Nuoria odottajia/äitejä Pirkanmaalta, esim. Tampereelta, olisi kiva tutustua muihin samanlaisessa elämäntilanteessa olevaan. Itse ole 18-vuotias! :)
Nuoria äitejä/odottajia pirkanmaalta :-)
5
85
Vastaukset
- flikka...
Mistäpäin Tamperetta olet? Itsekin olen kohta 19v ja kylläkin olen jo synnyttänytkin :)
- nuorimamma95
heippa ite 20v ja tampereelta kans ja alkuvaiheessa raskautta mennää vasta :)
- äitijapoika_
Moikka! Käykö kukaan enää täällä? Olen 21v 6kk pojan äiti ja haluaisin tutustua muihin pienten lasten äiteihin :)
- tampereeelta
Hei! Olen 20 vuotias ja muutaman kuukauden ikäisen pojan äiti. Olisi kiva myös tutustua muihin samassa tilanteessa oleviin ja saada pojalle samanikäistä seuraa ihmeteltäväksi.
- nuoretmamat
Hei! Olen Pirkanmaalainen 10kk pojan äiti (ja toinen tulossa) ja etsisin seuraksi nimenomaan nuori äitejä, joilla olisi jo lapsi! :) Yhteyttä saa sähköpostitse [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003495049- 162276
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786