Missäs tampereella tuulilasin vaihto olisi hyvää työtä ja kohtuuhinnalla? Onko tietoa, v70 vuodelta 2004 ja nastat tuhonneet tuulilasin, lähti lohkeamaan.. ja mitä tuo vaihto yleensä kustantaa jos on tietoa`?
Tampere tuulilasin vaihto V70 vm.2004
5
1815
Vastaukset
- tuttupaikka
Tampereen tuulilasimyynti..käyttöauton ja radan välissä yläkerrassa.keskustanpuoleisesta päästä ramppi ylös toiseen kerrokseen.
- Captivated
Hintaa tullee 300-400 euron välillä. Riippuen siitä, onko sadetunnistin.
- lasivakuutus
tarkkanäköinen kuski jos näkee juuri nastan osuneen lasiin, on se sen verran harvinaisempaa kuin kiven osuma ja varsinkin jos siitä on tullut peräti särö.
Tuliko runko ja peräti kovapala edellä?- volga-asseri
haista sinä.. otin 2 tarjousta, toisen käyttöautolta. hintaa tuli 320 ecua ja hyvin laiteltu laadukas lasi on nyt keulalla. ja tuo hinta ei ole käyttöauton hinta.
- aosijosgd
Itse käytin tätä palvelua
https://autojerry.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672754
- 2012007
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.461554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 791161
- 811060
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987