkA sen jälkee miehen cullin varresta nuolee kakan rippeet..ikäänkuin osoittaen uskollisuutta miehellensä


    • eksän mies

      Mun eksä oli kyllä virtuoosi, sai vähintään kolme kertaa aina kun pantiin. Ja mehän pantiin usein. Senkin jälkeen kun oli jo erottu ja nähtiin, edelleen pystyi heittäytymään hommaan niin, että sai.
      Valitettavasti on eksä. Muut jutut ei sitten niin hyvin toimineet.
      Luulen, että hänellä oli sekstaillessa aika paljon fantasiamaailmaa hommassa mukana, joskus niitä puhuikin, mutta kai molemmat huomattiin, että jos kaikki jutut kertoo, liikutaan vaarallisilla vesillä. Toinen voi fantasioida sellaisesta, mikä toisesta yäk.

    • ensimmäiseksi tulee ilman muuta ,jännitys pitää saada pois., sitten hyväileminen ,suukottelu ,ehkä imeminen,vaan ei tärkeää,jos muuten osaa kiihottaa,luin tuossa ,et joku epäili että selkä suukottelulla ei voi saada orkkuja, voin taata että saa, minulla on selässäni sellainen kohta myös, että sitä suukotellen , tulee aivan varmasti.eikä todellakaan tarvitse sen kummemmin kiihotella, vaan sen paikkaa ei tiedä kuin yksi.täytyiskö sanoa onneks.

    • minävaan

      Naisieni orgasmit ovat olleet sellaisia, että ne huutaa, repii kynsillä selkää ja kaikkea mistä kiinni saa. Lisäksi pillussa tuntuu kivaa supistelua. Toki vaihtelua naiskohtaisesti. Kaikki ei käytä kynsiä.

      Kaikki tämä edellyttää sielujen sympatiaa, yhteistä kemiaa ja eikä mitään suorituspainetta.

      Mulle on kuitenkin ollut aina mahtavaa saada naiseni tyydytettyä, hänelle hyvä olo ja nautinto. Oma mällin lähtö on ollut sivuseikka. Tokihan sekin lähtee, kun näen naiseni saaneen hyvää riittävästi. Sitten se käpertyy kainaloon, tai lusikkaan (naisesta riippuu) kuin pikkulapsi ja nukahtaa.
      Silloin tuntee olevansa jonkin sortin mies.

    • tyryweryw

      Minä saan orgasmin, kun pilluuni tungetaan löylykauha, se tuntuu hienon upealta.

    • marjaliini

      Kivoja orkkuja tullut kaameessa kankkusessa. Äijä ei saa ite krapulaa, vaikka kuinka juotais. Sitten kun lojun sängyssä darrassa se tulee kyrpä kovana kimppuun... Ja hetkeksi darra helpottaa. Ja hetken päästä sama uudelleen, kai sillä joku fetissi, kun mä oon ihan raato, niin sillä stondaa senkin takia?

    • Antaja

      Krapulassa kyllä jostain syystä panettaa ihan älyttömästi ja orkut tuntuu paljon vahvemmilta kuin muulloin. Mistä sitten lienee johtuukin...?...
      Mutta miehenä kyllä on kiva antaa orgasmi naiselle. On vain aika vaikea huomata(useimpien naisten kohdalla), milloin heillä tulee.
      Aika moni sit vielä ei jostain syystä oikein halua opetta/neuvoa, kuinka heidät saa tulemaan. Ovatko häveliäitä vai vaan niin tottuneita siihen, että jäävät ilman orkkua?
      Eräästä exästä kyllä huomasi aika hyvin hänen orkun. Hän oli aika hiljainen sängyssä, mutta puri harteista ja kynsi selkää kyllä nauttiessaan ja tietysti sen kovemmin, mitä enemmän hän nautti ja lauetessaan häneltä tuli vielä aika paljon märkää sieltä alhaalta. Sitä en tiedä, ejalukoiko hän peräti, vai oliko se vain tätä kiihoituseritettä, mutta kuitenkin.
      Yks ihanimpia kumppaneita seksin puolesta ainakin, joka mulla on ollut. harmi vain, että muu ei sitten toiminut edes vähääkään seksin vertaa.
      Itseltä myöskin tuli usein ihan sen vuoksi, kun hän tarrasi muhun tiukasti kynsin hampain kiinni orgasminsa kourissa ja siinä vaiheessa hän saattoi voihkaistakin hieman.

    • ihanaa on

      Melkein parhaan saan pyllypanossa kun samalla hieron klitorista

    • seksihullu1

      ite saan anaaliseksissä työnnän samallä dildon pilluun ahhh muna perseeseen

    • parittaja13

      Tässä vähän voihkittelusta ala janni hussi www.vlogia.com/videot/910/selkatreeni-ja-jamittelua siitäpä selvää mille pitäs kuullostaa

    • Kikka fan

      Riippuu ketä on kyseessä, mutta naisen orgasmi tuntuu ainakin itseni kohdalla siltä kuin lämpö väreet kulkisivat läpi ruumiini. Tärisen ja hytkyn ja tekee mieli kuunnella Kikan musiikkia kuka on tosi fiksu!

      • eihän

        ruumis mitään tunne sehän on kylmä silloin


    • pENISHAI

      olen 15 vuotias kinkerit6yttö enkä ole koskaan saanut orgasmia :) voisiko joku kertoa miltä se tuntuu :d:d:d::d

      • aaaaaaaaaaaaaamen

        Moi Fobba, olen nelikymppinen äijä ja vaikea sanoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe