Stondis ja kusihätä

????

Miten ihmeessä te miehet voitte käydä kusella esim yöllä, kun heräätte stondis päällä. Miten se kalu kääntyy kohti pyttyä vai vedättekö kaaressa metrin päästä..? Kaikkee sitä naisihminen mietiskelee....

9

1686

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pisumies

      aika paha..haluutkos tulla kurkkaan joku aamu..imaseen alkuun..en tie tarkkaa mut ite kyl osun vierestäki pönttöön..tai istun kuselle..sillai menee kunnol sisään.

      • Pönde

        Kunnon etukeno...:()toimii..


      • mary
        Pönde kirjoitti:

        Kunnon etukeno...:()toimii..

        Eikö sitä voi vain taivuttaa alas ja pissiä sitten? Vai tekeekö se liian kipeetä?


      • ????

        Ihan minä tosissani kysyin. Sen verran olen väännellyt jäykistyneitä kaluja, että tiedän ettei niitä noin vain väännetä ala-asentoon. Ja tosimieshän ei istualtaan kuseskele! NO.. Toki voisin alkuun imaista niin pääsisin näkemään ;)


      • munkki
        ???? kirjoitti:

        Ihan minä tosissani kysyin. Sen verran olen väännellyt jäykistyneitä kaluja, että tiedän ettei niitä noin vain väännetä ala-asentoon. Ja tosimieshän ei istualtaan kuseskele! NO.. Toki voisin alkuun imaista niin pääsisin näkemään ;)

        tosimies kusee istualtaan ei ole lattia eikä pöntönreunat kusessa


    • tilulii

      lasken silloin lavuaariin, ei viitsi silmät tihrussa alkaa taivuttelemaan.

    • ISO-Jorma

      Ainakin suoraan suihkun lattiakaivoon...Mullon niin mahtava jortikka ettei se kankeana pönttöön taivu..Joskus kokeillu niin pönköttää pöntön posliinireunaa vasten,kun jurrissa oon yrittäny kusta istualtaan. Mulla kyllä kuset luiskahtaa usein housuunkin,kun tarpeeksi päihtynyt olen.

      • Anonyymi

        mulla on tratti johon kusen kun jäykistellee, pystyy säätään kusemiskulmaa, trattia siis käytetään pöntön päällä.


    • ????

      Olin tosissani miettinyt asiaa slloin tällöin. Hienoa, että sain asiallisiakin vastauksia. Taas on yksi mysteeri selvitetty. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe