Hei!Oon yrittäny etsiä sellasia seksilautapelejä missä heitetään noppaa ja mennään eteenpäin ja tehdään mukavia tehtäviä ;) mutta en oo vielä löytäny.Voisiko joku auttaa mua?Joskus pari vuotta sitten löysin sellasen pelin mutta en löydä enää.Se oli Aladdin aiheinen peli.Tai siinä oli kuva Aladinista ja siitä prinsessasta kannessa mutta muuten se ei liittynä mitenkään siihen.Kiitos kaikille jotka auttavat!
Vastaukset 7
Joku pari kuukautta sitten näin sellaisen pelin Hot Lipsissä.
Ja nyt en kyllä ole yhtään varma, mutta muistelisin että Sin Cityn nettisivuilla olisi kanssa ollut joku sellainen peli...- Pelityttö
Kiitos!Mut tarkotin että mistä löytyis netistä niitä pelejä?!
- Nimetön
Pelityttö kirjoitti:
Kiitos!Mut tarkotin että mistä löytyis netistä niitä pelejä?!
Kokeile: www.toyheaven.com tai jotain sinne päin...
Hae googlen hausta seksiliikket, kyllä tärppää.
Olen rakastunut "kahden kesken" nimiseen peliin.
Se on eroottisempi, kuin yleensä.
Ai niin, www.annajaonni.fi, sieltä kans saa.
- anni
...numero 14/2004 mukana tuli sellainen Rakkauspeli. Tehtävät erittäin mukavia ;)
- Pelityttö
Elikkä haluisin tulostaa netistä jonkun pelin.Onko sellasia jossain?Joskus on ollu.Ku sen minkä ite löysin joskus oli just sellanen minkä pysty printtaamaan.Hyviä vastauksia on kyllä tullu ja kiitän niistä!Ja jos netistä en löydä ni varmasti kokeilen jotain noista ostettavista peleistä. :)
- Nimetön
juuri on painoon mennyt kotimainen seksipeli. Peli on kaksiosainen: riisutumisosio ja tehtäväosio. Tee ennakkotilaus: hinta 15 euroa postikulut.
[email protected]
- Anonyymi00006UUSI
Minä tein itse seksipelin jota pelattiin vaimoni ja kahden kaverini kanssa . Otimme muutamat paukut ja ehdotin pelin pelaamista ja kaikkihan suostuivat , kerroin heille että olen tehnyt sen itse ja pelin sääntöjä pitää noudattaa . Arvoimme nopalla aloittajan ja se aloitti joka sai pienemmän luvun . Yksi kaveri aloitti , ensimmäinen oli suutelu jos sai ykkösen tai kuutosen niin pääsi ohittamaan ja kukaan ei päässyt joten jokainen suuteli vuoroin miehet vaimoani sekä vaimoni miehiä . Seuraava oli , ohittamaan pääsi 1 ja kakkosella ja yksi kaveri pääsi ohi ja tehtävä oli riisu ylävartalosi paljaaksi ja hävinneet myös tekivät niin vaimoni oli tissit paljaana , seuraavaa ei päässyt ohittamaan vaan piti riisua itsensä alastomiksi joten o,immenkalvo kaikki nakuna . Seuraava olikin että pääsi ohittamaan 5 ja kuutosen heittämällä ja siinä onnistuin minä muitten täytyi tehdä mitä kohdassa luki ja siinä oli että , nainen runkkaa miehen / miesten kullit pystyyn ja miehet naisen / naisten pillut märäksi ja vaimoni aloitti kasinkäein runkkaamisen ja otti jopa suuhun kullit ja sai ne seisomaan , sitten oli miesten vuoro toinen työnteli sormiaan pilluun ja toinen hieroi klitorista , aika nopeasti vaimo jo huohotti ja kaverit sanoivat nyt on pillu märkänä . Jatkoimme peliä ja heittämällä 3 tai neljä niin joutui ohittamaan tehtävän joka oli , työnnä kulli pilluun ja nai muttei loppuun asti ja naiselle , istu kullin päälle ja nai muutaman kerran päällä naiden ja kukaan ei ohittanut ja vaimo halusi aloittaa . Hän vuoronperää istui kullin päälle ja nai eestaas niinettei tullut miehiltä ja kaikki miehet naivat vaimoani takaapäin . Jatkettiin peliä . Sanoin että näette että on yksi tehtävä ennenkuin ollaan maalissa ja kukaan ei pääse ohittamaan sitä . Siinä lukee , joka heittää isoimman luvun niin hänen pitää naida loppuun asti joko naista tai jos nainen voittaa niin hänen pitää ratsastaa niinettä mies päästää spermat pilluun . No kaveri heitti kuutosen ja minä viitosen vaimoni kolmosen ja toinen Kaveri ykkösen joten kaverini aloitti naimisen nyt lähetyssaarnaaja asennossa , ei kestänyt kauaa kun vaimo jo oli orgasmin partaalla hän hoki nai nai nyt kovempaa ja kohta kuului hänen suustaan ooh kun sai ja niin sai kaverikin, olin hakenut paperia keittiöstä jotta sain spermat pyyhkiä pillusta ja pääsin naimaan ja takas vaimolta tuli melkein heti orgasmi ja minäkin olin sen verran kiihottunut kun katsoin kaverini nussimista vaimoani että tuli aika nopeasti . Pyyhin pillun valuvasta spermasta ja sanoin , Noniin vaimoseni nyt ratsastamaan mutta hän sanoi että pitää hetki levätä ja levättyään hän nousi istualleen , kaverin kulli oli lörspähtänyt ja vaimo otti sen suuhun ja kädellä runkkaili kullin pystyyn ja ei muuta kuin istumaan kullin päälle ja ratsastamaan , kyllä vaimo ratsastikin ja muutaman minuutin tehtyään sitä kaveri tarras vaimoa pyllystä kiinni ja pysäytti tämän liikkeen sanoen nyt tulee . Vaimo nousi kullin päältä pois niin pillusta valui sperma heti pois ja kaverin kullilke ja palleille , annoin paperia ja kaveri pyyhki spermat pois . Sellainen peli meillä ja olemme pelanneet myös räsypokkaa ja jatkettu kun vaatteet olivat lähteneet ja lopuksi vaimo sai kolmelta siemenet pilluun . Vaimoni on 38 vuotias ja me miehet 40 - 53 vuotiaat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1361557Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431373Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak118861Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123826- 77785
- 56741
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero149592- 37571
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt295568- 6540