jääkiekko haisee

mob

niin että onko hölmömpää lajia kuin jääkiekko. aikuiset miehet luistelee kumikiekon perässä. ei vittu. yliarvostettu laji. mitä väliä sillä on kuka jonkun karjalacupin voittaa kun sitä ei sitten viikon päästä muistele kukaan.

8

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksu

      no entäs jalkapallon pelaajat sitten...nekin juoksee jonkun pallon perässä...oli vesisade tai helle päivä..jääkiekkoa pelataan sentään sisällä...

      • Tämä harjaavien talonmiesten laji kurlinki on kans ihan turha. Sitä paitsi meijän talon talkkari ei ole koskaan ollu niin virkaintonen, kun ne TV:ssä esitetyt. Kurlinkissa on sekin käsittämätön seikka ku yleensä urheilijat juoksevat pelivälineen perässä, nii nää urpot juoksee harjan kaa sen kivimöykyn edessä. Vähän katto talkkari pitkään ku sanoin sille, että harrastasit säkin kurlinkia, nii tulis nää meijänkin käytävät putsatuiks ennen jouluu...


    • Pulli

      Tiäksä hei ne sen takia luistelee nii typerästi kumikiekon peräs et ne saa siitä rahaa ja kunniaa. Mitä paremmin pärjää sitä enemmän ne sitä saa. Sit ne sattuu viel pitämään siit touhust. Se on niitte työtä.
      Sit ihmiset on kautta aikain tykänny urheilusta ja kilpailuista yleensäk, kosk meil on luontainen kilpailuvaisto geeneis. Siks tää jäkiksen ja muun urheilun suosio.
      Ja viel: ei sulle niinku ei monelle muullekaa oo mitää väliä vaik karjalacupin voitosta mut ehkä jotku aikuiset miehet jopa hyötyy siitä.. mietippä sitä!

    • Mieti nyt

      Siis mitä järkee on missään urheilussa???????????
      Siis sehän on ihmiselle luontaista kilpailla, minkälainen maailma olis ilman urheilua????

    • jaska

      siis sehän on urheilua.. et taida tykkää sit mistää urheilusta???????

    • 878

      OIS HIENOO NÄHDÄ JOSKUS KUN LEIJONAT VOITTAISIVAT BALTIKA < ROSNO < IZWESTIJA CUPIN AVAUSPELEISSÄ RUOTSIN. KAKSI KERTAA ENSIN 3 - 6 JA SEN JÄLKEEN 5 - 4 KOSKA OLISI HIENOA ETTÄ SIINÄ OLISI JOSKUS SELLAINEN SÄÄNTÖ ETTÄ SUOMI KOHTAISI RUOTSIN KAKSI KERTAA JA SITTEN VENÄJÄN KERRAN. JA JOSKUS OLISI HIENOA NÄHDÄ KANADA - SUOMI 6 - 8. 0 - 1 PETRELL 0 - 2 BERGENHEIM 0 - 3 BERGENHEIM 0 - 4 NURMI 0 - 5 NYHOLM 0 - 6 BERGENHEIM 0 - 7 NURMI 1 - 7 CROSBY 2 - 7 NYHOLM 3 - 7 LEHTONEN 4 - 7 HOKKANEN 5-7 HOKKANEN 6-7 NYHOLM 6-8 NYHOLM. JA VENÄJÄ - SUOMI 2 - 5. 0 - 1 PETRELL 0 - 2 RUUTU 1 - 2 OVECSHKIN 2 - 2 OVESCHKIN 2 - 3 LEPISTÖ 2 - 4 LEPISTÖ 2 - 5 KORPIKOSKI

    • jäkis rulettaa

      ei kai sille mitää voi jos sä et jääkiekostä tykkää.. mutta mä oon kyllä ainaki sitä mieltä että JÄÄKIEKKO ON IHAN SUPERI LAJI!! jääkiekkoo parempaa ei ookkaa!!

      • man-legally

        siis jääkiekko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe