Vihreiden ehdotsu: Kolmaskin sukupuoli pitäisi hyväksyä

Pientä rajaa..

16

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen suuntaan siis

Saksassa vihreät nuoret taas vaatiin lapsen ja vanhemman seksisuhteen laillistamista.

Siis insestin.

• tarkenna:

mistä lähteestä olet löytänyt tietosi? kuinka suuresta ihmisjoukosta on kyse? miten valtaosa väestöstä asiaan suhtautuu? onko asiassa kuultu lapsen seksuaalisen kehityksen asiantuntijoita? haluta voi mitä vain, mutta eri asia on se mikä toteutuu. yleensä kriteerinä on se ettei ketään vahingoiteta, ja voit varmaan itsekin ymmärtää miksi tuollaisen hyväksyminen olisi vahingollista ja kenelle.

ja vielä: millä tavoin tämä liittyy homoseksuaalisuuteen?

• Mitäpä vihreät eivät haluaisi. Mitäpä he eivät suvaitsisi. He kun ovat niin "suvaitsevaisia", että suvaitsevat lähimmäisen helvettiinkin joutumisen.

• seksi kunniaan
    • VinoOn
      • vinossa on

Kirkosta vaan ulos ja äkkiä ettette tulisi heidän synnestään osallisiksi, sanoo Jumalan sana! Ja jos vihreät jotain päätöntä tekee niin ei kirkon tarvis ensimmäisenä olla niitä imemässä itseensä!

• ¤¤¤¤¤¤¤
        vinossa on kirjoitti:

Kirkosta vaan ulos ja äkkiä ettette tulisi heidän synnestään osallisiksi, sanoo Jumalan sana! Ja jos vihreät jotain päätöntä tekee niin ei kirkon tarvis ensimmäisenä olla niitä imemässä itseensä!

Parempi olisi vaihtaa koko kansa.jättää vain hurskaat
        kinastelemaan keskenään kuka on oikeauskovainen.
        Riiteleminen on johtanut monenlaisiin lahkoihin ja
        uskontokuntiin vaikka kysymyksessä omasta mielestään
        ovat tosiuskovaiset.

• Miksei samantien 68 rakennetaan joka julkiseen rakennukseen vessat 68:lle sukupuolelle niin saadaan rakennusalalle täystyöllisyys.

• Yhdeksilihaksi

Joh."... Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys..".

1.Moos.1:. 26." Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat". 27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. 28. Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".....

1.Moos. 2:22. "Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo. 23. Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu". 24. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi. 25. Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa..."

Matt.19:3. "Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?" 4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi' 5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'? 6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.".."

• Tässäpä sitten se seuraava ongelma. Tätä lakia on jo koetettu aloittaa mutta yhä se on jäissä. Tästä asiasta 20.10.2012 kirjoitettu blogissa:

”Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson lupasi jo keväällä eduskunnassa, että STM aikoo asettaa työryhmän selvittämään lain uudistamista. Ministeriön kansliapäällikön Päivi Sillanaukeen mukaan hanke on kuitenkin resurssipulan takia jäissä.”

Trasekin puheenjohtaja Antti Karanki on tuumannut näin;

”Sukupuolen vahvistamiseen ei nykyään sinänsä vaadita mitään anatomisia kriteereitä, mutta translaki kuitenkin pakottaa ihmiset joko kirurgiaan tai hormonihoitoihin, jotta sukupuoltaan korjaava henkilö voisi todistaa lisääntymiskyvyttömyytensä.”
      http://suomenkuvalehti.fi/tarinoitatieteesta/ministeriossa-kehitellaan-uusia-sukupuolia/

Nämä ovat vieläkin pienempiä ryhmiä kuin homoseksuaalit. Todella marginaalissa eläviä. Mutta entä kun tapahtuu näin:

”Kaikissa kulttuureissa kaikkina historiallisina aikoina on syntynyt lapsia, joiden sukupuolta on vaikea määritellä. Kyse on intersukupuolisuudesta.”

Nyt lääkärit ovat kahta mieltä. Osan mielestä lääkäri päättää sukupuolen ja aloittaa jo vauvana leikkaukset sovittuksi sukupuoleksi. Osa taas antaisi lasten kasvaa ja itse päättää, kumpaa he tahtovat olla – kun on pakko olla jompaakumpaa.

”Tällä hetkellä terveysalalla ollaan eri mieltä siitä, tuleeko intersukupuolisuutta aina hoitaa vaiko ei, voidaanko kirurginen hoito aloittaa jo vauvaiässä vai tuleeko kirurgiaa lykätä sekä minkä verran hoidettavan henkilön oikeudet – oikeus itsemääräämiseen ja keholliseen koskemattomuuteen – rajoittavat hoitovalikkoa…”
      http://transtukipiste.fi/intersukupuolisuus/

”Kosmeettisia leikkauksia voidaan tehdä missä iässä tahansa, Venhola perustelee. Siksi olisi odotettava niin kauan, että intersukupuolinen pystyy itse määrittämään sukupuolisen identiteettinsä. "Aivot ovat tärkein sukupuolielin"…”
      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/intersukupuolisia-leikataan-surutta/291612/

Heidän kohdallaan ymmärrän tämän vaatimuksen kolmannesta sukupuolesta. Mutta tässä on vielä paljon keskusteltavaa .

Vihreillä on radikaaleja ajatuksia, eikä niihin kaikkiin lähtisi mukaan. Toisaalta, maailma muuttuu.

• 123654

Lehmät lentävät! Lähdetkö mukaan?

• tylsä eukko
        123654 kirjoitti:

Lehmät lentävät! Lähdetkö mukaan?

Mä en jaksa noita muorin pitkiä postauksia. Ei mitään uutta mutta helvestisti sanoja

• Setan seniori?
        tylsä eukko kirjoitti:

Mä en jaksa noita muorin pitkiä postauksia. Ei mitään uutta mutta helvestisti sanoja

Se on varmaan Setan aktiivi niin matskua on valmiina...

• tylsä eukko kirjoitti:

Juu, kun ei sitä lukutaitoa ole, on se vaikeaa. Miten se Raamatun lukeminen? Se kun vaatii vielä parempaa lukutaitoa. Paljon enemmän outoja sanoja ja outoja termejä.

• mitä sitten
        mummomuori kirjoitti:

Juu, kun ei sitä lukutaitoa ole, on se vaikeaa. Miten se Raamatun lukeminen? Se kun vaatii vielä parempaa lukutaitoa. Paljon enemmän outoja sanoja ja outoja termejä.

Kai mulla on oikeu valita luenko jonkun muorin tekstejä vain en :)
        No en vaan jaksa.

• nähty on ilmielävinä

Kyllä paljon on täällä Helsingissä jengiä mistä ei kyllä millään kumpia ovat. Pörräävät yleensä homobaarien liepeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7394
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4742
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4714
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3408
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1840
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1557
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe