PEKKA HIRTTI MUUMIN!

Komentaja

Muistatteko kaikki nyt aivan varmasti sen Hesarin viikkoliitteen,jossa 90-luvulla Pekka kertoi hirttäneensä muumin asuinrauhan säilymiseksi hänen taloyhtiössään,joka muuten oli muumimaailmaa vastapäätä Naantalissa?(kansallinen88 pyysi näitä tarinoita,joita mulla kyllä riittäisi vaikka lehtijuttuuun...)

16

3645

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansallinen88

      Me kaikki haluamme kuulla lisää juttuja Pekasta, niin hyvässä kuin pahassa.

      Hän oli mielenkiintoinen persoona.

      Kerro lisää, avaa sanainen arkkusi, voit myös päästä johonkin iltapäivälehteen tai seiskaan jos jutut ovat riittävän meheviä.

      Siitoimen kuolemasta on pian tulossa 1 vuosi, ja uusnatsit ovat järjestämässä muistojuhlaa hänen muistolleen.

      • Komentaja

        Olin pitkään Suomessa uusnatsien "kakkosmies",mutta uskoontuloni -97(helluntaiherätys) muutti kaiken!Yksi hupaisimmista valokuvista minulla on Pekasta se,kun hän kaverini kuvaamana istuu vessanpytyllä paskalla,jossain äitini albumeissa!Esim. eräs toisinajattelevan sotaveteraanin muilutus 90-luvulla jäi silloisen adjutanttini kanssa elävästi mieleen!Miestä epäiltiin kommunismista!Teki lopulta allensa!Tämä menee jo aika salaiseksi...


      • üchs waan
        Komentaja kirjoitti:

        Olin pitkään Suomessa uusnatsien "kakkosmies",mutta uskoontuloni -97(helluntaiherätys) muutti kaiken!Yksi hupaisimmista valokuvista minulla on Pekasta se,kun hän kaverini kuvaamana istuu vessanpytyllä paskalla,jossain äitini albumeissa!Esim. eräs toisinajattelevan sotaveteraanin muilutus 90-luvulla jäi silloisen adjutanttini kanssa elävästi mieleen!Miestä epäiltiin kommunismista!Teki lopulta allensa!Tämä menee jo aika salaiseksi...

        ...Michael Aalto?


      • Komentaja
        üchs waan kirjoitti:

        ...Michael Aalto?

        Olen.Tulin,näin ja voitin!


      • üchs waan
        Komentaja kirjoitti:

        Olen.Tulin,näin ja voitin!

        ...näin sut kerran telkkarissa. Se oli dokumentti Siitoimesta ja sen porukoista. Mikä sut sai hurahtamaan uskoon? Eiks se o vähän niin kuin menis ojast allikkoon!?

        Ei millään pahalla, mut ooks yhtään laihduttanu sit viime näkymän :-)


      • Komentaja
        üchs waan kirjoitti:

        ...näin sut kerran telkkarissa. Se oli dokumentti Siitoimesta ja sen porukoista. Mikä sut sai hurahtamaan uskoon? Eiks se o vähän niin kuin menis ojast allikkoon!?

        Ei millään pahalla, mut ooks yhtään laihduttanu sit viime näkymän :-)

        Terveys - ja ulkonäkösysistä olen nyt tavallista rajummalla laihiksella;vuodessa on pudonnut 30 kg ja vielä pitäisi jouluun mennessä 20kg,mutta se taitaa nippanappa jäädä haaveeksi,niinkuin moni asia täällä ajassa.Verenpaineen kanssa on ollut ongelmia,joten lähinnä siksi näin raju laihis.Veren sokeritkin on sillointällöin ollut koholla.


    • Suominen.

      Tämä muuminhirttojuttu on yksi yleisimmistä vastustajien Pekka Siitoimesta keksimistä legendoista. Nämä eivät tietenkään pidä paikkaansa, mutta näillä yritetään antaa kansalle huonoa kuvaa valtakunnanjohtajasta.

      • Kurkkupurkki

        "Tämä muuminhirttojuttu on yksi yleisimmistä vastustajien Pekka Siitoimesta keksimistä legendoista. Nämä eivät tietenkään pidä paikkaansa, mutta näillä yritetään antaa kansalle huonoa kuvaa valtakunnanjohtajasta."

        Älä lätkytä sontaa. Minulla sattuu olemaan kuva ko. tapahtumasta sillä olin Naantalissa kun "valtakunnanjohtaja" Pekka "en ole yhtään sekaisin" Siitoin hirtti & poltti muuminuken "protestina" siitä että Muumimaailma avattiin.
        Ja kyllähän se Laku-Pepe Siitoin vastasi itse "huonosta julkisuuskuvastaan" - sillä ei kukaan voi keksiä yhtä idioottimaisia tempauksia kuin Pepe. Suosikkini tämän loistavan tilannekoomikon projekteista oli Ku Klux Klan-tyylinen ristinpoltto jonkin mustalaisperheen pihalla.


      • Suominen.
        Kurkkupurkki kirjoitti:

        "Tämä muuminhirttojuttu on yksi yleisimmistä vastustajien Pekka Siitoimesta keksimistä legendoista. Nämä eivät tietenkään pidä paikkaansa, mutta näillä yritetään antaa kansalle huonoa kuvaa valtakunnanjohtajasta."

        Älä lätkytä sontaa. Minulla sattuu olemaan kuva ko. tapahtumasta sillä olin Naantalissa kun "valtakunnanjohtaja" Pekka "en ole yhtään sekaisin" Siitoin hirtti & poltti muuminuken "protestina" siitä että Muumimaailma avattiin.
        Ja kyllähän se Laku-Pepe Siitoin vastasi itse "huonosta julkisuuskuvastaan" - sillä ei kukaan voi keksiä yhtä idioottimaisia tempauksia kuin Pepe. Suosikkini tämän loistavan tilannekoomikon projekteista oli Ku Klux Klan-tyylinen ristinpoltto jonkin mustalaisperheen pihalla.

        Pekka Siitoimen toiminta oli kansallisesti merkittävää. Totta kai joskus saattoi hieman läikkyä yli, mutta elä silti sorru vääristelyyn ja perättömiin syyteeisiin.


      • Komentaja
        Kurkkupurkki kirjoitti:

        "Tämä muuminhirttojuttu on yksi yleisimmistä vastustajien Pekka Siitoimesta keksimistä legendoista. Nämä eivät tietenkään pidä paikkaansa, mutta näillä yritetään antaa kansalle huonoa kuvaa valtakunnanjohtajasta."

        Älä lätkytä sontaa. Minulla sattuu olemaan kuva ko. tapahtumasta sillä olin Naantalissa kun "valtakunnanjohtaja" Pekka "en ole yhtään sekaisin" Siitoin hirtti & poltti muuminuken "protestina" siitä että Muumimaailma avattiin.
        Ja kyllähän se Laku-Pepe Siitoin vastasi itse "huonosta julkisuuskuvastaan" - sillä ei kukaan voi keksiä yhtä idioottimaisia tempauksia kuin Pepe. Suosikkini tämän loistavan tilannekoomikon projekteista oli Ku Klux Klan-tyylinen ristinpoltto jonkin mustalaisperheen pihalla.

        Valitettavasti nimimerkki kurkkupurkki on väittämissään oikeassa,tämän uskallan todeta,koskapa tunsin Pekan henkilökohtaisesti ja "hyvin".


    • isänmaallinen

      Vai on Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin hirttänyt jonkun muuminuken tai pehmolelun tai mikä nyt olikaan? Onpa kauheeta!

      Hei, minulla on teille uutisia.
      Se ei ollut elävä.

      Te antinationalistit olette nähtävästi niin lapsellisia, että luulitte jonkun nuken tai pehmolelun olleen elävä.

      Siis jos Muumipeikko olisi oikea elävä olemassa oleva henkilö, jonka valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin olisi hirttänyt, niin sitten ehkä vielä ymmärtäisin että aiheesta jaksetaan vieläkin tehdä kohua, mutta en tosiaankaan tajua, minkä takia jonkun lelun hirttämisestä pitää ruikuttaa vielä useiden vuosienkin jälkeen?

      • Eihän jonkin pehmolelun hirttäminen mitenkään "hirveätä" ole, se on vain perkeleen pöljää! Kyseessähän oli "protesti" Tove Janssonia ja hänen luomiaan hahmojaan kohtaan. Eipä tainnut Pepe ottaa sitäkään huomioon homovihassaan (Jansson oli lesbo) että hyvin monet hänen ihailemistaan natsipampuista oli homoseksuaaleja ja perverssejä: Ernst Röhm oli homo, Julius Streicher myös, Hermann Göringillä oli transvestiitin taipumuksia...


      • Humppailves
        Kurkkupurkki kirjoitti:

        Eihän jonkin pehmolelun hirttäminen mitenkään "hirveätä" ole, se on vain perkeleen pöljää! Kyseessähän oli "protesti" Tove Janssonia ja hänen luomiaan hahmojaan kohtaan. Eipä tainnut Pepe ottaa sitäkään huomioon homovihassaan (Jansson oli lesbo) että hyvin monet hänen ihailemistaan natsipampuista oli homoseksuaaleja ja perverssejä: Ernst Röhm oli homo, Julius Streicher myös, Hermann Göringillä oli transvestiitin taipumuksia...

        Millähän mahdat todistaa väitteesi?


      • Humppailves kirjoitti:

        Millähän mahdat todistaa väitteesi?

        Ja minkähän väitteen? Sen että Siitoin hirtti muumin? Asiastahan uutisoitiin aikoinaan jopa iltapäivälehdissä varsin humoristisin äänenpainoin. Ja jos et vieläkään usko niin katsohan kuka tämän keskustelun on aloittanut ja päättele siitä onko se totta vai eì? Luulisi nyt uusnatsien ent. kakkosmiehen tietävän pomonsa toilailuista.
        Hullu saa olla muttei pöljä - sinä ja aatetoverisi taidatte olla molempia.


    • kyselijä88

      Lisätietoja tästä tapahtumasta?

    • Anonyymi

      Oliko Komentaja itse mukana hirttäjäisissä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe