Minä vuonna on ollut suomen kaikkien aikojen paras jääkiekko joukkue
SUOMEN KAIKKIEN AIKOJEN PARAS JÄÄKIEKKOMAAJOUKKUE
8
464
Vastaukset
2017. Timo Soini maalissa ja Väyrynen valmentaa. Pettämätön voimakaksikko.
- sjhsuygv
Torinon olympialaiset 2006 on ainoa oikea vastaus vaikka kultaa ei tullutkaan.
- hokigay
1995.
me katsotaan hokipoikien kanssa sitä uusintana aina kun pidetään saunailtaa. eli joka kuukausi. - kauheaa
nuorten joukkue
2015
ja eetu selänne paras,onneksi ei päässyt jäälle enempää munamaan.
Eikä valittu joukkueeseen enää.
Ei nimellä pelata pitää myös osata ja jos ei osaa niin ostaa paikka. - Anonyymi
Tasokkain pelaajisto on pakko olla Leijonat 2006 (Torinon olympialaiset).
Yhteishengen ja pelitavan näkökulmasta Leijonat 2019.
Kaikkien aikojen saavutus on Leijonat 2022 joilloin tuli MM ja Olympiakulta.
Jos puhutaan yksilötasolla kaikkein kovimmista pelaajista, Torinon 2006 joukkue on paras. Mutta jos korostetaan saavutuksia ja Leijonien "taisteluhenkeä", vuoden 2022 joukkue vie voiton!
NHL:ssä olisi Edmonton Oilers (1983-1985), kansainvälisessä jääkiekossa Neuvostoliiton punakone vuosilta (1981-1984), SM-Liigassa vastaus olisi joko Tappara (1986–1987) tai Jokerit (1996–1997). - Anonyymi
1995. Historiallinen ja käänteentekevä, kaiken myöhemmän pohja. Monen lähdön pystyräkänokat eivät ymmärrä, eivätkä enää muistakaan.
Hyväksytään myös -06, -19 ja -22 jonkunluonteisiksi vastauksiksi kunnon perustelujen kera, kuten edellä. (Tuo Torino ei tosin siltikään vain ollut voittajajoukkue, jotain siitä puuttui - vähän huonompi peli finaalissa jne.) - Anonyymi
Toki myös 2011 ansaitsee maininnan. Vaikka parhaista juhlista jos ellei muusta. Miksei muustakin, olihan siinä joukkueessa ylivoimainen, loppua kohti kiristyvä kierre myös pelillisesti. 6-1.
- Anonyymi
Timo Jutila joskus kehui hänen uransa aikana Suomen jääkiekkomaajoukkueen olleen parhaimmillaan vuonna 1994, tuona vuonna Suomi nappasi olympiapronssia ja MM-hopeaa! 😌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235