Onko kenelläkään kokemusta, kuinka kauan Sepramin aloituksesta johtuva pahoinvointi kestää? Olen käyttänyt lääkettä nyt 4 viikkoa ja ajoittain edelleen olen pahoinvoiva ja ruokahalut vieläkiin hakusessa. Lääkäri sanoi, että minulle 10 mg annos on riittävä, kannattaisiko sitä koittaa laskea 5 mg? Paino pudonnut 5 kg.
Sepram ja pahoinvointi
5
233
Vastaukset
- 2-356x99
Riippuen mitä osaa pahoinvoinnista tarkoitat niin muutamasta viikosta loppuelämään.
- kokkelkakkel
Jos ei lopu lähi aikoina niin sano lääkärille siitä..
- Wiklund
Mie olen syönyt 15 mg Sepramia vuorokaudessa 3 vuotta, pahoinvointia ei ole ollut ja safka maistuu.Luulin että se veisi ruokahalut mutta ei mitään vaikutusta, olen lihonut vaan.Ainoa haitta on että sukupuoliset halut ovat kadonneet täysin ja sladdi on ihan hautalerppa. Ikää on 60v ja kuukausi sitten todettiin vielä 2 diabetes.
Täytyy vaan tottua tilanteeseen ja unohtaa tuo naismaailma. Onpa harmillista. Hoida hyvin diabetes niin ei tule lisää ongelmia.
- Heitä
vesilintua koko paskalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot993775Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe523126- 793037
- 192875
- 282744
- 522472
- 192207
- 602138
- 591986
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121888